Je bedoelt vraag 5?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
Toen het op internet stond, ging ik even kijken (heb zelf ook havo m&o gedaan 4 jaar terug) en bij een vraag over welke overeenkomst (vraag 6) van toepassing was, kwam dat niet echt naar voren in het antwoordenmodel?![]()
Oooooh. Ik snap de vraag nu eindelijkquote:Op maandag 12 mei 2014 19:37 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Je bedoelt vraag 5?
Die vond ik vrij duidelijk, ze streven beide niet naar winst.
Maar dat soort theorie vragen stonden gewoon in m'n rekenmachine gelukkig.
haha ja dan zou 't een best rare vraag zijn geweestquote:Op maandag 12 mei 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oooooh. Ik snap de vraag nu eindelijkIk dacht 'overeenkomst' als in een contract.
Maar dan was het idd een weggevertje.
Ik net 29 punten, hopen dat de 2e corrector net zo soepel is als onze leraar. en een hoge n-term natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:51 schreef wieditleestisslim het volgende:
ik heb als ik het antwoordmodel zo bekijk, wel 24 punten, dus met een hele hoge N-term haal ik daar misschien wel een 5 uit
Als het op de stof aankomt hebben ze zeker een punt, ik heb ook gewoon geen een keer in me gr gekeken naar een forumule, bovendien vond ik het veel meer inzichtsvragen dan vragen waarbij je dus formules moest gebruiken of balansen of rekeningen moest opstellen.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef dolf1010 het volgende:
haha kijk al die reacties op dit artikel
http://www.scholieren.com(...)kelijker-dan-gedacht
het artikel zelf slaat natuurlijk ook nergens op.
Hopen dat er veel klachten over 't examen komen en we een hoge n-term krijgen.
Het klopt wel dat het geen extreem moeilijk examen was, maar de stof was gewoon niet goed verdeeld. Bovendien waren er gewoon veel te veel mensen met tijdnood.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef warp995 het volgende:
[..]
Als het op de stof aankomt hebben ze zeker een punt, ik heb ook gewoon geen een keer in me gr gekeken naar een forumule, bovendien vond ik het veel meer inzichtsvragen dan vragen waarbij je dus formules moest gebruiken of balansen of rekeningen moest opstellen.
yup :-)quote:Op maandag 12 mei 2014 20:00 schreef wieditleestisslim het volgende:
Stel ik haal die 5, dan doe ik daar mijn SE cijfer bij op en dan: 5+6,7 / 2 = 5,8 = 6 als eindcijfer?
dan hoef ik alleen maar mijn gemiddelde boven de 5.5 te houden voor het CE? in dat geval no worries yet
Dat maakte het voor mij dus degelijk wel een moeilijk examen, bovendien had ikzelf er ook meer moeite mee dan met andere examens van afgelopen jaren.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Het klopt wel dat het geen extreem moeilijk examen was, maar de stof was gewoon niet goed verdeeld. Bovendien waren er gewoon veel te veel mensen met tijdnood.
[..]
yup :-)
Ja daarom.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:36 schreef warp995 het volgende:
[..]
Dat maakte het voor mij dus degelijk wel een moeilijk examen, bovendien had ikzelf er ook meer moeite mee dan met andere examens van afgelopen jaren.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:38 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja daarom.
Het slaat natuurlijk nergens op dat scholieren.com zegt dat het examen meeviel omdat een paar leerlingen dat via twitter zeggen
Nederlands kan je weinig voor doen, een beetje nadenken en het moet wel lukkenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:41 schreef warp995 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Morgen nl, heb je daar vertrouwen in?
lol bij ons was gewoon iedereen tot het einde bezig. wat een gelulquote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef dolf1010 het volgende:
haha kijk al die reacties op dit artikel
http://www.scholieren.com(...)kelijker-dan-gedacht
het artikel zelf slaat natuurlijk ook nergens op.
Hopen dat er veel klachten over 't examen komen en we een hoge n-term krijgen.
Mijn economie docent had ook gezegd dat je voor m&o examens over het algemeen de volle 3 uur nodig bent dus voor mij was het geen verassing.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:40 schreef Dieko het volgende:
Na 6 jaar mijn eerste post hier. M&O was te lang, met teveel onnodige info.
Ja, daar maak ik me eigenlijk helemaal geen zorgen over.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:41 schreef warp995 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Morgen nl, heb je daar vertrouwen in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |