Ooh god, ik weet ook meteen over wie dit gaatquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dragan: het stomste is nog dat die discussie ontstond omdat ik me in mn vinger had gesneden en mn vinger in mn mond deed. Wat volgens haar echt niet kon en ik moest perse een keukenrol hebben
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dragan: het stomste is nog dat die discussie ontstond omdat ik me in mn vinger had gesneden en mn vinger in mn mond deed. Wat volgens haar echt niet kon en ik moest perse een keukenrol hebben
ik heb een vermoedenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh god, ik weet ook meteen over wie dit gaat
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan het sms'en of ze daar wel mag zijn
Dat wordt vissen geblazenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed nieuws trouwens; de beekforel is terug in de Nederlandse binnenwateren
Neu, niet mijn ding, die forellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
gerooktequote:Op woensdag 7 mei 2014 10:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, niet mijn ding, die forellen
Ik hou ook niet van visquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tenzij kibbelingGodver, ik heb echt wel weer eens zin in kibbeling
![]()
Zaterdag maar eens naar de markt
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:22 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat er van hier nog iemand zaterdag naar de ONZ meet?
Nein.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:22 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat er van hier nog iemand zaterdag naar de ONZ meet?
ik ook niet altijdquote:
Teun heeft er onlangs nog mee gebabbeld op WA volgens mij. Ze moet ons niet meer.quote:
...wachtend op de prins op het witte paard...quote:
Still going strong?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar toen ik daar net een beetje meepostte besloot ik te stoppen met smoken.
Ik was in de meivakantie zwak. En toen heb ik ook echt flink, flink, flink gesmoked. Veel, elke dag, en hard. Maar sinds maandag weer gestopt en dat ben ik van plan vol te houden. Wellicht zal ik weer af en toe zwakke momenten hebben, maar als dat bij maximaal een weekje blijft en ik dan weer kan stoppen zoals nu, dan primaquote:
hoe kan dat toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Teun heeft er onlangs nog mee gebabbeld op WA volgens mij. Ze moet ons niet meer.
[..]
...wachtend op de prins op het witte paard...
[..]
Still going strong?
Snap ook niet waarom die twee nog niet getrouwd zijn en een boel kinderen hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kan dat toch?
En Bas kon nog wel zo goed met haar
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kan dat toch?
En Bas kon nog wel zo goed met haar
Jullie verdienen lijfstraffen met deze opmerkingenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom die twee nog niet getrouwd zijn en een boel kinderen hebben.
Ook van jou, rood schatje van mequote:Op woensdag 7 mei 2014 11:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Jullie verdienen lijfsraffen met deze opmerkingen
is het uit tussen jullie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Jullie verdienen lijfstraffen met deze opmerkingen
No way, die twee waren een nog leuker stel dan Bassie en Adriaan, Buurman en Buurman, de dikke en de dunne, Carlo en Irene en nog veel meer stellenquote:
Geleverd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef Redbaron het volgende:
Hoppa, bevestiging dat mijn cadeautje van Samsung binnen enkele dagen wordt gelevert
leuker dan Onslow en Daisy?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
No way, die twee waren een nog leuker stel dan Bassie en Adriaan, Buurman en Buurman, de dikke en de dunne, Carlo en Irene en nog veel meer stellen
mooiquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef Redbaron het volgende:
Hoppa, bevestiging dat mijn cadeautje van Samsung binnen enkele dagen wordt gelevert
Waarom ben je weer begonnen dan? Uit verveling of zo? Niet kunnen slapen? Zwakke momenten misschien beter beperken tot één dag?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was in de meivakantie zwak. En toen heb ik ook echt flink, flink, flink gesmoked. Veel, elke dag, en hard. Maar sinds maandag weer gestopt en dat ben ik van plan vol te houden. Wellicht zal ik weer af en toe zwakke momenten hebben, maar als dat bij maximaal een weekje blijft en ik dan weer kan stoppen zoals nu, dan prima
Gisternacht wel belachelijk kut geslapen. Of beter gezegd, niet geslapen. Hele nacht wakker geweest, 8.30 stond mijn wekker en ik viel uiteraard om 8.20 in slaapDus wel 10 minuten geslapen! Maar afgelopen nacht de schade ingehaald, heerlijk geslapen
Nee de telefoon had ik al, maar promotie actie bevatte de gear fit en die krijg ik dus toegestuurdquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooitelefoon?
ik heb binnenkort nieuwe foon
Van die lieve schattige roodharige meisjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom die twee nog niet getrouwd zijn en een boel kinderen hebben.
Liefdesverdriet maakte me zwak. En toen mocht ik van mezelf, in ieder geval zolang ik vrij had en echt niets hoefde. Vond het vooral even lekker. Had het ook echt even 'nodig'.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom ben je weer begonnen dan? Uit verveling of zo? Niet kunnen slapen? Zwakke momenten misschien beter beperken tot één dag?Tenzij je het echt onder controle hebt natuurlijk.
Dat slapen komt wel goed joh, dat duurt hooguit een paar nachten.Volhouden meid! Beter voor jezelf en vooral ook voor je portemonnee.
Met mij gaat het op dat vlak top. Mis het voor geen centimeter. Voel me een stuk helderder en minder lamlendig. En ik onderneem weer graag dingen. Maar die negatieve neveneffecten zijn natuurlijk persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |