Hopelijk zijn het een beetje interessante teksten, die van 2013 2 viel ik gewoon in slaap zo saai, terwijl de tekst van het samenvatten wel weer wat interessanter was.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:44 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Nederlands kan je weinig voor doen, een beetje nadenken en het moet wel lukken
wel 3 uur aan teksten oh man....
Verbranden, ah deed ik eerst ook... tot ik erachter kwam dat je ze voor 20 tot 35 euro per stuk kan verkopen afhankelijk van de staat van de boekenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef FIGHTME100 het volgende:
Ben maar al te blij dat ik nu van M&O af ben. Ik kan m'n boeken al bijna verbranden.(alhoewel ik straks IBMS ga doen)
De kans is nog wel aanwezig dat ik hem wil/moet herkansen.
Ja man, interessante teksten is voor mij gegarandeerd een voldoende. Iets over nieuwe technieken, wetenschappelijke ontwikkelingen of iets dergelijks. Maar die veiligheid en bambi onzin waren bijvoorbeeld minder interessant.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:57 schreef dolf1010 het volgende:
Het helpt altijd wel als het teksten zijn waar je iets mee hebt of waar je uberhaupt ooit iets over gelezen of gezien hebt.
Daar kom je gauw genoeg achter!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef romanv het volgende:
checken ze altijd of je alle blaadjes hebt ingeleverd? vraag me nu af of ik niet per ongeluk wat heb weggegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |