Je komt er niet zonder schrammen af helaas.quote:
Ze was je voor.quote:
O damn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Je komt er niet zonder schrammen af helaas.
quote:
Dat deden ze 3 maanden terug.quote:
Toen was het meeten jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deden ze 3 maanden terug.
Nu is het keiharde sm
Ik voel me ook niet echt verbonden aan Nederland dus misschien dat ik er daarom geen moeite in wil steken. Had liever politiek aanwezig geweest in Bulgarije. Daar valt nog zoveel meer te bereiken en na te streven.quote:
wat doen wij danquote:
Na 2 uur was het al geen meeten meer.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 2 uur was het al geen meeten meer.
Ezell
oh okequote:
quote:
ik ook niet, toch stemmen je weetquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet echt verbonden aan Nederland dus misschien dat ik er daarom geen moeite in wil steken. Had liever politiek aanwezig geweest in Bulgarije. Daar valt nog zoveel meer te bereiken en na te streven.
De geur van rebellie, weerstand en vooruitgang is hier nog sterk
Beetje gênant wanneer je het moet uitleggen maar ik vertrouw erop dat jij daar een fraaie uitweg op weet welke mensen instemmend en vol begrip doet jaknikkenquote:
omgquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij poept en ik plas de restjes eraf
en dan lik jij de restjesrestjes opquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij poept en ik plas de restjes eraf
VVD tochquote:
Al die ongelovige honden zouden we geen oog waardig moeten gunnen. Je zou maar zo gehersenspoeld zijn door al die kapitalistische zondaars dat je het openlijk durft toe te geven...quote:
Laat ze maar kijken. Ik zal mijn battle scars met trots dragen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje gênant wanneer je het moet uitleggen maar ik vertrouw erop dat jij daar een fraaie uitweg op weet welke mensen instemmend en vol begrip doet jaknikken
echt hequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al die ongelovige honden zouden we geen oog waardig moeten gunnen. Je zou maar zo gehersenspoeld zijn door al die kapitalistische zondaars dat je het openlijk durft toe te geven...
En mensen zich maar afvragen wat er met de waarden en normen aan de hand is
quote:
Hoi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |