quote:
Zijn m'n vrienden.quote:
Niks mis mee, ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee is er niet, going in dry gewoon morgen.
Altijd die fags die gaan lopen raden van wie het is. Dat deze van OH of Tchami is is wel duidelijk maar Along With The Stars heus niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niks mis mee, ben benieuwd.
Dat teasen is juist klote, ik wil de volledige versie van deze nu maar wie weet hoe lang dat nog gaat duren.
Jij weet wel hoe je een man moet beledigen hè, nare opstandige puber. Het is bedtijd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is dat dan Rodawa?
Zelfs Deadprez heeft werk!
OH & Tchami #guessfagquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Altijd die fags die gaan lopen raden van wie het is. Dat deze van OH of Tchami is is wel duidelijk maar Along With The Stars heus niet.
Jongens reageer hier eens opquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is tussen jullie en BT gebeurt dan? Zag vanmiddag ook al zoiets.. ik mis een paar delen en het loopt hier in het honderd sjemienee
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is dat dan Rodawa?
Zelfs Deadprez heeft werk!
Dat ben ik.quote:
Gewoon een huillie, niks speciaals.quote:
true datquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
@krioro @Gridlok @Modus Jullie zijn echt smerig als jullie dit niet (below) average vinden.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
DIE BITCH IS VAST 22 EN ZIET ER NU AL VERSLETEN UIT.
#blackdontcrack
geboortedatum: 07-03-1988
26 dan.
Twijfel tussen Modus en Dima.quote:
Alsof Dima een roos mee zou nemen voor een intensieve masturbeersessie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twijfel tussen Modus en Dima.
En BT.
Denk Modus, aan die dope fit game te zien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En BT.
Ik mis Breathtaking wel een beetje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En BT.
Zeg je nou nooit over mij.quote:
Maar dat is terecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |