Ben gemiddelde lengte, en heb geen OF/GW shirts xxx, jammer joh!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ik zie hem ook, een klein jochie op een skateboardje met een golf wang-shirtje
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ben gemiddelde lengte, en heb geen OF/GW shirts xxx, jammer joh!
Ik kan tenminste iets op een skateboard, wat doe jij op je longboard dan? Beetje sliden? Want dat is zo lastig enzo
Vroeger zeker gepest dat je niet kon skateboarden, dus nu maar longboarden?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ik zie hem ook, een klein jochie op een skateboardje met een golf wang-shirtje
Wacht ik ga zo skaten, heb je me nog op snap? Dan stuur ik je wel een noseslide xxquote:
Moet je ook je snap instellen als alleen vrienden ofzo, moet je eerst mensen accepten voordat ze je snaps kunnen sturenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee heb al een paar maanden geen snap meer. Kreeg elke keer ongevraagd shit toegestuurd van wildvreemden.
ik heb niet eens een longboard ik heb gewoon een rijbewijsquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ben gemiddelde lengte, en heb geen OF/GW shirts xxx, jammer joh!
Ik kan tenminste iets op een skateboard, wat doe jij op je longboard dan? Beetje sliden? Want dat is zo lastig enzo
Vroeger zeker gepest dat je niet kon skateboarden, dus nu maar longboarden?
kuthipstersquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef MineraalWater het volgende:
Ja longboarden is nu opeens weer een hype.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wacht ik ga zo skaten, heb je me nog op snap? Dan stuur ik je wel een noseslide xx
ja net als poepstampen zeker, homo.quote:
daar heb ik geen ervaring mee dat moet je aan een van je vaders vragenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja net als poepstampen zeker, homo.
mijn vader heeft daar gelukkig geen ervaring meequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:08 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
daar heb ik geen ervaring mee dat moet je aan een van je vaders vragen
doet het nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Iedereen die wil gaan stemmen en het ook maar een beetje interesseert kijk deze docu zou op scholen moeten getoond worden dit.
hmm misschien komt die weer terug, officiële zit achter een paywallquote:
wat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:44 schreef TJV het volgende:
Piratenpartij wordt het.
En Bob, haha
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)r-Messi-strikt.dhtml
Gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |