SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Heb er chem styles op, dit was een WeFUT screenshotquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ibarbo eruit en het team is al beter. En chem styles halen voor elke speler.
Bakkes. Vond dat vroegah gewoon echt tof, vooral die eerste seizoenen. Muziek was ook echt geniaal bij die serie. En de chicks uiteraardquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gay86, ben jij dat?Wel lekkere chicks though...
Misschien dat het niet holp dat mijn moeder het toen keek en ik dus af en toe wel eens mee 'moest' kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bakkes. Vond dat vroegah gewoon echt tof, vooral die eerste seizoenen. Muziek was ook echt geniaal bij die serie. En de chicks uiteraard
Ansaldiquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat is die Constant trouwens kankerslecht zeg. Echt zonde dat de Serie A geen goede LB heeft, je moet altijd een hybrid maken of zonder backs spelen.
Ik wil een TOTS RW Cuadrado. Dan maak ik misschien dit:quote:
The OC was toen ik op de middelbare school zat johquote:
Vandaag alquote:
Dit heb ik ook ja. Maar heb er nu toch geen tijd voorquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The OC was toen ik op de middelbare school zat joh
Maar ik kijk wel teveel..vind veel te veel dingen leuk. Maar momenteel zijn er maar weinig dingen die ik wekelijks volg, bij de rest loop ik allemaal maanden achter. Komt straks wel weer. Ik vind binge-watchen ook vaak leuker dan steeds een week wachten op een nieuwe ep.
Die wil ik ook welquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil een TOTS RW Cuadrado. Dan maak ik misschien dit:
[ afbeelding ]
Met evt. wat extra blauw.
van een golfbetter op pokerforumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met poker nog meer winst tho
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
van een golfbetter op pokerforumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met poker nog meer winst tho
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Laat die van jou eens zien tijgerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat gaat wel goed komen als zijn TOTS volgende week uitkomt. Of de week erna. 17 mei laatste wedstrijd, dus misschien wel die avond ofzo.quote:
Maak gewoon een nieuw account.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
gvd nog steeds een ban op dat kut kanaal
zien is geloven ook de bio hequote:
Chrome? Daar doet ie het bij mij ook nooit, Firefox wel...quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die webapp doet het gewoon nog steeds niet.
hopelijk straks in je volgende 10 wat betersquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:20 schreef Maver24 het volgende:
10 jumbo packs gehaald, eerste pack IF O'Shea, verder helemaal niks
Hmm even proberen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Chrome? Daar doet ie het bij mij ook nooit, Firefox wel...
Helaas niet bij alle BPL totsenquote:
Misschien zitten de spelers die vorige week als NIF uit de packs kwamen, er nu juist nog in?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helaas niet bij alle BPL totsen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen op console swaquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die UI heb ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef Revontulet het volgende:
http://www.twitch.tv/revontulet93
KOMDAN
wat een baasquote:
neequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:03 schreef Rijst het volgende:
From Dusk Till Dawn ..... moet ik eerst de films zien voordat ik de serie ga kijken?..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:03 schreef Rijst het volgende:
From Dusk Till Dawn ..... moet ik eerst de films zien voordat ik de serie ga kijken?..
2e en 3e film zijn sowieso waardeloosquote:
baasquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:05 schreef Zhano het volgende:
Haha BBT op Veronica wordt mede mogelijk gemaakt door Preston Palace
Gezellig met zen alle aan de Pasoa Jus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Als er er ooit een meet komt dan moet het eigenlijk gewoon daar zijn.
Voor altijd...quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:10 schreef Chiddo het volgende:
Yo mensen! Heeft iemand ervaring met de prijzen van de TOTS ? Ik heb Jackson Martinez op de laatste dag gekocht voor 220k en nu is ie nog maar 169k WTF?!? Hoelang gaat die nog dalen?
Ervaring hebben we allemaal, maar het is ieder jaar zo onvoorspelbaar en vaag..Ik snap er ook geen reet van.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:10 schreef Chiddo het volgende:
Yo mensen! Heeft iemand ervaring met de prijzen van de TOTS ? Ik heb Jackson Martinez op de laatste dag gekocht voor 220k en nu is ie nog maar 169k WTF?!? Hoelang gaat die nog dalen?
Ik ben biasedquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
Tim, hoe is tots hazard? Zit te twijfelen tussen hem, tots reus of ronaldo op lw
Hij moet zo werkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
Royke staat achter, ik denk dat zijn internet zo plotseling uitvalt.
Mijn theorie is dat dat bullshit isquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
In FUT11 had ik in 1 week iets van 6 IFs waarvan een aantal TOTS Bundesliga-spelers.. een aantal uit 5k packs en een aantal uit 7.5k packs. Mijn theorie is dat je packs met Alaba moet openen en dan krijg je TOTS-spelers.
Dankquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben biased
Hij is weer heel goed, maar dat waren de andere versies ook al. Groot voordeel tot nu toe vind ik dat hij nog wat beter op zijn poten lijkt te staan. Wint echt veel fysieke duels nu en is amper van de bal te krijgen.
Maar die andere gasten zijn ook geniaal goed natuurlijk. Het is zo jammer dat bijna al die gasten LW zijn en niet RW. Die paar echt goede RW's zijn, op Pires na, allemaal weer éénbenig
Ik gebruik IF Muniain op LWquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dank
Ronaldo was toen ik hem eerder gebruikte matig, kan ook zijn dat ik hem teveel opzocht.. Pires kan ik helaas niet gebruiken. Heb me erbij neergelegd dat de rw positie geen toppers zijn, daarom kies ik tegenwoordig voor een rw die rechts is en heel snel kan rennen zodat hij de spits goed kan bedienen. Cuadrado en lucas doen het erg goed voor alsnog
Dat heb ik dus ook met Narsingh. Doet het gewoon prima. OP schot in de verre hoek kan ook iedereen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dank
Ronaldo was toen ik hem eerder gebruikte matig, kan ook zijn dat ik hem teveel opzocht.. Pires kan ik helaas niet gebruiken. Heb me erbij neergelegd dat de rw positie geen toppers zijn, daarom kies ik tegenwoordig voor een rw die rechts is en heel snel kan rennen zodat hij de spits goed kan bedienen. Cuadrado en lucas doen het erg goed voor alsnog
Daaromquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met Narsingh. Doet het gewoon prima. OP schot in de verre hoek kan ook iedereen.
Varela is ook cheap en geweldigquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:25 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik gebruik IF Muniain op LW
gr gr
Amrabat lijkt me ook een goedkope baasquote:
Pro Russia of Europa?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Geen indrukwekkende cijfers van Lensie dit seizoen in Ukraine trouwens..
[ afbeelding ]
neger wat?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef Zhano het volgende:
Joey krijgt even een harttransplantatie in de kleedkamer ofzo wtf.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat er is aan de hand? Welke Joey ?
Wie wat waar ?
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Elleboog op zn wenkbrauw, daarna 10+ minuten in de kleedkamer voor behandeling.
kan gebeuren tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Maver24 het volgende:
Ooh dat had ik even niet gelezen, sorry !!
En dan moet Heerenveen de wekelijkse Finnbo pingel nog krijgenquote:
Niet wekelijks, maar wss wel deze wedstrijd of de return jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan moet Heerenveen de wekelijkse Finnbo pingel nog krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |