Dan maak je daarvoor maar een eigen topic aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:20 schreef Cyan9 het volgende:
Maar Molly is zo leuk en ze zingt goed en ik vind het nummer leuk en en en...![]()
Maar Nederland is leuker en beterquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar Molly is zo leuk en ze zingt goed en ik vind het nummer leuk en en en...![]()
Beter zo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Nederland is leuker en beter
Hahaha nee hoor, jubel maar rustig over MollyAlleen niet méér dan over Nederland dan, deal?
Zweden ja? Ik vind die toch wel een van de beterequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:25 schreef Greys het volgende:
Ik zou bij Zweden ook het mwah-gevoel hebben
En inderdaad bij Armenië.
Bij Zweden ook wel. En ergens zou ik het ook wel jammer vinden als NL tot het einde meedoet en er dan zo'n gladde Deen of Hongaar wint.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk zelf dat Noorwegen, Denemarken, Zweden, Hongarije, Armenie en NL voor de winst kunnen gaan... ik zou alleen bij Armenie een beetje een mwah-gevoel hebben als winnaar...
Hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Zweden ook wel. En ergens zou ik het ook wel jammer vinden als NL tot het einde meedoet en er dan zo'n gladde Deen of Hongaar wint.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb hardop gelachen:
http://www.hoevrouwendenk(...)gfestival-40-tweets/
Dat was Karina denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
"Met een fles Punika in mijn artiesteningang"
"Jan Smit over het boe-geroep bij Rusland: 'Zo flauw, die meisjes doen hartstikke hun best.' Ik wil die man als politiek analist bij Nieuwsuur."quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
"Met een fles Punika in mijn artiesteningang"
Lol. Mr. Probz en The Common Linnets in de top 5quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:33 schreef Pluto1975 het volgende:
Guys guys girls, check deze even. In de iTunes charts Europa, overall knallen ze de top 20 binnen op nummer 19
http://kworb.net/eu/
kijkend naar de hitlijsten hebben wij de balkanlandenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:40 schreef Greys het volgende:
Maar heel Scandinavië zit in de finale straks.
Nederland maakt dan toch gewoon GEEN kans om te winnen? Die geven elkaar allemaal 10 en 12 punten
Ditquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:40 schreef Greys het volgende:
Nederland maakt dan toch gewoon GEEN kans om te winnen? Die geven elkaar allemaal 10 en 12 punten
Nee, dit!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:41 schreef Unites het volgende:
Ik denk dat Nederland toch populairder is dan dat we stiekem denken :$
Nederland hoort bij scandinavië..quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:40 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |