Dat is een prima plaat, bijna net zo goed als John Paul Jones en Diamanda Galas.quote:
quote:Nieuw album Michael Jackson: Ntjam Rosie, Sef en Paul Rabbering
Morgen verschijnt het nieuwe album ‘Xscape’ van Michael Jackson met acht nooit eerder uitgebrachte nummers. Topproducers als Rodney Jerkins ( Beyoncé, Whitney Houston) en Jerome ‘J-Roc’ Harmon (Justin Timberlake, Chris Brown) hebben meegewerkt aan ‘Xscape’. Ntjam Rosie, Sef en Paul Rabbering recenseren vanavond voor ons deze cd. Is het een herkenbare Michael Jackson-sound? Of klinkt het juist ook heel eigentijds?
Tafeldame: Leona Philippo
Nog nooit wat besteld, maar wel gesnuffeld, leuke dingen hebben ze.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:43 schreef Karina het volgende:
Leuk onderwerp dit:
Groter dan eBay, Amazon en Facebook bij elkaar: de Chinese internetwinkel en nog veel meer ‘Alibaba’.
Volgens mij heb ik daar weleens iets besteld. Soort DX.
Wacht wat zei ik: leuk onderwerp![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:58 schreef alors het volgende:
Sef, Ntjamrosie, Rabbergod en Jesse Klaver die het over Bassie en Adriaan gaat hebben. Topshow,
boycotten door niet naar zijn concert te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef OProg het volgende:
Michael Jackson doet zelf helemaal niks aan promotie voor dit album. Lui ding.
Die heeft hij allemaal geskipt. Hoop praatjes allemaal maar weinig daden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
boycotten door niet naar zijn concert te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |