Thnx, je had mij wel in een eerder lijstje staan, alleen daar ben ik uit verdwenen zag ik net.quote:
Dan heeft iemand waarschijnlijk verkeerd gequote. Ik heb niet alle topics doorgelezen maar de laatste lijst overgenomen + nog wat mensen die zich los ingeschreven hadden en welke ik mij kon herinneren.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Thnx, je had mij wel in een eerder lijstje staan, alleen daar ben ik uit verdwenen zag ik net.
Mijn haxballnaam is "sneakydesert" dat gewoon ervoor mag wel weg hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 23:02 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dan heeft iemand waarschijnlijk verkeerd gequote. Ik heb niet alle topics doorgelezen maar de laatste lijst overgenomen + nog wat mensen die zich los ingeschreven hadden en welke ik mij kon herinneren.
Dat had ik al wel begrepen hoor, Lapzwans.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Mijn haxballnaam is "sneakydesert" dat gewoon ervoor mag wel weg hoor![]()
Met "gewoon" bedoelde ik dat het hetzelfde is als mijn FOK! naam.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dat had ik al wel begrepen hoor, Lapzwans.
Meldt zich.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ons team betreft, ik kan in principe elke dag. Ajacied4life en Anonomous, melden graag.
Dit geld in principe ook voor mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meldt zich.
Zolang het maar na 20:00 uur is vind ik het prima.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ons team betreft, ik kan in principe elke dag. Ajacied4life en Anonomous, melden graag.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meldt zich.
Zolang het maar na 20:00 uur is vind ik het prima.
Voor mij ook geen probleem.quote:
Lekker dan, in examentijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef Anoonumos het volgende:
Einde van de potjes voor de lol. Vanaf nu alleen nog maar besloten trainingskampen e.d.
Elke avond 20:00 - 22:00 lijkt me wel wat.
Rustig Pepe!!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef Anoonumos het volgende:
Einde van de potjes voor de lol. Vanaf nu alleen nog maar besloten trainingskampen e.d.
Elke avond 20:00 - 22:00 lijkt me wel wat.
Klinkt anders verdacht veel als HMF.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF doet niet aan haxball, dat is iemand anders onder zijn naam
3vs3 is beter, met ruime bank.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:16 schreef H.FR het volgende:
Gezien het aantal deelnemers kunnen we ook 4vs4 spelen, of poules van 4 teams van 3 doen.
Of zijn dat geen opties?
Anders had er iemand een ziekelijk goeie imitatie in huis inderdaad.quote:
Maar.. Waarom is een ruime bank dan zo goed?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
3vs3 is beter, met ruime bank.
[..]
Anders had er iemand een ziekelijk goeie imitatie in huis inderdaad.
Omdat ik vermoed weinig tijd te hebben komende week. Zo zullen er meer momenten zijn dat er misschien net iemand niet kan.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar.. Waarom is een ruime bank dan zo goed?
In geval van vormcrisis ofzo?
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed weinig tijd te hebben komende week. Zo zullen er meer momenten zijn dat er misschien net iemand niet kan.
Heb je geen mega lag dan? Daar in Bulgarije.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
Jongens ik wil ook een keertje de bank warm houden.
Ik denk dat menig Nederlander een moord zou doen voor mijn glasvezelverbinding. In de steden heb je beter internet dan in Nederlandquote:Op maandag 12 mei 2014 09:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heb je geen mega lag dan? Daar in Bulgarije.
Met Haxball heb je soms al lag als de host 100km van je af staat. Ondanks snelle verbindingen.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat menig Nederlander een moord zou doen voor mijn glasvezelverbinding. In de steden heb je beter internet dan in Nederland
Ah. Nee nooit gespeeld.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met Haxball heb je soms al lag als de host 100km van je af staat. Ondanks snelle verbindingen.
Al eens gespeeld?
Zou ik eerst eens doen met NL host.quote:
Ik zie geen NL host. Overigens 'bevindt' mijn computer zich nu in Utrecht.quote:
Kijk vanavond nog eens. Ik kan nu niet, zit op m'n werk.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie geen NL host. Overigens 'bevindt' mijn computer zich nu in Utrecht.
quote:Op maandag 12 mei 2014 09:17 schreef GGMM het volgende:
wtf, ik zie nu pas dat ik ook bij alors zit.
Nou, dat wordt dus niks.
Als je nou regelt dat je na je match tegen team 6 ook gelijk tegen team 4 kan spelen dan kunnen we alle poule wedstrijden gelijk op 1 dag doen. Is wel zo handig denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:10 schreef tralalala het volgende:
Contact tussen team 5 en team 6 is gelegd.
De vingers moeten ook enige rust krijgen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:16 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Als je nou regelt dat je na je match tegen team 6 ook gelijk tegen team 4 kan spelen dan kunnen we alle poule wedstrijden gelijk op 1 dag doen. Is wel zo handig denk ik.
Team 4 kan altijd, mits na 20:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |