Hoe wil ik dat doen dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Pics van een pop of barbie met jouw gelaatstrekken ter bevestiging.
Oke hier moet een voocooroo van komen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is een vloek ik kan vloeiend limburgs praten en dat is niet iets waar ik trots op kan zijn
Ik ben bijzonder links ingesteld, daar hoeven geen vraagtekens bij te staan hoorquote:
M'n scherm barst steeds als ik een selfie wil maken.quote:
Met img tagjesquote:
Ik zeg net, alleen m'n buik is bol. Verder ben ik volledig plat.quote:
Arne KS.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nu verdrietig omdat youtube kut en onduidelijk is en ik geen idee heb wat ik fout doe.
SSSST.quote:
Ik merk het al. Kansloze missie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n scherm barst steeds als ik een selfie wil maken.
pics (in dm) or it didn't happenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg net, alleen m'n buik is bol. Verder ben ik volledig plat.
Oh oke, leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder links ingesteld, daar hoeven geen vraagtekens bij te staan hoor
Wat.quote:
jij vraagt het niet ikquote:
Jij bent niet de fout. YouTube is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nu verdrietig omdat youtube kut en onduidelijk is en ik geen idee heb wat ik fout doe.
zaterdag mag je het echt doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |