Hoeft sowieso niet veel te kosten.quote:
Als vrouwen niet het geluk hebben om met een mooie boezem gezegend te zijn, is het toch fijn dat de mogelijkheid bestaat om dat te veranderen, mochten ze dat willen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wint.
Maar nog steeds: natural boob > fake boob
Wat de karaoke-box aangeeftquote:
Weet ik toch nietquote:
Over een mandje in nederland, als je wil kunnen we wel een pintje doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los van het fysiek ontbreken van jou in mijn leven is het wel mijn zwaarste ja.
Geen dank.quote:
Ja oké, in extreme gevallen snap ik het wel. Ook als ze te groot zijn en daar last van hebben. Maar over het algemeen vind ik natuurlijk gewoon mooier. Neemt niet weg dat ik fake zou verbieden of zo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als vrouwen niet het geluk hebben om met een mooie boezem gezegend te zijn, is het toch fijn dat de mogelijkheid bestaat om dat te veranderen, mochten ze dat willen.
Mij maakt het niet uit of ze echt of nep zijn, of hoe groot ze zijn. Gaat gewoon om het totaalplaatje. Maargoed, ik dwaal af.
Dat is waar. Zolang we maar wel de kerk erbij betrekken.quote:
Moet vast wel lukken. Mijn meet terughoudendheid is toch wel voorbij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Over een mandje in nederland, als je wil kunnen we wel een pintje doen
Dik haar met lichte slag.quote:
Wil je het groots aanpakken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien al wel eerder, maar is duur duru
dat doen m'n oudersquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ezell mag ook komen en dure flesse drank meenemen leuk he
mag ik komen?quote:
Nooit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is waar. Zolang we maar wel de kerk erbij betrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |