SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Heb er chem styles op, dit was een WeFUT screenshotquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ibarbo eruit en het team is al beter. En chem styles halen voor elke speler.
Bakkes. Vond dat vroegah gewoon echt tof, vooral die eerste seizoenen. Muziek was ook echt geniaal bij die serie. En de chicks uiteraardquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gay86, ben jij dat?Wel lekkere chicks though...
Misschien dat het niet holp dat mijn moeder het toen keek en ik dus af en toe wel eens mee 'moest' kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bakkes. Vond dat vroegah gewoon echt tof, vooral die eerste seizoenen. Muziek was ook echt geniaal bij die serie. En de chicks uiteraard
Ansaldiquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat is die Constant trouwens kankerslecht zeg. Echt zonde dat de Serie A geen goede LB heeft, je moet altijd een hybrid maken of zonder backs spelen.
Ik wil een TOTS RW Cuadrado. Dan maak ik misschien dit:quote:
The OC was toen ik op de middelbare school zat johquote:
Vandaag alquote:
Dit heb ik ook ja. Maar heb er nu toch geen tijd voorquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The OC was toen ik op de middelbare school zat joh
Maar ik kijk wel teveel..vind veel te veel dingen leuk. Maar momenteel zijn er maar weinig dingen die ik wekelijks volg, bij de rest loop ik allemaal maanden achter. Komt straks wel weer. Ik vind binge-watchen ook vaak leuker dan steeds een week wachten op een nieuwe ep.
Die wil ik ook welquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil een TOTS RW Cuadrado. Dan maak ik misschien dit:
[ afbeelding ]
Met evt. wat extra blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |