Hope soquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:15 schreef Pluto1975 het volgende:
VK: Normaal is dit wel mijn soort muziek, Noorwegen vorig jaar was verreweg mijn favoriet, maar ik denk dat het niet voldoende opvalt om de meeste stemmers te vergaren (jury en televote)
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat Zweden gaat winnen met een nummer dat niet meer dan degelijk is. Het is absoluut niet slecht, maar toch wat te onopvallend om te kunnen winnen, lijkt mij.quote:
Tekst gaat indeed nergens over, denk wel dat dit nummer aardig wat punten gaat vergaren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:13 schreef FIGHTME100 het volgende:
"Children of the Universe"
Wie heeft die tekst verzonnen? Nicolas Cage?
No waaaay. Dit nummer heeft net wat meer diepgang dan Zweden, maar hier komen ze dit jaar echt niet mee weg. Te oppervlakkig en een te typisch songfestivalnummer!quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zou ws. wel voor nette interval acts zorgen volgend jaar.
Ik snap het ook niet, typisch Songfestival niemendalletje. Het heeft werkelijk niets origineels.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:22 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik snap nog steeds niet de hype omtrent Sanna Nielsen. Ik vind het maar een matig nummer.
Ik vind het op zich wel een goed nummer, maar niet bijzonder.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, typisch Songfestival niemendalletje. Het heeft werkelijk niets origineels.
Ja het is ook niet slecht, maar het is zo typisch songfestival. Ik denk dat die tijd wel al een tijd voorbij is, daar zit niemand meer op te wachten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:48 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel een goed nummer, maar niet bijzonder.
Dat is precies waarom zo'n liedje bijna elk jaar wint. Heel Nederland luistert ook naar Sky Radio, terwijl daar alleen maar middelmatige muziek wordt gedraaid waar niemand zich aan stoort. Dat is precies wat mensen willen horen, en waarom het een kanshebber is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, typisch Songfestival niemendalletje. Het heeft werkelijk niets origineels.
Schijnbaar wel, want ik durf te wedden dat ze glansrijk door is naar de volgende ronden en zelfs de meeste kans maakt om te winnenquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is ook niet slecht, maar het is zo typisch songfestival. Ik denk dat die tijd wel al een tijd voorbij is, daar zit niemand meer op te wachten.
Uh, ja, nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is precies waarom zo'n liedje bijna elk jaar wint. Heel Nederland luistert ook naar Sky Radio, terwijl daar alleen maar middelmatige muziek wordt gedraaid waar niemand zich aan stoort. Dat is precies wat mensen willen horen, en waarom het een kanshebber is.
Dat Zweden dat elk jaar op die manier probeert en altijd top 10 scoort bewijst het succes van de formule. Generieke songfestivalmeuk, maar wel kansrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |