Ik denk ook dat we het veel beter gaan doen dan Birds... maar dat is ook weer het enge eraan... dat het ineens tegenvalt... maar als de schijn niet bedriegt krijgen we echt enorm veel jurypunten en is het qua televoters toch ook wel stukken meer dan bij Birdsquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht vanmiddag aan Birds, vorig jaar. Tijdens de puntentelling sprokkelden we her en der wat lage puntjes binnen. En uiteindelijk toch top 10. Ik zie het dit keer nóg beter gaan
Die wil Katrina & the Waves-tijden doen herleven. Gaat hem niet worden gok ik zoquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Greys het volgende:
Molly, die over de children of the world en the people unite zingt?
Wát een afgrijselijk afgezaagde teksten, sorryDaarom denk ik dat ze niet heel hoog eindigt.
Doet me eraan denken dat ze dit resultaat willen evenaren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Greys het volgende:
Molly, die over de children of the world en the people unite zingt?
Wát een afgrijselijk afgezaagde teksten, sorryDaarom denk ik dat ze niet heel hoog eindigt.
Ik weet het zo net nog niet Greys, ik vind het de beste UK-inzending in jaren en het heeft een leuke indie-achtige vibe qua performance... ik denk dat ze er mee weg komen dat die tekst wat cheesy is...quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die wil Katrina & the Waves-tijden doen herleven. Gaat hem niet worden gok ik zo
Oh deze is inderdaad beter dan die van het eurovision kanaalquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef Greys het volgende:
Mag deze ajb in de OP? Onderaan?
De clip met de allerbeste geluidskwaliteit wat mij betreft!
Véél beter zelfsquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:47 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh deze is inderdaad beter dan die van het eurovision kanaal
Ik vind die Britse ook niks, maar op de één of andere manier schijnt dat volgens de kenners toch een grote favoriet te zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat mensen liever CATS downloaden voor in de auto dan een save the world people united children of the world liedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dát zeker!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
En bovendien eindelijk eens een artieste voor UK die niet al 10+ jaar voorbij zijn/haar glorie is is.
Dat wil Engeland al jaren door andere oude glorie te paaienquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die wil Katrina & the Waves-tijden doen herleven. Gaat hem niet worden gok ik zo
Kippenvel tot in mijn bilnaat weer... ik vond de finale van Birds vorig jaar al heel goed maar dit is echt de overtreffende trapquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef Greys het volgende:
APPLAUS EN GEJUICH.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef Greys het volgende:
Op dat kanaal staan ook alle optredens in de halve finales. Is een goede graadmeter aangezien alle landen er even lang op staan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:47 schreef Unites het volgende:
Wow die views [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hkrF8uC92O4
[/youtube]
Moet je die statistieken eens bekijken (dagelijks).
Toevallig zit ik die clip net ook met koptelefoon op te luisteren. Echt geweldig!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Véél beter zelfs![]()
Deze luisteren met oortjes in is echt een genot!
Alsof je naast ze staat.
En ik denk serieus dat Armenië onder Nederland gaat eindigen uiteindelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Op dat kanaal staan ook alle optredens in de halve finales. Is een goede graadmeter aangezien alle landen er even lang op staan.
Nederland staat derde met ruim 58.000 views in één dag. Montenegro heeft er een paar honderd meer. Armenië steekt er bovenuit met al 119.000 views.
Dat denk ik dus ook, zeker als het al zoveel gedownload word en overal benoemd word in de media vanwege o.a. de bookmakers.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat publiek dat toch helemaal mee gaat... ik voorspel dat dat zaterdag nog veel meer gaat zijn, meeklappen enzo
Heerlijk he? Prachtige kwaliteit!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Toevallig zit ik die clip net ook met koptelefoon op te luisteren. Echt geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |