SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plan tot nu toe:
1 + 2 + 3 = 2015/2016
4 + 5 + 6 = 2016/2017
7 + 8 + 9 = 2017/2018
Hier vind je de OP.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2014 14:09:54 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Zijn nog maar plaatjes joh, kan nog best dat er een plekje voor ze wordt gevonden. Hopelijk wel in ieder geval.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
Welke mongool heeft dat eigenlijk toegestaan en waarom is er nog geen opstand geweest?!?
Het Maasgebouw is voor minder bestormd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zijn nog maar plaatjes joh, kan nog best dat er een plekje voor ze wordt gevonden. Hopelijk wel in ieder geval.
Ze zouden in ieder geval nooit neergehaald mogen worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zijn nog maar plaatjes joh, kan nog best dat er een plekje voor ze wordt gevonden. Hopelijk wel in ieder geval.
Valt wel mee. Mensen die graag De Kuip wilde behouden hebben nu hun zin gekregen, als de lichtmasten dan weg 'moeten' vind ik dat je je daar maar bij neer moet leggen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval nooit neergehaald mogen worden.
wat niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval nooit neergehaald mogen worden.
De lichtmasten, op de afbeeldingen van BAM zijn ze nergens meer te vindenquote:
Toch heb ik ergens gelezen dat ze, zonder functie, wel blijven staan. Weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De lichtmasten, op de afbeeldingen van BAM zijn ze nergens meer te vinden
Ik had liever gehoord dat je als vergelding de van Brienenoordbrug wilde opblazen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt wel mee. Mensen die graag De Kuip wilde behouden hebben nu hun zin gekregen, als de lichtmasten dan weg 'moeten' vind ik dat je je daar maar bij neer moet leggen.
Of is dat niet de reactie waar je op hoopte?
FRFC meldde dat ook op Facebook zag ik voorbij komen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:54 schreef exile79 het volgende:
[..]
Toch heb ik ergens gelezen dat ze, zonder functie, wel blijven staan. Weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb.
Jullie zijn weer gematst?quote:Ajax kreeg 2,25 punten te weinig, Feyenoord kreeg 3,25 punten te veel’
Woensdag, 7 mei 2014 om 09:20
Het Algemeen Dagblad heeft de rol van de scheidsrechter in alle competitiewedstrijden van de top zes in het voorbije Eredivisieseizoen onderzocht. Aan de hand van videobeelden werden de beslissingen rond doelpunten en rode kaarten geëvalueerd en gecontroleerd op hun juistheid. Met behulp van een kansberekeningsmodel werd geschat wat de uitkomst zou zijn geweest als de scheidsrechter bij verkeerde beslissingen hulp gehad zou hebben van videobeelden.
Het dagblad constateerde 84 foute beslissingen rond doelpunten en rode kaarten in de 174 wedstrijden van Ajax, Feyenoord, FC Twente, PSV, sc Heerenveen en Vitesse. In 48 van die wedstrijden (29,6%) hadden foute beslissingen van de dienstdoende arbiter een directe invloed op winst, verlies of gelijkspel. Kortom: in drie op de tien duels was een cruciale fout van de scheidsrechter mede van invloed op de verdeling van de punten.
Volgens het kansberekeningsmodel kreeg Ajax 2,25 punten te weinig en had Vitesse eigenlijk 2,46 punten meer moeten hebben. De overige clubs mogen niet klagen. Feyenoord had eigenlijk 3,25 punten minder moeten hebben, terwijl Heerenveen liefst 4,84 punten meer kreeg dan men eigenlijk had moeten hebben. De uitkomst zou geen gevolgen voor de ranglijst hebben gehad. Alleen Vitesse, dat als zesde eindigde, zou het seizoen op een vierde stek hebben afgesloten.
quote:
Niet echt dus, aangezien het niet van belang was. Psv en Heerenveen zijn wel gematst, of Vitesse gestraft, het is maar hoe je het wil zienquote:De uitkomst zou geen gevolgen voor de ranglijst hebben gehad. Alleen Vitesse, dat als zesde eindigde, zou het seizoen op een vierde stek hebben afgesloten.
Best mogelijk. De scheidsrechters waren behoorlijk dramatisch dit seizoenquote:
Neuh:quote:
Hoho, dit onderzoek spitste zich alleen toe op de top6. Het zou best kunnen dat RKC eigenlijk had moeten degraderen etc.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best mogelijk. De scheidsrechters waren behoorlijk dramatisch dit seizoen.
Toch mooi om te zien dat het geen gevolgen zou hebben gehad voor de ranglijst muv Vitesse. Dus ondanks de slechte prestaties van de scheidsrechters, hebben ze geen cruciale invloed gehad op het verloop van de competitie.
Slecht onderzoek dan. Ik heb geen AD, geen zin om het artikel te moeten zoeken & Syntix leverde geen link mee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoho, dit onderzoek spitste zich alleen toe op de top6. Het zou best kunnen dat RKC eigenlijk had moeten degraderen etc.
Link.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slecht onderzoek dan. Ik heb geen AD, geen zin om het artikel te moeten zoeken & Syntix leverde geen link mee.
Echt waardeloos onderzoek dus. Wat wellicht wel slim is, is dat de KNVB na elk seizoen alle beslissingen in alle wedstrijden evalueert met de dienstdoende scheids en de statistische resultaten bekend maken. Pas dan weten we wat de invloed van de scheidsrechter is op de competitie echt is. Tevens biedt je de scheidsen de mogelijkheid tot verbetering dmv leren van hun fouten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Link.
Van de top 6 zijn alle wedstrijden onderzocht en hebben ze 'wetenschappelijk' gekeken hoeveel punten een club meer/minder hadden moeten hebben. Het onderzoek is leuk, maar er is vrij veel op aan te merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |