Ik ben nu ook geil.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In SEX SC zeggen mensen dat ze geil zijn.
Echt idioot.
jij wil niet tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een parachutespring en duikschool maar dven wil niet meer
dat is hard agnosmequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onwaar.
Iemand die niet in God gelooft omdat het niet bewezen kan worden
Maaar ook niet gelooft dat God niet bestaat omdat dat ook niet bewezen kan worden.
Stem je echt pvdd?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:00 schreef Dven het volgende:
graag naam , toenaam
etnische achtergrond
geboorteplaats
voetbaclub
leeftijd
politieke ideologie
religie
Dani, Dani
Bulgaar
Rotterdam
Ajax Amsterdam
25
Links, fervent pvdd stemmer
Geen religie, agnost
Dierenvriend gespot.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:00 schreef Dven het volgende:
graag naam , toenaam
etnische achtergrond
geboorteplaats
voetbaclub
leeftijd
politieke ideologie
religie
Dani, Dani
Bulgaar
Rotterdam
Ajax Amsterdam
25
Links, fervent pvdd stemmer
Geen religie, agnost
zelfde principequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onwaar.
Iemand die niet in God gelooft omdat het niet bewezen kan worden
Maaar ook niet gelooft dat God niet bestaat omdat dat ook niet bewezen kan worden.
Sowieso op fok denk ikquote:
Kijk dat is beter.quote:
Laatste keer dat ik heb kunnen stemmen was alweer een jaar of 4 geleden, maar : jaquote:
Daar stemde half fok opquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
Jammer dat de partij van martijn niet meer bestaat.
Hij heeft wel een tvzenderquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
dat was geen partij kneusquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
Nice hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik heb kunnen stemmen was alweer een jaar of 4 geleden, maar : ja
Ik ben niet zo van politiek en pvdd heeft in ieder geval nog idealen die ik naleef, met name op het gebied van ecologie en dierenwelzijn.
mag je niet meer stemmen neequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:02 schreef Dven het volgende:
Laatste keer dat ik heb kunnen stemmen was alweer een jaar of 4 geleden, maar : ja
Hoe kan het ook anders, ik ben zelf een beestquote:
Even mijn onderbroek verschonen. Brb.quote:
ik ook hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he. Niet fucken met mijn protestantse afkomst.
In bed?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders, ik ben zelf een beest
Niet overal bij aangezien ik niet meer ingeschreven ben in nederland. Wanneer ik wel kan stemmen moet ik dat helemaal via de ambassade regelen en dat gaat me iets te ver.quote:
Zou daten.quote:
oh heb wel gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet overal bij aangezien ik niet meer ingeschreven ben in nederland. Wanneer ik wel kan stemmen moet ik dat helemaal via de ambassade regelen en dat gaat me iets te ver.
en ik jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wodkaquote:
Nep Pool ben je danquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
en ik jouEn ik maar denken dat je out of my league was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mensen die jou datenquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |