Ba-dum tssquote:
Dat is geen bierquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet elke dag flesje wyborowa wegtikken
daarom stuur ik ook altijd mijn tournedos terug naar de keukenquote:
altijd anders is het helemaal 1 slok wegquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef Ro-ald het volgende:
Meestal haal ik gewoon halve liters als ik bier drink ja toch
Maar mag ik ook komen inso?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd anders is het helemaal 1 slok weg
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom stuur ik ook altijd mijn tournedos terug naar de keuken
'IK HAD ER GODVERDOMME 2 BESTELD'
Ja daaromquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd anders is het helemaal 1 slok weg
misschien je hebt nog even om mij helemaal te overtuigen van je kwaliteitenquote:
Ik heb medelijden met Ezell dat ze de hele dag naar die kutgrappen moet luisteren.quote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien je hebt nog even om mij helemaal te overtuigen van je kwaliteiten
Aan deze opmerking zit een luchtje, een visluchtjequote:
Mag ik wel?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien je hebt nog even om mij helemaal te overtuigen van je kwaliteiten
dankjequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Ezell dat ze de hele dag naar die kutgrappen moet luisteren.
houd eens op aldoquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aan deze opmerking zit een luchtje, een visluchtje
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Ezell dat ze de hele dag naar die kutgrappen moet luisteren.
Dat gebeurt nog wel eens als mensen bier op hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
Volgens mij kan ik prima met Aldo bier drinken, ik houd ook van slechte grappen.
ik drink geen bier, ik drink Leffequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
Volgens mij kan ik prima met Aldo bier drinken, ik houd ook van slechte grappen.
Sorry, ik zal even gaan douchen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aan deze opmerking zit een luchtje, een visluchtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |