Zegt bijna iedereen tegen me, maar na seizoen1 wordt hij wel nicequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb 3 afleveringen bekeken en ik vond 't niks aan
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb 3 afleveringen bekeken en ik vond 't niks aan
Ach, er zijn maar weinig morons die een heel drugskartel wisten op te rollen zoals hij dat eigenhandig deed. En dan ook nog die van zijn bloedeigen vader.quote:
Ik heb alles gezien Yvonnequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]Dan ga ik je bannen tot je alle afleveringen hebt gezien, BB is alles ALLES hoor je me
Deze maatregelenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]Dan ga ik je bannen tot je alle afleveringen hebt gezien, BB is alles ALLES hoor je me
Mwah. Sherlock blijft het meest briljant.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef yvonne het volgende:
Wow. Die is ook diep gezakt he.quote:
Sherlockquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Sherlock blijft het meest briljant.
Ja, nou heb je mequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Sherlock blijft het meest briljant.
Beetje jammer dat hij in zijn eigen zwembad kotst na het drinken van een paar glazen ranja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar weinig morons die een heel drugskartel wisten op te rollen zoals hij dat eigenhandig deed. En dan ook nog die van zijn bloedeigen vader.
die is gewoon engquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Die is ook diep gezakt he.
Maar nee. Dit is meer mijn stijl
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is afgelopen met dat softe gedoe hier
Recht door zee, daar kan ik me ook in vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
thats what she saidquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
haha, zet ik m'n post gewoon weer terugquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha zet ik Yvonne even lelijk op haar plaats
Kyary Pamyu Pamyu is 21quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
die is gewoon enghoe oud zou dat mens zijn?
ik ben meer van dit:
Jammer dat dit misverstand nu nog niet uit de wereld verholpen is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij in zijn eigen zwembad kotst na het drinken van een paar glazen ranja.
een nmansfokpartij oprichtenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Yvonne in de rol van Rita Verdonk. Mag ik dan Hero Brinkman spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |