En nederland zeker?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 van de 2 liedjes dat ik naar binnen ben getrokken. Goed dat ik ging.
Rule34quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je geile fanfics leest wel ;s
jaquote:
God was het maar waar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat mag ook wel voor die duizenden euro's per maand
Jawel, geduld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben bang dat mijn blauw ambities nooit realiteit zullen worden
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je geile fanfics leest wel ;s
Wat zei je?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je eens een beetje doorwerkte?
inderdaad
die jongen kan nu elke dag een andere fantasie loslaten op zijn matrasquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mooi he toen ik JR daar in introduceerde
Wel weer even genoeg gehad ja. Al was ik afgelopen zaterdag ook 100% nuchterquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n kortaf antwoord ben ik niet van je gewendgeen bier bij de hand?
JR-Style-godquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
die jongen kan nu elke dag een andere fantasie loslaten op zijn matras
Je bent toch niet boos op me na deze harry potter openbaringen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel weer even genoeg gehad ja. Al was ik afgelopen zaterdag ook 100% nuchter
Ik was sowieso al boos op je. Weer niet naar school gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent toch niet boos op me na deze harry potter openbaringen?
Wow. Sorry.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was sowieso al boos op je. Weer niet naar school gaan
Ik had mijn vertrouwen in je nog wel hardop uitgesproken, stond ik even voor lul
Spoileren is kut, ik zeg toch ook niet dat Walter White zijn vrouw vermoordt omdat ze hem wil aangeven bij de politie of dat Marty in True Detective wordt doodgeschoten door Rust Cohle omdat hij achter de moorden bleek te zitten. Dat is gewoon niet netjes tegenover de mensen die de serie nog niet gezien hebben.quote:
mensen die school skippenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was sowieso al boos op je. Weer niet naar school gaan
Ik had mijn vertrouwen in je nog wel hardop uitgesproken, stond ik even voor lul
Door wie eigenlijk?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... ik werd flink uitgelachen kan ik je melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |