Maar Toto speelt mee dus allemaal kijkenquote:
Niet ergquote:
Over 10 minutenquote:
ohja 5 voor natuurlijkquote:
Vooral dit topicquote:
Deed ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:36 schreef AF_ het volgende:
Wat een ongelofelijk kutcafé. Daar zou ik meteen weglopen
Beetje leven in dit topic zou leuk zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef AF_ het volgende:
Zonder een goedlopend topic is dit niet te pruimen
Wat voor rol?quote:
En die klote appel is er nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje leven in dit topic zou leuk zijn
WcPot is met Merel naar de wcquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
En die klote appel is er niet
Banaan en studio ban![]()
Wcpot ?
quote:
Er is een originele serie? Hopelijk is die wel z'n 100X beter?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd of ze Coach laten blijven als dit wat wordt...
In de originele serie is hij voor Woody vervangen omdat de acteur overleed.
cheersquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Er is een originele serie? Hopelijk is die wel z'n 100X beter?
Ja klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:47 schreef AF_ het volgende:
Ik hoop dat ze een of andere gast daar hebben die aangeeft wanneer iemand moet lachen?_!
Anders zou ik nooit lachen als publiekquote:
Cheers, maar dat staat zelfs in de OP.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Er is een originele serie? Hopelijk is die wel z'n 100X beter?
Ah ja OP niet gelezenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Cheers, maar dat staat zelfs in de OP.
Cheers (TV Series 1982–1993) - IMDb
Tot nu toe nog niet iigquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, in mijn aflevering moest ik soms wel eens lachen hoor. Eerlijk is eerlijk.
neequote:
Nou Toto, ik zou dit niet op je cv zetten. Nemen ze je nergens meer aanquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nou Toto, ik zou dit niet op je cv zetten. Nemen ze je nergens meer aan![]()
Dit was heel slechtquote:
Oh, ik begrijp nu pas dat je meespeelt... wat leuk!quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, in mijn aflevering moest ik soms wel eens lachen hoor. Eerlijk is eerlijk.
Bar Gezellig Slecht, inderdaadquote:
Even kijken dusquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
Echt niemand op Twitter is positief hieroverIn ieder geval zijn de tweets wel van een acceptabel humorniveau
Beter dan een klap voor je kop, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Figuratie. Wel goed in beeld regelmatig.
twitter:FrankSteijns twitterde op woensdag 07-05-2014 om 22:02:52#bargezellig Wat een BAR SLECHTE serie zeg..... Slecht in optima forma. Je gaat er spontaan van aan de drank.. Leve de afstandbediening! reageer retweet
twitter:HouseOfFormats twitterde op woensdag 07-05-2014 om 21:53:09Zelfs als je dronken bent is #bargezellig niet grappig reageer retweet
twitter:HouseOfFormats twitterde op woensdag 07-05-2014 om 22:00:11Alleen de echte comazuipers kunnen #bargezellig nog aanzien reageer retweet
Niets wat we niet allang wisten, maar tochtwitter:Kirstenschrijft twitterde op woensdag 07-05-2014 om 22:04:51"Wat kunnen wij goed acteren." Ze zeiden het echt. #bargezellig #au reageer retweet
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
Een viertal tweets... Het zegt genoeg, dunkt me.twitter:FrankSteijns twitterde op woensdag 07-05-2014 om 22:02:52#bargezellig Wat een BAR SLECHTE serie zeg..... Slecht in optima forma. Je gaat er spontaan van aan de drank.. Leve de afstandbediening! reageer retweet
twitter:HouseOfFormats twitterde op woensdag 07-05-2014 om 21:53:09Zelfs als je dronken bent is #bargezellig niet grappig reageer retweet
twitter:HouseOfFormats twitterde op woensdag 07-05-2014 om 22:00:11Alleen de echte comazuipers kunnen #bargezellig nog aanzien reageer retweet
Niets wat we niet allang wisten, maar tochtwitter:Kirstenschrijft twitterde op woensdag 07-05-2014 om 22:04:51"Wat kunnen wij goed acteren." Ze zeiden het echt. #bargezellig #au reageer retweet
nou zeg..quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
En die klote appel is er niet
Banaan en studio ban![]()
Wcpot ?
Ook daar waren de teksten ontzettend slecht. Wat die series maakten waren dat de acteurs er gelukkig nog een eigen draai konden geven. Maar dat had dus meer te maken het hun talent.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bar Gezellig Slecht, inderdaad
Ik had voor de gein de aflevering vanmiddag al vooruitgekeken (gratis godzijdank), maar wat een amateuristische bende is dit. De enige keer dat ik een flauwe glimlach op mijn mond had was toen de aflevering was afgelopen.
En dan te bedenken dat de meest succesvolle sitcoms uit de jaren '90 (Vrienden Voor Het Leven, Het Zonnetje In Huis, SamSam en Kees & Co) óók bewerkingen waren van sitcoms uit het buitenland. Maar die series hadden in ieder geval nog talentvolle comedyacteurs in hun cast. Dit is zelfs nog beneden het niveau van een slecht amateurgezelschap
Dat is dus ook wat ik zeg; díe series hadden nog geweldige castleden. Een John Kraaijkamp Sr., een John Jones, een Peter Lusse, een Simone Kleinsma... En de scripts waren ook, zeker in de eerste door Nederlanders geschreven jaren, erg goed. Je had voornamelijk het duo Harm Edens & Ger Apeldoorn, en Alex van Galen. Die drie hebben de Nederlandse comedy jarenlang voorzien van goede en leuke verhalen die perfect pasten bij de personages én de acteurs.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ook daar waren de teksten ontzettend slecht. Wat die series maakten waren dat de acteurs er gelukkig nog een eigen draai konden geven. Maar dat had dus meer te maken het hun talent.
En de scripts laat vertalen door een "gewone" vertaalster (in dit geval Elle van Rijn) en niet door comedyschrijvers. Die laatsten hebben daar natuurlijk veel meer feeling mee.quote:Op het moment dat je er slechte acteurs neerzet, krijg je dit soort wanstaltige producties.
Zal het proberen, ik kan het zelf helaas niet op televisie zien vrees ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp nu pas dat je meespeelt... wat leuk!
Wijs je jezelf over twee weken even aan?
In dat geval prijs ik de makers voor het feit dat ze die twee mutsen van Toren C niet hebben gevraagd... En dan zeggen ze dat mannen flauwe pies-en-poepgrappen hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:47 schreef Leandra het volgende:
Dat vind ik sowieso al niet handig, scripts gewoon laten vertalen, en helemaal niet als het om comedy gaat, het script >30 jaar oud is en de vertaler een vrouw is... want vrouwen en humor is lastig.
Ik denk nog minder zelfs.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Vorige week 676.000 kijkers. Voor deze week zet ik in op 453.000.
Doe je mee?quote:
kom kijkenquote:
Die is net geweestquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef AF_ het volgende:
Moet een account aanmaken om aflevering terug te kunnen kijken
quote:
Heb je rood aan in de intro?quote:
damnquote:
ja watquote:
Zonder Toto was dit topic een mislukkingquote:
heb het opgegevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:33 schreef PeterKelder het volgende:
Stormlooptopic
Naja, gisteren nog maar 375.000 kijkers. Of zoals Mediacourant al zegt in de titel: "Bar slechte kijkcijfers voor Bar Gezellig"
En jou uitzending danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:01 schreef Toto69 het volgende:
Compleet geflopt. Amper nog 300k kijkers. Geen volgende uitzending op het schema!!
Volgens mij stond in de Televizier dat dat gewoon zo was en dat er de week daarop gewoon weer een aflevering zou zijn. Maar ik kan mij vergissen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:01 schreef Toto69 het volgende:
Compleet geflopt. Amper nog 300k kijkers. Geen volgende uitzending op het schema!!
Ah.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij stond in de Televizier dat dat gewoon zo was en dat er de week daarop gewoon weer een aflevering zou zijn. Maar ik kan mij vergissen natuurlijk
jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:49 schreef J83 het volgende:
Is er nou daadwerkelijk publiek bij, zoals beweerd wordt?
Wowquote:
Gezelligquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:09 schreef J83 het volgende:
[..]
WowDie hoor je dus niet.
De bar was kennelijk gesloten in verband met voetbal, dus we kunnen komende woensdag alsnog genieten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |