Zaterdag?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het gehad dan?
[..]
Ja, ik wil.
Ik heb ook een hoed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:26 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Gewoon een hoed dragen buiten, zoals de echte man betaamd.
Even in Kaneel zijn CD rek kijken, brb.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ken je de albumhoes van bon jovi's 'these days'?
Siliconen. Huehuehue.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Siliconen kunnen soms wel goed zijn. Maar tegenwoordig was ik m'n haar siliconen en sulfaatvrij. Ik gebruik niet eens conditioner meer, niet meer nodig.
Zo snel al? Ik moet eerst nog de bridezilla uithangen.quote:
Vrije markt invoeren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat klinkt wel goed eigenlijk
hoe ga je dat bereiken?
Wat voorquote:
Neptieten.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoed.
[..]
Even in Kaneel zijn CD rek kijken, brb.
Geen idee, gewoon een hoed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wat voor![]()
Ik een fedora van stro, een van vilt staat nog op de lijst
Dat is juist eng.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo snel al? Ik moet eerst nog de bridezilla uithangen.
waarom mag de overheid niks doen van jequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrije markt invoeren.
Terugtreding van de overheid, vrijwel overal
Inkomsten belasting afschaffen.
Zo lang heb ik het nu ook.quote:
Ik heb dat probleem serieus maar ik heb ermee leren leven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Dven het volgende:
Ik knip mn haren altijd kort omdat meisje altijd vrij jaloers worden als ze mij zien met lang haar
Puur natuur yoquote:
Pic van hoed ter beoordelingquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon een hoed.Is m'n eerste, ben nog n00b.
Omdat de overheid vrijwel niets goed doet en immoreel veel macht heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom mag de overheid niks doen van je
Grapje hoor. Ik vind dat verschrikkelijk. Ik weet niet eens of ik wil trouwen.quote:
Natuur.quote:
ik ga binnekort trouwen denk ik over jaar of 2-3 leuk hequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ik vind dat verschrikkelijk. Ik weet niet eens of ik wil trouwen.
Geen zin om naar boven te lopen.quote:
Moet dat van je vriendin?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga binnekort trouwen denk ik over jaar of 2-3 leuk he
Beste lengte die er is! Helaas geknipt en nu het geduld niet meer het te laten groeien. Heb ook zulk vervelend, veel, fik en krullend haarquote:
Jij wint.quote:
Mag ik zingen op je bruiloft?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga binnekort trouwen denk ik over jaar of 2-3 leuk he
Ik hoop dat het 1 van de weinige problemen is waar je mee hebt moeten leren levenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem serieus maar ik heb ermee leren leven.
Beschrijving van hoed ter beoordeling.quote:
Omg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Beste lengte die er is! Helaas geknipt en nu het geduld niet meer het te laten groeien. Heb ook zulk vervelend, veel, fik en krullend haar
nee joh, van die dikke jetsers die zo groot zijn als skippyballenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wint.
Maar nog steeds: natural boob > fake boob
dan moet je er voor zorgen dat de overheid het wel goed doetquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de overheid vrijwel niets goed doet en immoreel veel macht heeft.
Je wil het zelf?quote:
Scheelt weer kosten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ik vind dat verschrikkelijk. Ik weet niet eens of ik wil trouwen.
en dan motorboatenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee joh, van die dikke jetsers die zo groot zijn als skippyballen
Is niet te doen, een overheid word hoe dan ook corrupt omdat ze te veel macht hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet je er voor zorgen dat de overheid het wel goed doet
Los van het fysiek ontbreken van jou in mijn leven is het wel mijn zwaarste ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat het 1 van de weinige problemen is waar je mee hebt moeten leren leven
Ja weet ik het, hij ziet eruit als een hoed.quote:
Beste album dat ze hebben. Wat mij betreft ook 1 van de sterkste albums van de jaren 90. Al ben ik ook wel fan van bon Jovi zijn solo album, blaze of gloryquote:
Mogelijk mogelijk.quote:
Hoe ziet de rand eruit?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja weet ik het, hij ziet eruit als een hoed.Hij is licht, ook een soort stro iets geloof ik. Met een zwarte band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |