quote:
Damnquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij ligt op het hoekje van de bar
Dan kon je met mij communicerenquote:
Uithoek waar ik woonquote:
In tegenstelling tot het beeld dat sommige misschien van me hebben ben ik in het dagelijks leven een open persoon. Contact leggen is nooit mijn probleem geweest, evenals flirten en (slap) ouwehoeren. En hoe ik in contact kom? Dat verschilt, maar over het algemeen door gewoon een vraag te stellen uit interesse.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar op welke manieren probeer jij om in contact te komen met vrouwen?
GvE?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je praat al met 1 van de 2, maar je luistert alleen nog niet
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kon je met mij communiceren
[..]
Uithoek waar ik woon
Geloof het of niet maar GvsE en ik hebben Joof stiekem best wel goed geholpen met zijn zelfvertrouwenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het beeld dat sommige misschien van me hebben ben ik in het dagelijks leven een open persoon. Contact leggen is nooit mijn probleem geweest, evenals flirten en (slap) ouwehoeren. En hoe ik in contact kom? Dat verschilt, maar over het algemeen door gewoon een vraag te stellen uit interesse.
[..]
GvE?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het beeld dat sommige misschien van me hebben ben ik in het dagelijks leven een open persoon. Contact leggen is nooit mijn probleem geweest, evenals flirten en (slap) ouwehoeren. En hoe ik in contact kom? Dat verschilt, maar over het algemeen door gewoon een vraag te stellen uit interesse.
[..]
GvE?
Ga je mee zwemmen dan?quote:
quote:
Ligt eraan wat voor plaatjesquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Plaatjes op de ipad is nooit zo'n succes
Ik geloof je zo. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar GvsE en ik hebben Joof stiekem best wel goed geholpen met zijn zelfvertrouwen
quote:
Ik ben gevulde eieren aan het makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is zeker klein dat je iets naar gorinchem komt brengen?
Ik krijg niks meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Snapchats krijgen is zo leuk vandaag! Ik word er steeds blij van, hopen dat ik er nog veel krijg.
Heel evil eigenlijk, door hem juist constant op dat te wijzen waar hij zo'n moeite mee had, zijn lengte.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof je zo. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?
Mja, dan lijkt het me sowieso verstandig om aan je onzekerheid te werken.. Want een stap verder dan flirten durf je niet te zetten, zelfs niet als het je onderhand aangeboden wordt...quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
GvE?
Laat maar dan, geen zin in maagzuurquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gevulde eieren aan het maken
Geen bevruchte![]()
[..]
Ik krijg niks meer![]()
Komt misschien omdat er niemand in m'n lijst staat
Ik woon in Nijmegen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Geen bevruchte![]()
[..]
Ik krijg niks meer![]()
Dat is mijn probleem niet, ik ben 1.84quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel evil eigenlijk, door hem juist constant op dat te wijzen waar hij zo'n moeite mee had, zijn lengte.
Gevulde eierenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Geen bevruchte![]()
[..]
Ik krijg niks meer![]()
quote:
Ik niet!quote:
Zal jou eens vullenquote:
Dat eerste sowieso. Ik heb t een jaar terug ook geprobeerd bij een psycholoog mede omdat er een vrij duidelijke oorzaak was in de vorm van 'cheating bitch' en ik echt niets meer durfde. Het heeft wel iets geholpen, maar dat laatste zetje is er nog niet geweest. Overigens wel een keer de stap gezet met de 'tinder dame' en daar ook mee gezoend en wat handwerk gedaan, maar dat was zo overduidelijk dat zelfs ik het niet kon missen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, dan lijkt het me sowieso verstandig om aan je onzekerheid te werken.. Want een stap verder dan flirten durf je niet te zetten, zelfs niet als het je onderhand aangeboden wordt...
Jammer, want lopend kom ik niet veel verder dan datquote:
Je one nog niet gemaakt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de galaxy s4 mini eigenlijk een klein plastic kutding gemaakt voor Chinese kinderhandjes
Aaaw. Ik meestal ook niet zo heel veel hoor, maar omdat het mijn verjaardag is zijn ze nu allemaal een cadeautje als plaatje wanneer ik ze binnenkrijg, ipv gewoon een vierkantje. So cute!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik krijg niks meer![]()
Geef maar hier. Iphonequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de galaxy s4 mini eigenlijk een klein plastic kutding gemaakt voor Chinese kinderhandjes
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaw. Ik meestal ook niet zo heel veel hoor, maar omdat het mijn verjaardag is zijn ze nu allemaal een cadeautje als plaatje wanneer ik ze binnenkrijg, ipv gewoon een vierkantje. So cute!!
Sinds wanneer heb jij een iPhone?quote:
Taxiquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jammer, want lopend kom ik niet veel verder dan dat
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaw. Ik meestal ook niet zo heel veel hoor, maar omdat het mijn verjaardag is zijn ze nu allemaal een cadeautje als plaatje wanneer ik ze binnenkrijg, ipv gewoon een vierkantje. So cute!!
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja hooooooor, hij kopt hem in![]()
any time, any place. Alleen vannacht niet
Ik ben van mening dat een psycholoog vaak niet hard genoeg is voor je..quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso. Ik heb t een jaar terug ook geprobeerd bij een psycholoog mede omdat er een vrij duidelijke oorzaak was in de vorm van 'cheating bitch' en ik echt niets meer durfde. Het heeft wel iets geholpen, maar dat laatste zetje is er nog niet geweest. Overigens wel een keer de stap gezet met de 'tinder dame' en daar ook mee gezoend en wat handwerk gedaan, maar dat was zo overduidelijk dat zelfs ik het niet kon missen.
Dan kom ik de straat nog niet uitquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Taxi
[..]
Gefeliciteerd
[..]![]()
Nee, straks word je aangehouden
Gister pas opgehaald en dit was het leentoestel dat ze hadden. Ik vind het maar een klein baggerscherm, voelt goedkoop en plastic, niet snel.quote:
Ik krijg het voorrijgeld nog niet eens bij elkaarquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kom ik de straat nog niet uit
Misschien Zweefje even vragen hoe zij dat zou oplossenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kom ik de straat nog niet uit
Dus we moeten even een week wachten met foto's appen naar jou?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gister pas opgehaald en dit was het leentoestel dat ze hadden. Ik vind het maar een klein baggerscherm, voelt goedkoop en plastic, niet snel.
Hopelijk volgende week mijn telefoon terug ; (
Sinds half januari of zo. Mijn android toestel vertoonde kuren en deze heb ik van mn zusje gekaaptquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien Zweefje even vragen hoe zij dat zou oplossen
Engquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds half januari of zo. Mijn android toestel vertoonde kuren en deze heb ik van mn zusje gekaapt
Dat was ze inderdaad niet. Maar dat zijn mijn vrienden dan weer wel. Hoe vaak ik wel niet commentaar naar mijn kop krijg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een psycholoog vaak niet hard genoeg is voor je..
Hij krijgt wel foto's?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus we moeten even een week wachten met foto's appen naar jou?
Geloof me, GvsE en Hups kunnen dat ook goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was ze inderdaad niet. Maar dat zijn mijn vrienden dan weer wel. Hoe vaak ik wel niet commentaar naar mijn kop krijg.
Ik heb jouw app nietquote:
Ik keek net, was het die kale?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook al kijken jullie niet, doe op zijn minst even alsof en deel in mijn trotsheid aub
wees eerlijk, bij jou duurde het ook lang voor je onze kritiek/mening accepteerdequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geloof me, GvsE en Hups kunnen dat ook goed![]()
Tweede danser zei ik toch? Die is niet kaal hoor!quote:
Ik ben benieuwd. Geen idee of zij mijn 'zwakke punten' weten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geloof me, GvsE en Hups kunnen dat ook goed![]()
Neeeee foto's kunnen gewoon blijven binnenkomenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus we moeten even een week wachten met foto's appen naar jou?
Geen voorrijkostenbij stertaxiquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg het voorrijgeld nog niet eens bij elkaar
Adoquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat schatquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Neeeee foto's kunnen gewoon blijven binnenkomen
ik had dat al gedaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook al kijken jullie niet, doe op zijn minst even alsof en deel in mijn trotsheid aub
Hier wel, euro of 5 minstensquote:
Inderdaadquote:
Maar is het feedback of commentaar?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was ze inderdaad niet. Maar dat zijn mijn vrienden dan weer wel. Hoe vaak ik wel niet commentaar naar mijn kop krijg.
Ja, ik deel je mening. Helaas heb ik al 3 telefoons versleten in een jaar tijd, dus moet nu nog een jaar wachten voordat ik kan verlengenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
iphone
Heb de 4 gehad maar mijn telefoons zijn het niet. Wel stevig en mooi design
Zeg dat gewoon vanaf hoeveel secondenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tweede danser zei ik toch? Die is niet kaal hoor!
De hele treinrit nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wees eerlijk, bij jou duurde het ook lang voor je onze kritiek/mening accepteerde
Nee!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik had je die piemelfoto's van ado toch al gestuurd?
Blijft goed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even trots doen!!
De tweede danser is mijn zoon![]()
Wat waar wie waarom wanneer hoe?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe verslijt je 3 telefoons in een jaar?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik deel je mening. Helaas heb ik al 3 telefoons versleten in een jaar tijd, dus moet nu nog een jaar wachten voordat ik kan verlengenEn losse toestellen zijn duur.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat waar wie waarom wanneer hoe?
Y.!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even trots doen!!
De tweede danser is mijn zoon![]()
Die vrouwen met die vage wortelquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De hele treinrit niet
Zoveel kansen heeft ie toen laten liggen
ik kom om in de boobs, alles staat in de fok! Servers achter de schermen op alfabetische volgorde van KPD en US fotopostsquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Doe eens!!
Ik heb nog wel wat FOK!boobs in de aanbieding dan
Meestal commentaar. Vaak weinig zeggende kreten waarmee ze me belachelijk proberen te maken dat ik al zo lang droog sta. Alsof ik daar zelf niet van baal?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar is het feedback of commentaar?
Ik heb al bier op, niet zo lastig doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik deel je mening. Helaas heb ik al 3 telefoons versleten in een jaar tijd, dus moet nu nog een jaar wachten voordat ik kan verlengenEn losse toestellen zijn duur.
[..]
Zeg dat gewoon vanaf hoeveel secondenIk ga niet alles bekijken hoor
(inmiddels wel maar toch
)
Klinkt als mijn dropboxquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ik kom om in de boobs, alles staat in de fok! Servers achter de schermen op alfabetische volgorde van KPD en US fotoposts
Ja, je had straks ook al poep gepost, dan kijk ik over je linkjes heen hoorquote:
De eerste was zogenaamd kapot door waterschade, deed 'm 's avonds aan de oplader en 's ochtends was ie doodquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe verslijt je 3 telefoons in een jaar?
Heb hier 4 jaar met eentje gedaan.
Tuurlijk, maar kijk eens waar ik nu benquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wees eerlijk, bij jou duurde het ook lang voor je onze kritiek/mening accepteerde
Mja, ik denk ook niet dat dat de reden van je onzekerheid is. Het is een gevolg, en dus helpt het je niet om daarop te lopen zeikenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:57 schreef yats het volgende:
[..]
Meestal commentaar. Vaak weinig zeggende kreten waarmee ze me belachelijk proberen te maken dat ik al zo lang droog sta. Alsof ik daar zelf niet van baal?
Trots op jequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kijk eens waar ik nu ben
De herenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vrouwen met die vage wortel![]()
veeg me op
Komen ze zo achterquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Geen idee of zij mijn 'zwakke punten' weten.
quote:
Ik heb je niet gechiptquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kijk eens waar ik nu ben
Het jochie kan beter dansen dan zn moederquote:
Ow, dat sowieso. Zoals ik al zei, de reden is mijns inziens 'cheating bitch' en de hele afloop daarvan. Het is nooit leuk als je zoiets gebeurd. Gek genoeg ben ik wel eventjes veel losser als een 'succesje' geboekt heb (zoals na het zoenen/handwerk met de 'tinder vrouw') omdat ik dan toch (even) het idee heb dat ik wel leuk ben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik denk ook niet dat dat de reden van je onzekerheid is. Het is een gevolg, en dus helpt het je niet om daarop te lopen zeiken
Ik ben benieuwd. Ik zou ze zelf niet eens direct weten.quote:
Ik doe niet aan dansenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het jochie kan beter dansen dan zn moeder
Heb ik jou ooit zien dansen eigenlijk?
quote:
quote:
Haar ook al? Je bent wel trots op me he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik had je die piemelfoto's van ado toch al gestuurd?
Linkje?quote:
Of hoe werkt dat bij smurfen? Krijgen die een halsbandje met een zender erin?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of hoe werkt dat bij smurfen? Krijgen die een halsbandje met een zender erin?
Geen idee hoe groot die chips zijn natuurlijk.
Mag nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haar ook al? Je bent wel trots op me he?
[..]
Linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |