Bescherm je reputatie bea. Ookal moet je ff jokken. Laat je niet slutshamen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the fuck?Nee man wat een klapmongool, ga toch m'n nummer niet geven aan random fokkers
Jij bent niet random en was echt enkel en alleen ivm Melkweg. Wat denk je, dat je anders m'n nummer gekregen hadquote:
Beide hun gezicht nooit gezien dus kan ik geen antwoord op geven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wie zou je liever raken, Dima of Deuce?
FOCK JOU DAN BITCH NU SNAP IK WAAROM JE NIET OP MN NUDES REAGEERDEquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent niet random en was echt enkel en alleen ivm Melkweg. Wat denk je, dat je anders m'n nummer gekregen hadNiemand heeft m'n tel nr.
MOET JE ME MAAR JE TYPE LATEN ZIJN HOMOquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
FOCK JOU DAN BITCH NU SNAP IK WAAROM JE NIET OP MN NUDES REAGEERDE
Dit is Deuce:quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beide hun gezicht nooit gezien dus kan ik geen antwoord op geven.
ah die is wel faya manquote:
Ohhh nee dank je sorryquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit is Deuce:
[ afbeelding ]
Bron: fotoboek
Dima verwijdert zijn foto's altijd weer na 1 minuut
waarom wil je dat zo graagquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
MOET JE ME MAAR JE TYPE LATEN ZIJN HOMO
Kan ik niet zeggen, als Dima nog lelijker is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:27 schreef Klokov het volgende:
Dan zou je dus liever Dima doen? Dima is zo'n mocro smoothboy type
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nah, heb z'n gezicht nog niet gezien. Sowieso jonger = not a chance
ECHT GVD ZAL NOG EENS WAT VOOR JE DOEN MAN MAN MAN MAN.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beide hun gezicht nooit gezien dus kan ik geen antwoord op geven.
Ja sorry vergeet dat steeds hahahaha zelfs al voordat jij die link gaf had ik dat al gezienquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
ECHT GVD ZAL NOG EENS WAT VOOR JE DOEN MAN MAN MAN MAN.![]()
![]()
Ja sorry, maar je lichaam is wel goed gefixt hoorquote:
Zag net btw een Veer-lookalike aan de kassa zitten bij de AH, alleen dan met rood haar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorry vergeet dat steeds hahahaha zelfs al voordat jij die link gaf had ik dat al gezien![]()
Sorry schatje
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorry, maar je lichaam is wel goed gefixt hoorMaar je bent gewoon m'n type niet HE CB FUCKER
ginger of van die neppequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Zag net btw een Veer-lookalike aan de kassa zitten bij de AH, alleen dan met rood haar.
Awh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Zag net btw een Veer-lookalike aan de kassa zitten bij de AH, alleen dan met rood haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |