Welke foto's zijn weg? ik zie ze nog?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Beetje jammer dat de foto's weg zijn..![]()
Maar loop gewoon de shop binnen, je bent echt de eerste niet die om een prijsindicatie vraagt.
wat wil je laten zetten? Greg Orie heeft volgens mij niet zo een hele lange wachttijd op dit moment.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef NYANNYAN het volgende:
En weten jullie naast rinto en greg orie nog een goede artist?
Rob Admiraal maakt erg mooie dingen maar de wachtrij is al snel 3 jaar hoorde ik.
Beetje lang..
Ik zit te denken aan ongeveer zoiets als op de foto. Maar ik laat de artist eigenlijk graag zelf zijn ding doen want daar zal waarschijnlijk het mooiste resultaat uit voortkomen. In elk geval veel bloemen en geen draken en koi karpers.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef Questular het volgende:
[..]
wat wil je laten zetten? Greg Orie heeft volgens mij niet zo een hele lange wachttijd op dit moment.
Het gaat natuurlijk niet om voldongen feiten, maar om meningen en interpretatie. Daar houdt de discussie uiteraard ook op, want ik zeg nergens "jullie moeten dit vinden" of "bewezen is dat..."quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Goeie post. Al ben ik het er niet mee eens want wie zegt dat je voor kunst noodzakelijkerwijs een eigen interpretatie nodig hebt? Onderdeel van kunst kan juist zijn dat je er geen eigen interpretatie voor nodig hebt, op die manier is Warhol groot geworden. Of dit kunst is of niet kan ik niet inschatten omdat ik de artiest niet ken. Maar ik sluit het niet direct uit. Ik persoonlijk vind die tattoo waanzinnig goed gedaan. Maar ikzelf zou er nooit voor kiezen trouwens, want het is domweg niet mijn smaak. Ik hou van abstract maar dan zo dat er wel een en ander in te herkennen valt.
En de meeste tattoos zijn geen kunstvorm. Er ziijn relatief weinig artiesten die hun eigen unieke stijl doen, ze kopieren allemaal de mainstream dingen en varieren daarop. Een beetje van jezelf, een beetje van Maggi-werk. In before iedereen gaat roepen dat zijn/haar tattoo echt wel uniek is. Zal best maar feit blijft dat je kiest voor een stroming waarin honderden, zo niet duizenden andere artiesten hun eigen ding proberen te doen. Is dat dan wel kunstzinnig? Als je het in die context beschouwt, dan is alleen de artiest die een nieuwe stijl ontwikkelt, artistiek gezien succesvol. Ik denk alleen dat artistiek succesvol en commercieel succesvol 2 hele andere dingen zijn, de doorsnee klant wil geen afwijkende stijl, de doorsnee klant wil een persoonlijke interpretatie van wat duizenden anderen ook hebben.
Nou ja, barst los, dit kan nog een interessante discussie worden.
Alleen je mening sloeg gewoon nergens op. Dat wilde ik ermee zeggen. 'een foto op je been plakken' ?!? Je kunt het nogal overdrijven en dan nog het mooiste om in de volgende post, reagerend op mij, jezelf nog als ruimdenkend omschrijven... Dat zijn 2 tegenstrijdige dingen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:20 schreef Fendy het volgende:
Verder moet vooral iedereen doen wat ie mooi vindt enzo en in tegenstelling tot TheKid zul je mij nooit horen zeggen dat iets onzin is maar probeer ik altijd toe te lichten dat het mijn mening is, zoals ik in mijn eerste reactie ook al deed.
Hah, ook wel eens gezien ja, een meisje met precies dezelfde stijl en zij liep ook in Brussel rond. Buiten Brussel nog nooit iemand gezien met dezelfde signature, zeg maar. Al zijn er honderden artiesten die sterrentribals zetten. En de mijne was toch net anders omdat ik asymmetrische sterren heb.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:20 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om voldongen feiten, maar om meningen en interpretatie. Daar houdt de discussie uiteraard ook op, want ik zeg nergens "jullie moeten dit vinden" of "bewezen is dat..."
Ik schets slechts mijn mening dat ik als individue het nooit zou willen als tattoo. Simpel omdat ik er de waarde niet van zie, nogmaals en ten overvloede, hoe knap ik het ook vind dat de artiest het kan.
Toevallig zag ik laatst iemand die ik niet ken met een japanse sleeve, aan de praat geraakt en gevraagd of hij toevallig bij dezelfde artiest als de mijne gezet is en dat bleek te kloppen. Uiteraard is alles al eens gedaan en is er een hoop kopieerwerk, maar ik herkende het werk van mijn eigen artiest op een ander, dat is het soort interpretatie dat ik bedoel.
Goed punt..quote:Als er 3 artiesten zouden zijn die fotorealisme deden zou je die nooit uit elkaar kunnen houden, want dat is niet het doel van fotorealisme.
Voor wat het waard is, ik vond je post wel heel duidelijk 'jouw mening'quote:Verder moet vooral iedereen doen wat ie mooi vindt enzo en in tegenstelling tot TheKid zul je mij nooit horen zeggen dat iets onzin is maar probeer ik altijd toe te lichten dat het mijn mening is, zoals ik in mijn eerste reactie ook al deed.
Ik ben wel klaar met deze discussie, blijkbaar moet ik mijn mening en smaak aardig verdedigen en daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin meer in.
Ik persoonlijk vind dat je een beetje overdrijftquote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alleen je mening sloeg gewoon nergens op. Dat wilde ik ermee zeggen. 'een foto op je been plakken' ?!? Je kunt het nogal overdrijven en dan nog het mooiste om in de volgende post, reagerend op mij, jezelf nog als ruimdenkend omschrijven... Dat zijn 2 tegenstrijdige dingen.
Je hoeft je niet voor je mening te verantwoorden, dat is iets wat voor iedereen uniek is, en dat respecteer ik ook, alleen ga dan niet verkondigen met die bewoording dat je ruimdenkend bent
Wat een HELD! Ik vind het mooi hoe hij al die stijlen aan elkaar rijgt zonder dat het ooit storend wordt. Dat was nou net mijn reden om niet naar Ondrash te gaan uiteindelijk, hoewel ik een afspraak had en aanbetaling heb gedaan en alles. Ondrash bleek niet bereid om van zijn eigen (geweldige) stijl af te stappen en ik wil niet 2 tattoos in totaal verschillende stijlen. Deze kerel zou ik carte blanche geven!quote:
Het was meer de manier waarop meneer reageert. Stond/ staat me niet aan.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat je een beetje overdrijft. Fendy ziet het als een foto op je been plakken en zou er derhalve nooit voor kiezen, ik snap niet waarom dat afbreuk doet aan zijn ruimdenkendheid.
Zeg was jij niet nog eens geweest?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het was meer de manier waarop meneer reageert. Stond/ staat me niet aan.
Einde discussie voor mij. Geen zin om verder nog hierop door te gaan.
Eindelijk verstandige woordenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het was meer de manier waarop meneer reageert. Stond/ staat me niet aan.
Einde discussie voor mij. Geen zin om verder nog hierop door te gaan.
Die is goed met inkt! Ik hou ook niet van duistere shit maar die space tattoo vind ik wel heel vet.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:29 schreef Fendy het volgende:
Ik denk dat Piotr Deadi hier nog niet genoemd is he?
Ik heb niet zo heel veel met schedels en 'duistere' plaatjes, maar damn, wat vind ik het er smooth uitzien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |