Heb je geen noodvoorraad bier?quote:
nee dat was andere plekquote:
Count me in.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jonko poffen op de WC bij bruiloft van Inso
ja dat mag wel opzich, ook buiten welquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jonko poffen op de WC bij bruiloft van Inso
En toen raakte je verdwaaldquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee dat was andere plek
was wel leuke bar maar werd weggestuurd omdat ik te veel jager shotjes had besteld
Inso tijdens het jawoord helemaal skaffaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat mag wel opzich, ook buiten wel
Goed planquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee moet maar weer eens een tray of een kratje halen.
Lijkt me iets TE veel van het goedequote:
ik ben al een Paladijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik blijf voor het leven puur. Op je dertigste word je magiër als je nog puur bent
Wil nog steeds keertje doenquote:
Ik ben al 4 jaar in het bezit van die titel. Het leven lacht mij sindsdien toe. FOK!-moderator en alles.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik blijf voor het leven puur. Op je dertigste word je magiër als je nog puur bent
Mits je een baard hebt van dertig cm.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
LSD op een bruiloft lijkt me wel watquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ook
alleen geen heroine en lsd enzo
Zieke trip op je bruiloft hahahquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ook
alleen geen heroine en lsd enzo
wist je dat er een keer honkbal pitcher echt ziek goede game heeft gegooid op lsdquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LSD op een bruiloft lijkt me wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |