Nee. Je abs zijn relatief kleine spieren die weinig verbruiken. En door ze zo veel te stressen beschadig je ze volgens mij (ik ken je lichaamsbouw niet). Buikvet komt er als eerste bij en gaat er pas als laatste af. Dit omdat het voor een mannenlichaam de minst belemmerende plek is om vet op te slaan.quote:
Ach man.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:11 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee. Je abs zijn relatief kleine spieren die weinig verbruiken. En door ze zo veel te stressen beschadig je ze volgens mij (ik ken je lichaamsbouw niet). Buikvet komt er als eerste bij en gaat er pas als laatste af. Dit omdat het voor een mannenlichaam de minst belemmerende plek is om vet op te slaan.
Wil je dus afslanken dan is de sleutel meer calorieen te verbruiken dan je er eet. En eet gezond. Voldoende eiwitten, opletten met koolhydraten en voldoende water. En daarnaast cardio doen. Persoonlijk zou ik cardio met krachttraining combineren. En vergeet leg day niet. Liever proportioneel dik/mager dan onproportioneel breed.
Dankje, dit is een post waar ik iets aan hebquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:11 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee. Je abs zijn relatief kleine spieren die weinig verbruiken. En door ze zo veel te stressen beschadig je ze volgens mij (ik ken je lichaamsbouw niet). Buikvet komt er als eerste bij en gaat er pas als laatste af. Dit omdat het voor een mannenlichaam de minst belemmerende plek is om vet op te slaan.
Wil je dus afslanken dan is de sleutel meer calorieen te verbruiken dan je er eet. En eet gezond. Voldoende eiwitten, opletten met koolhydraten en voldoende water. En daarnaast cardio doen. Persoonlijk zou ik cardio met krachttraining combineren. En vergeet leg day niet. Liever proportioneel dik/mager dan onproportioneel breed.
Dat kan ik niet voor jou bepalen. Als je met gemak meer dan 10 herhalingen kunt doen dan moet je meer gewicht pakken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Hoeveel kg en hoevaak had jij in gedachten als ik vragen mag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |