Ooh god, ik weet ook meteen over wie dit gaatquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dragan: het stomste is nog dat die discussie ontstond omdat ik me in mn vinger had gesneden en mn vinger in mn mond deed. Wat volgens haar echt niet kon en ik moest perse een keukenrol hebben
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dragan: het stomste is nog dat die discussie ontstond omdat ik me in mn vinger had gesneden en mn vinger in mn mond deed. Wat volgens haar echt niet kon en ik moest perse een keukenrol hebben
ik heb een vermoedenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh god, ik weet ook meteen over wie dit gaat
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan het sms'en of ze daar wel mag zijn
Dat wordt vissen geblazenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed nieuws trouwens; de beekforel is terug in de Nederlandse binnenwateren
Neu, niet mijn ding, die forellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
gerooktequote:Op woensdag 7 mei 2014 10:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, niet mijn ding, die forellen
Ik hou ook niet van visquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tenzij kibbelingGodver, ik heb echt wel weer eens zin in kibbeling
![]()
Zaterdag maar eens naar de markt
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:22 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat er van hier nog iemand zaterdag naar de ONZ meet?
Nein.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:22 schreef rulerofdeath het volgende:
gaat er van hier nog iemand zaterdag naar de ONZ meet?
ik ook niet altijdquote:
Teun heeft er onlangs nog mee gebabbeld op WA volgens mij. Ze moet ons niet meer.quote:
...wachtend op de prins op het witte paard...quote:
Still going strong?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar toen ik daar net een beetje meepostte besloot ik te stoppen met smoken.
Ik was in de meivakantie zwak. En toen heb ik ook echt flink, flink, flink gesmoked. Veel, elke dag, en hard. Maar sinds maandag weer gestopt en dat ben ik van plan vol te houden. Wellicht zal ik weer af en toe zwakke momenten hebben, maar als dat bij maximaal een weekje blijft en ik dan weer kan stoppen zoals nu, dan primaquote:
hoe kan dat toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Teun heeft er onlangs nog mee gebabbeld op WA volgens mij. Ze moet ons niet meer.
[..]
...wachtend op de prins op het witte paard...
[..]
Still going strong?
Snap ook niet waarom die twee nog niet getrouwd zijn en een boel kinderen hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kan dat toch?
En Bas kon nog wel zo goed met haar
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kan dat toch?
En Bas kon nog wel zo goed met haar
Jullie verdienen lijfstraffen met deze opmerkingenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom die twee nog niet getrouwd zijn en een boel kinderen hebben.
Ook van jou, rood schatje van mequote:Op woensdag 7 mei 2014 11:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Jullie verdienen lijfsraffen met deze opmerkingen
is het uit tussen jullie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Jullie verdienen lijfstraffen met deze opmerkingen
No way, die twee waren een nog leuker stel dan Bassie en Adriaan, Buurman en Buurman, de dikke en de dunne, Carlo en Irene en nog veel meer stellenquote:
Geleverd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef Redbaron het volgende:
Hoppa, bevestiging dat mijn cadeautje van Samsung binnen enkele dagen wordt gelevert
leuker dan Onslow en Daisy?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
No way, die twee waren een nog leuker stel dan Bassie en Adriaan, Buurman en Buurman, de dikke en de dunne, Carlo en Irene en nog veel meer stellen
mooiquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef Redbaron het volgende:
Hoppa, bevestiging dat mijn cadeautje van Samsung binnen enkele dagen wordt gelevert
Waarom ben je weer begonnen dan? Uit verveling of zo? Niet kunnen slapen? Zwakke momenten misschien beter beperken tot één dag?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was in de meivakantie zwak. En toen heb ik ook echt flink, flink, flink gesmoked. Veel, elke dag, en hard. Maar sinds maandag weer gestopt en dat ben ik van plan vol te houden. Wellicht zal ik weer af en toe zwakke momenten hebben, maar als dat bij maximaal een weekje blijft en ik dan weer kan stoppen zoals nu, dan prima
Gisternacht wel belachelijk kut geslapen. Of beter gezegd, niet geslapen. Hele nacht wakker geweest, 8.30 stond mijn wekker en ik viel uiteraard om 8.20 in slaapDus wel 10 minuten geslapen! Maar afgelopen nacht de schade ingehaald, heerlijk geslapen
Nee de telefoon had ik al, maar promotie actie bevatte de gear fit en die krijg ik dus toegestuurdquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooitelefoon?
ik heb binnenkort nieuwe foon
Van die lieve schattige roodharige meisjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom die twee nog niet getrouwd zijn en een boel kinderen hebben.
Liefdesverdriet maakte me zwak. En toen mocht ik van mezelf, in ieder geval zolang ik vrij had en echt niets hoefde. Vond het vooral even lekker. Had het ook echt even 'nodig'.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom ben je weer begonnen dan? Uit verveling of zo? Niet kunnen slapen? Zwakke momenten misschien beter beperken tot één dag?Tenzij je het echt onder controle hebt natuurlijk.
Dat slapen komt wel goed joh, dat duurt hooguit een paar nachten.Volhouden meid! Beter voor jezelf en vooral ook voor je portemonnee.
Met mij gaat het op dat vlak top. Mis het voor geen centimeter. Voel me een stuk helderder en minder lamlendig. En ik onderneem weer graag dingen. Maar die negatieve neveneffecten zijn natuurlijk persoonlijk.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma gefeliciteerd
*dikke kus die tot seks op een brommende wasmachine leidt*
Het verlicht de pijn ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Liefdesverdriet maakte me zwak. En toen mocht ik van mezelf, in ieder geval zolang ik vrij had en echt niets hoefde. Vond het vooral even lekker. Had het ook echt even 'nodig'.
Dit is erg jammer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tuk, dit kan natuurlijk niet he?
[ afbeelding ]
Dat wordt dus niks, anders had ik geen luduvudutquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het verlicht de pijn ja.
Hoe is het eigenlijk met wannabe-vriendjelief?
Awwwwquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wordt dus niks, anders had ik geen luduvudut
Snap ik, maar de stand van zaken kan elke dag veranderen hč.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wordt dus niks, anders had ik geen luduvudut
Hij wil me nog steeds niet. En hoe graag ik dat ook zie veranderen, dat gaat niet meer gebeurenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Snap ik, maar de stand van zaken kan elke dag veranderen hč.
Ligt eraan of er een dag is geprikt wanneer ik ook kan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Maarre, de meet wordt deze keer definitief bij Nath gehouden?
En socialer en gezelliger ook.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Met mij gaat het op dat vlak top. Mis het voor geen centimeter. Voel me een stuk helderder en minder lamlendig. En ik onderneem weer graag dingen. Maar die negatieve neveneffecten zijn natuurlijk persoonlijk.
Ikz ag het vd week ook al. Kapotslaan die gast.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tuk, dit kan natuurlijk niet he?
[ afbeelding ]
Waarom kan het niet bij jou als jij er niet bij bent?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan of er een dag is geprikt wanneer ik ook kan.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom kan het niet bij jou als jij er niet bij bent?
Wat mag je doen dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, als het goed is ga ik vrijwilligerswerk doen bij een festivalletje in BorneVoor het goede doel enzo
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom kan het niet bij jou als jij er niet bij bent?
We houden het netjes en de laatste doet het licht uit.quote:
Hehe jij vermaakt je zo te zien welquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Worst bakken en achter de bar staan
http://www.music4air.nl/
Sowieso, ik ga nu lekker dingen doen waar ik zin in hebquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hehe jij vermaakt je zo te zien wel
Lucky fuckquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ok, hier in Goor is het gewoon mooi weer
Ik ben gewoon aan het werk, dus ligt eraan wat je lucky vindtquote:
Ach, ik werk vanavond ook weerquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het werk, dus ligt eraan wat je lucky vindt
Hehe, herkenbaar gevoelquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, ik werk vanavond ook weerDan is regen niet erg, wordt het ook niet zo druk
Baasquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar gevoelIk ben straks om 15:00 vrij en wat doe ik dan? Rij ik naar mijn andere werkgever en werk ik doodleuk door tot ong 23:00
Net in de week dat m'n ouders op vakantie zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Worst bakken en achter de bar staan
http://www.music4air.nl/
Oh noesquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Net in de week dat m'n ouders op vakantie zijn.
Dat wordt gaysex
ligt eraan wat je eraan wilt hangen en of ik kan...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is hier iemand met een auto waar een trekhaak aan zit die zin heeft om mij binnenkort (ergens rond de 21-22-23e van mei) te helpen met wat spullen van Bentelo naar Enschede te verkassen?
Uiteraard betaal ik benzine, huur + wat te eten
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is hier iemand met een auto waar een trekhaak aan zit die zin heeft om mij binnenkort (ergens rond de 21-22-23e van mei) te helpen met wat spullen van Bentelo naar Enschede te verkassen?
Een aanhanger, uiteraardquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je eraan wilt hangen en of ik kan...
vraag Kastanova anders evenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit is erg jammer.KPN inschakelen? IP-adres van die knakker s.v.p.!
hoe groot is die aanhanger?quote:
de mijne mag geloof ik niet heel veel trekken en aangezien het niet de jongste auto meer is ga k geen grote risico's nemen snappie??quote:
Ik snapquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
de mijne mag geloof ik niet heel veel trekken en aangezien het niet de jongste auto meer is ga k geen grote risico's nemen snappie??
Selma gefeliciteerd
jij hebt toch een corolla?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
de mijne mag geloof ik niet heel veel trekken en aangezien het niet de jongste auto meer is ga k geen grote risico's nemen snappie??
die mag volgens mij wel redelijk wat trekken.quote:
En dat is inclusief het gewicht van de aanhanger zelf toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die mag volgens mij wel redelijk wat trekken.
bij rdw kun je kentekengegevens opvragen en kun je zien wat je auto ongeremd en geremd mag trekken.
mijn auto:
Aanhangwagen geremd : 650 kg
Aanhangwagen ongeremd : 385 kg
jupquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dat is inclusief het gewicht van de aanhanger zelf toch?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik mag 7 minuutjes trekken, ongeremd, 1 keer per dag. Vaker mag helaas niet van de psychiater. En de dokter gaf ook aan dat dat niet goed is omdat ik dan schuurplekken krijg.![]()
Ja een stel sadisten zijn het!quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]das onaardig... ben je net op dreef en moet je stoppen..
Benteloquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kun je toch makkelijk 14 keer rukken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar toch lief dat het wel 7 minuutjes mag.
Doe maar als cadeauquote:
quote:
detailsquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
verkeerde letter![]()
cake is met een a niet met een o
het ene gebruik je tegen de honger, de ander komt uit de ovenquote:
succes!!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhZometeen weer naar Roessingh toe...
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het ene gebruik je tegen de honger, de ander komt uit de oven
Dat zal ik idd nodig hebben bij het maken van een vrachtwagenquote:
wat wil je weten?quote:
hoezo vrachtwagen maken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zal ik idd nodig hebben bij het maken van een vrachtwagen
over cake alles.. over coke NIETS 0% nada noppes niente...quote:
Heb het eerste uur werkplaats, beetje met hout werken en ik ben een vrachtwagen voor het tweejarige zoontje van m'n neef aan het makenquote:
ik kan je over beide niet zo veel vertellenquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
over cake alles.. over coke NIETS 0% nada noppes niente...
quote:
Cakefarting!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
over cake alles.. over coke NIETS 0% nada noppes niente...
ahhhh das lief!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb het eerste uur werkplaats, beetje met hout werken en ik ben een vrachtwagen voor het tweejarige zoontje van m'n neef aan het maken
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan je over beide niet zo veel vertellen
vast en cadeau voor mij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zal ik idd nodig hebben bij het maken van een vrachtwagen
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Bedankt allemaal![]()
[..]
Doe maar als cadeau
Dit las ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en ik ben een vrachtwagen voor het zoontje van m'n tweejarige neef aan het maken
Zodra er weer leuke mensen komen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens naar de PIMPelaar?
Geen zaad in m'n ogen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doeve en ik komen. Wat wil je nog meer?
Wat is dat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doeve en ik komen. Wat wil je nog meer?
[..]
Altijd gezellig in de PIMPelaar.
Nog nooit van gehoord? Waar precies zit 'ie dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een café aan de Oude Markt. Kom anders ook langs. Gezellig!
Zij en Tessa gaan toch wel mee?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Kreator het volgende:
Zaterdag kan ik wel; zal even toestemming vragen of ik dan weg mag en mijn zakgeld vast mag krijgen.
Tussen v/d Poel en die pizzera-toko waarvan ik de naam niet meer weet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord? Waar precies zit 'ie dan?
Die pizzeria is allang weg. Daar zit nu Blue Sakuraquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tussen v/d Poel en die pizzera-toko waarvan ik de naam niet meer weet.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die pizzeria is allang weg. Daar zit nu Blue Sakura![]()
Oke, wanneer? Zaterdag moet ik werken 21-2 dus dan kan ik niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Vanavond naar Valkenburg.Weekendje weg.
je had al W7 maar dan 32 bit?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik en m'n stomme harses... die Upgrade is natuurlijk van bijv. 7 64-bit naar 8 64-bit, niet van 7 32 naar 64...
Dat wordt weer een hele dag troep installeren
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heroine spuiten onder de brug vrijdag, toch?.
Haha steek dat maar in je raidquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je had al W7 maar dan 32 bit?
ik had gister iets grappigs. ik heb m'n pc opnieuw geinstalleerd.
installeren met raidcontroller erin wil niet, maar zonder controller installeren en achteraf weer inpluggen deed ie wel
woordgrap woensdag was toch gisteren?quote:
Natuurlijk kan dat wel jonge.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik en m'n stomme harses... die Upgrade is natuurlijk van bijv. 7 64-bit naar 8 64-bit, niet van 7 32 naar 64...
Dat wordt weer een hele dag troep installeren
Die 6-bits Windows beviel niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeau, tijd om eens (enigszins) modern te doen... heb net Win7 64-bit en 2 4GB-geheugenreepjes gekocht
Mja, ik had wel 64, maar die dvd was ineens foetsie, dus ging ik na een dik virus maar verder op de oude 32.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je had al W7 maar dan 32 bit?
ik had gister iets grappigs. ik heb m'n pc opnieuw geinstalleerd.
installeren met raidcontroller erin wil niet, maar zonder controller installeren en achteraf weer inpluggen deed ie wel
Nope, 32-bit was niet compatible met de 64-bit setupquote:
quote:
quote:
quote:
Nah, de één had nog vakantie en de ander was ziek, zat daar dus redelijk voor nopquote:
Het lijkt echt een sociale werkplaatsquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, de één had nog vakantie en de ander was ziek, zat daar dus redelijk voor nopKon wel hier en daar wat stukkies zagen, maar voor de ingewikkelder dingen (het voorbeeldblad is ook zo lekker duidelijk) heb ik toch echt hulp nodig.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het lijkt echt een sociale werkplaats
Ga ik straks ook met m'n laptopgeheugen doen. Doe de 3GB die ik heb in die van m'n moeder, die draait Win7 met 1GB RAMquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, het oude geheugen uit mijn comp naar die van m'n ouders verplaatst, die zaten nl. met 2GB te sukkelen
1 gigquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga ik straks ook met m'n laptopgeheugen doen. Doe de 3GB die ik heb in die van m'n moeder, die draait Win7 met 1GB RAM
Ik heb na het weekend 8GB
Dan wordt 'ie bijna letterlijk 4 keer sneller jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar vroegâh, toen ik een 133 MHz met 16MB geheugen had... wat een jaartje later 64MB werd, bohhhhh
Maar wel in dezelfde stad. Dat is ook voor het eerstquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou kom ik niet bij je om de hoek wonen he
Hahaha, opzichquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel in dezelfde stad. Dat is ook voor het eerst
Kunnen we wel meeten wat we willenquote:
Oké, maandag ben ik in de buurtquote:
lets meet!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kunnen we wel meeten wat we willen
[..]
Oké, maandag ben ik in de buurt
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kunnen we wel meeten wat we willen
Heb maandag of dinsdag vast wel ff tijdquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maandag in de buurt? Tijd om dan te meeten?
Dinsdag heb ik nauwlijks tijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb maandag of dinsdag vast wel ff tijd
spankingg hihi nee grapje dat durf ik niet hoor... grote bek klein hartje enzulks...quote:
Hehehequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
spankingg hihi nee grapje dat durf ik niet hoor... grote bek klein hartje enzulks...
Dealquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maar meeten gaat wel door dat durf ik wel hoor..
Beetje kale inrichting, maar mooie lap grond!quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:22 schreef Kreator het volgende:
Leuk optrekje vlak buiten Enschede in het 'Haagse bos'
http://www.funda.nl/koop/(...)-drienerveldweg-118/
Vast opgezocht voor als wanneer ik overmorgen de 17.3m win.
QFT! \m/quote:
Lam in de bot'n ja?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:14 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ik ga vanmiddag om 16:59 naar huis, op de bank liggen en slapen.
quote:
Straks een vriendin op bezoek die 3 weken door Viëtnam heeft gereist, dan eten bij mn ouders, dan kickboksen. Daarna maar gewoon chillen. Mochten jullie naar de pimpelaar gaan; ik kan vanavond ook wel!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Het is je gegund! Nog leuke dingen op de planning?
Mwah, even kijken. Liever morgen denk ik. Misschien als ik een beetje heb geslapen... ben al oud hč.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Dus eventueel vanavond naar de PIMPelaar gaat hem niet worden? De barbecue gaat waarschijnlijk niet door wegens k-u-t-weer...
Aansteller. Gewoon nog een lijntje en gaan!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mwah, even kijken. Liever morgen denk ik. Misschien als ik een beetje heb geslapen... ben al oud hč.
Heb vanmorgen mijn tax al bereikt. 4 gram per dag is toch wel maximaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aansteller. Gewoon nog een lijntje en gaan!!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb vanmorgen mijn tax al bereikt. 4 gram per dag is toch wel maximaal.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Straks een vriendin op bezoek die 3 weken door Viëtnam heeft gereist, dan eten bij mn ouders, dan kickboksen. Daarna maar gewoon chillen. Mochten jullie naar de pimpelaar gaan; ik kan vanavond ook wel!
quote:
We hebben vanavond contact.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mwah, even kijken. Liever morgen denk ik. Misschien als ik een beetje heb geslapen... ben al oud hč.
Zeker wel!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Helaas... waarschijnlijk. Bevalt dat kickboksen nog een beetje?
Kost ¤6000 per maand, maar fuck it! YOLO!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb vanmorgen mijn tax al bereikt. 4 gram per dag is toch wel maximaal.
Zit er de laatste jaren wel eens aan te denken zoiets te gaan doen, kickboksen, taekwondo, o.i.d... maar ja... sta je daar met je grijze baard en roestige lichaam tussen al die jonkies.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zit er de laatste jaren wel eens aan te denken zoiets te gaan doen, kickboksen, taekwondo, o.i.d... maar ja... sta je daar met je grijze baard en roestige lichaam tussen al die jonkies.
Met maar 1 keer in de week trainen gaat dat niet zo hardquote:Krijg je al abs?
Stop maar met drinken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:25 schreef Kreator het volgende:
Ik drink gewoon 150 bakken koffie vandaag en dan zien we het wel..
[ afbeelding ]
True. In Glanerbrug zit wel een goede, schijnt. Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Je kunt beter nu ermee beginnen dan over 10 jaar. Dus als je het wil, zou ik het nu doen
Ik zit bij Training Centrum Twente.. http://trainingcentertwente.nl/quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
True. In Glanerbrug zit wel een goede, schijnt. Ik denk er nog even over na.
Dat is wat dichter bij de deur! Geen last van 'foute' types daar? Al zal dat bij de vrouwen wel meevallen verwacht ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit bij Training Centrum Twente.. http://trainingcentertwente.nl/
Zit in de oude polaroidfabriek. Ik ben er erg tevreden over! Goede begeleiding enzo
Na ons komen altijd de MMA'ers, en dat vind ik gewoon hele normale types. Sowieso nog geen mensen daar gezien waarbij ik een stapje terug wilde doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is wat dichter bij de deur! Geen last van 'foute' types daar? Al zal dat bij de vrouwen wel meevallen verwacht ik.
Kickbokst daar toevallig ook ene Tessa?
Probleem is dat je meteen politie in je nek krijgt als je ergens op een parkeerterrein o.i.d. gaat knap'n.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef Kreator het volgende:
Ik wil soms ook graag een op afstand bestuurbare auto op benzine.
Maar dan besef ik me weer dat ik daar toch maar 1x mee ga spelen.
Bij Hamleys in Londen had ik een bestuurbaar autootje gezien die tegen muur en plafond op kan rijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Probleem is dat je meteen politie in je nek krijgt als je ergens op een parkeerterrein o.i.d. gaat knap'n.Op zich wel vet zo'n ding. Xander (die mattie van Wauser) heeft zo'n ding en die doet mee aan allerlei officiële wedstrijden.
Zo'n helikopter lijkt me ook gaaf. Dikke helipad op het dakterras maken.
Dat is zo'n vette winkel! Als 8 jarig jochie heb ik daar zeker 2 uur staan slijmen op alle speelgoedauto's.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij Hamleys in Londen had ik een bestuurbaar autootje gezien die tegen muur en plafond op kan rijdenDie blijft dan gewoon echt hangen
Ik ben nu 2 keer in Londen geweest en allebei de keren die winel in gelopen. Ik was gewoon 17 en 22quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is zo'n vette winkel! Als 8 jarig jochie heb ik daar zeker 2 uur staan slijmen op alle speelgoedauto's.
Mja, je moet idd wel buitenaf gaan scheuren en dan nog krijg je vaak gezeik omdat het zoveel lawaai maakt. Maar er zijn wel vette filmpjes op de interwebs te vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Probleem is dat je meteen politie in je nek krijgt als je ergens op een parkeerterrein o.i.d. gaat knap'n.Op zich wel vet zo'n ding. Xander (die mattie van Wauser) heeft zo'n ding en die doet mee aan allerlei officiële wedstrijden.
Zo'n helikopter lijkt me ook gaaf. Dikke helipad op het dakterras maken.
Tja, het heeft toch altijd een bepaald imago bij Henk & Ingrid, zo'n vechtsporttoko. Veelal onterecht natuurlijk. Vandaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Na ons komen altijd de MMA'ers, en dat vind ik gewoon hele normale types. Sowieso nog geen mensen daar gezien waarbij ik een stapje terug wilde doen.
Ik weet niet alle namen, dus zou zomaar kunnen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij Hamleys in Londen had ik een bestuurbaar autootje gezien die tegen muur en plafond op kan rijdenDie blijft dan gewoon echt hangen
Kinderen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is zo'n vette winkel! Als 8 jarig jochie heb ik daar zeker 2 uur staan slijmen op alle speelgoedauto's.
Aan de Kuipersdijk op de hoek met de Wooldriksweg zit tegenwoordig een winkel waar je ze ook kan kopen. In ieder geval het spul met accu, benzine weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:58 schreef Kreator het volgende:
Ik ben maar 2x in Londen geweest maar ik zou er ook zeker weer heengaan ja.
[..]
Mja, je moet idd wel buitenaf gaan scheuren en dan nog krijg je vaak gezeik omdat het zoveel lawaai maakt. Maar er zijn wel vette filmpjes op de interwebs te vinden.
Zit ook wel een profi winkel ergens in Enschede ( waar Johan z'n garagebox heeft).
Kan je een beetje inside info vragen bij de kenners.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:41 schreef Kreator het volgende:
Kunnen we wel een keer gaan kijken ja. Maar ik heb op zich geen interesse in wedstrijden. Beetje door het bos met een 4x4 snelheidsmonster lijkt me leuker..
Ja, maar ik moet ook nog iemand vinden die af en toe meegaat. In je eentje is ook zo sneu.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan je een beetje inside info vragen bij de kenners.
Zo af en toe op een zwoele zomeravond op stap met jou is zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet ook nog iemand vinden die af en toe meegaat. In je eentje is ook zo sneu..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeve komt morgen trouwens xo ber xo niet in de PIMPelaar. Dus. We kieken wel effe... anders gaan we gewoon bij de Mc sjikkeren.![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Doeve komt morgen trouwens xo ber xo niet in de PIMPelaar. Dus. We kieken wel effe... anders gaan we gewoon bij de Mc sjikkeren.
Oké coolquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, maandag vrij. Dus ik kan maandag meeten
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké coolWe appen wel even over de details?
*mental image*quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaaaa, ik stond onder de douche toen het flitsboem was binnen 1 seconde. Ik schrok me rot
Zodra ik beter ben schreeuw ik het hier van de dakenquote:
Okequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodra ik beter ben schreeuw ik het hier van de daken
En daarna ram ik hem droog in je kont.quote:
En dan gaan we zó teringhard heerschen dat we weken naar de tering zijn \m/quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodra ik beter ben schreeuw ik het hier van de daken
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daarna ram ik hem droog in je kont.
Heerschen wel, maar naar de tering zijn hoef ik dan een tijdje nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan gaan we zó teringhard heerschen dat we weken naar de tering zijn \m/
Oow.. dan gaan we gewoon naar GMM ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heerschen wel, maar naar de tering zijn hoef ik dan een tijdje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |