thuisquote:
ja man het weer is echt kutquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maandag wel, nu niet, had geen zinkutweer ook
ga morgen wel![]()
En ik krijg hopelijk goed internet binnen straks
nahquote:
Gewoon aandoen met regen tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man het weer is echt kut
en ik heb nog wel een leuke zonnebril gekocht maandag
Niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe kan je internet dan zo veel kutter zijn dan normaal?
ja doe ik morgen welquote:
Bedankt lr, dit vrolijkt me al weer wat op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijna vakantie, positief blijven.
vetquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie. Het lukt me.
Op Youtube accountje maken toch.
Moment, even kijken hoe dit verder gaat.
Link straks.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie. Het lukt me.
Op Youtube accountje maken toch.
Moment, even kijken hoe dit verder gaat.
Kan alleen niet goed mikken, want hij staat naast me, de cam, en krijgt het beeld er niet vol goed op.quote:
Geen idee. Is dit een verkapt advies rondom je nagellak? Want die dienst is niet meer vrijblijvend. Ik ben in vaste dienst getreden voor een ander.quote:
Voor Lexie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Is dit een verkapt advies rondom je nagellak. Want die dienst is niet meer vrijblijvend. Ik ben in vaste dienst getreden voor een ander.
je bent zelf onzijdigquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
internet is onzijdig
geen hij of zij
Alfabetische volgorde doen heh.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan alleen niet goed mikken, want hij staat naast me, de cam, en krijgt het beeld er niet vol goed op.
Maar we gaat het trachten.
Voor wie danquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Is dit een verkapt advies rondom je nagellak? Want die dienst is niet meer vrijblijvend. Ik ben in vaste dienst getreden voor een ander.
Dat is Fokkeh ook, maar we noemen Fokkeh toch ook geen het.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
internet is onzijdig
geen hij of zij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |