Management economie en recht. Kansloze studie waar mans het altijd over heeftquote:
Nou nou nou zegquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:57 schreef AF_ het volgende:
[..]
Management economie en recht. Kansloze studie waar mans het altijd over heeft
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die studie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg
En het is vooral de Toot die mij ermee plaagt.Daarom ben ik met Flips een charmeoffensief begonnen
Krijg jij betaald voor ie paints ofzoquote:
Bannen gaat doorquote:
ik mag het hopen van nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijg jij betaald voor ie paints ofzo
Ja, 450 euro per paint. echt fantastischquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijg jij betaald voor ie paints ofzo
Als je pas het niet meer doet moet je er even tegen aan hijgen. En dan aan je broek of trui afvegen. Dan werkt de pas meestal wel weer. Dat doe ik met mijn tankpas ook altijdquote:
Als je hem prive gebruikt bedoel je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je pas het niet meer doet moet je er even tegen aan hijgen. En dan aan je broek of trui afvegen. Dan werkt de pas meestal wel weer. Dat doe ik met mijn tankpas ook altijd
Uiteraard. MER onderschattenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die studie?![]()
En stonden er serieus van die zakenlui voor het gebouw?
een hype maken van MERquote:
Je UI verklapt dat je het doetquote:
quote:
Grapjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |