quote:Ga maar in de kroeg zitten...
Op woensdag 9 april 2003 14:31 schreef Sidekick het volgende:[..]
Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik PvdA ging stemmen, zei mijn pa: "Ben je ook zo'n rooie?"
Maar helemaal offtopic hier volgens mij, misschien iets voor een nieuw topic over de invloed van je ouders/grootouders op je stemgedrag?
quote:Nu heeft die NordCore dezelfde links in z'n sig gezet.
Op maandag 7 april 2003 09:26 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het is inmiddels weggehaald.
Als mods hebben we overigens niet de mogelijkheid om sigs of onderschriften weg te halen. We kunnen uiteraard wel de zaak aankaarten, echter aangezien users zich meestal niet in één forum bevinden maar posten over heel Fok! is het misschien beter dit rechtstreeks bij de FA's te melden (via FB of forum@fok.nl).
En opent nb Kozzmic een nieuw topic met dezelfde bedoeling:
[Poll] Welke regering willen we nu?
quote:Dat vroeg ik me ook al af, maar CMT had maar een beperkte keuzelijst, het was rechts, rechts of rechtser
Op vrijdag 11 april 2003 10:24 schreef Sidekick het volgende:
Ehmm, waarom is het topic van CMT gesloten:
Poll: Wat nu als kabinet?En opent nb Kozzmic een nieuw topic met dezelfde bedoeling:
[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 11-04-2003 10:42]
quote:Ooopz, had ik niet gezien...
Op vrijdag 11 april 2003 10:24 schreef Sidekick het volgende:
Ehmm, waarom is het topic van CMT gesloten:
Poll: Wat nu als kabinet?En opent nb Kozzmic een nieuw topic met dezelfde bedoeling:
Nahja, als het niet mag dan mag een moderator mijn topic ook wel sluiten!
quote:Sorry...
Op vrijdag 11 april 2003 10:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Neuh, dan had ik dat gelijk moeten doen. De discussie kan nu wel verder gaan, denk ik. Maar lees voortaan even de topiclist door, Kozzmic
quote:En diegene die een slotje heeft gezet om het topic van CMT mag zichzelf ook wel eens laten nakijken
Op vrijdag 11 april 2003 10:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Neuh, dan had ik dat gelijk moeten doen. De discussie kan nu wel verder gaan, denk ik. Maar lees voortaan even de topiclist door, Kozzmic
quote:Nee, waarom? Op zich past de discussie prima in het topic waar ik naar verwees. En als ik hier was geweest toen Kozzmic zijn topic opende (maar tussendoor probeer ik ook nog te werken), had ik die ook dichtgegooid. Ik vind het alleen een beetje flauw om een langer lopend topic nog dicht te gooien.
Op vrijdag 11 april 2003 10:49 schreef Sidekick het volgende:[..]
En diegene die een slotje heeft gezet om het topic van CMT mag zichzelf ook wel eens laten nakijken
quote:Hele goede motivatie. Het is idd jammer dat de discussie over de formatie nu in 2 discussies loopt (zelfs 3).
Op vrijdag 11 april 2003 10:51 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee, waarom? Op zich past de discussie prima in het topic waar ik naar verwees. En als ik hier was geweest toen Kozzmic zijn topic opende (maar tussendoor probeer ik ook nog te werken), had ik die ook dichtgegooid. Ik vind het alleen een beetje flauw om een langer lopend topic nog dicht te gooien.
Er komt vast wel een moment waarop de persoonlijke flames zo erg worden dat het topic kan worde gesloten
quote:Dus als ik het goed begrijp is het toegestaan om Nederlandse politici uit te maken voor NSB'er?
Op zaterdag 12 april 2003 00:36 schreef Kozzmic het volgende:
NSB-er is nog tot daaraantoe, maar neo-nazi gaat me te ver. Niet doen svp.
quote:Waarom zou dat niet mogen zeg? NSB-gedrag, dat was er gisteren aan de hand, het beestje bij de naam noemen kan toch geen kwaad?
Op zaterdag 12 april 2003 00:39 schreef Farzin het volgende:[..]
Dus als ik het goed begrijp is het toegestaan om Nederlandse politici uit te maken voor NSB'er?
quote:Volgens mij kan je zat andere benamingen bedenken die zelfde lading dragen.
Op zaterdag 12 april 2003 00:40 schreef SCH het volgende:Waarom zou dat niet mogen zeg? NSB-gedrag, dat was er gisteren aan de hand, het beestje bij de naam noemen kan toch geen kwaad?
Ik gaat helemaal met Farzin mee en vraag me dan ook af waarom je politici wel NSB'ers mag noemen, ik vind het nogal grof en kan me voorstellen dat je er bepaalde mensen nogal mee tegen het hoofd stoot als er dergelijke uitspraken worden gedaan. Welke mod/FA gaat meer uitleg geven
Weer iemand anders, Robert_Jensen, heeft een domme sig over homo's. Stoor ik me weer aan maar het zegt vooral iets over hem.
Als ik het woord NSB-er gebruik dan denk je toch, jeemig die SCH verliest weer wat de nuance uit het oog. Meer is het niet.
quote:Jij hebt al mijn krediet al verloren met je Idols informanten
Op zaterdag 12 april 2003 00:48 schreef SCH het volgende:
Als ik het woord NSB-er gebruik dan denk je toch, jeemig die SCH verliest weer wat de nuance uit het oog. Meer is het niet.
Een neo-nazi vergelijking snijdt echter kant noch wal. En overigens, het is nu ook niet de bedoeling om in serieuze discussies een politicus of mede-user uit te maken voor NSB-er.
quote:Grappig dat je dat over idols nog steeds dwars zit.
Op zaterdag 12 april 2003 00:53 schreef RoelerMF het volgende:[..]
Jij hebt al mijn krediet al verloren met je Idols informanten
Het zou een stuk prettiger discussieren zijn als er niet van dergelijke grove opmerkingen worden gemaakt, en kan je een sign vergelijken met een reply in een discussie, ligt naar mijn idee net even anders. Voorlopig wacht ik nog op een reactie van de modjes hierover
Maar ik ben ook niet een voorstander van grove opmerkingen maar in het heetst van de strijd, ontglippen me die wel eens. Kozzmic beschrijft mijn beweegredenen daarvoor uitstekend. Het is verder niet aan de orde van de dag.
Ik vind trouwens een sig veel erger omdat die er voortdurend staat en zo'n cryptische homofobe sig van Robert_Jensen stoort me erger dan iemand die keer in een post uit zijn dak gaat. Dat is menselijk.
quote:In welk topic?
Op zaterdag 12 april 2003 13:30 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom heeft iemand mijn commentaar op Balkenende weggeëdit?
quote:Waar?
Op zaterdag 12 april 2003 13:30 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom heeft iemand mijn commentaar op Balkenende weggeëdit?
quote:Nee, sorry, mijn excuses, ik keek niet goed. Was maar een oneliner ook hoor...
Op zaterdag 12 april 2003 13:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Waar?
quote:Deze?
Op zaterdag 12 april 2003 13:32 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nee, sorry, mijn excuses, ik keek niet goed. Was maar een oneliner ook hoor...
Er lopen verschillende discussies naast elkaar en door elkaar heen, dat kan op het moment even verwarring opleveren. In het topic CDA-leider Balkenende zet de deur open voor.. heb ik overigens de bewuste neo-nazi opmerking weggehaald + de discussie die naar aanleiding van die opmerking ontstond.
quote:Ja, die. Ik dacht dat ie weg was gehaald in eerste instantie, maar toen ik later nogmaals keek bleek ie er nog te staan. Ik concludeer dus dat ik verkeerd gekeken had...
Op zaterdag 12 april 2003 13:35 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Er lopen verschillende discussies naast elkaar en door elkaar heen, dat kan op het moment even verwarring opleveren. In het topic CDA-leider Balkenende zet de deur open voor.. heb ik overigens de bewuste neo-nazi opmerking weggehaald + de discussie die naar aanleiding van die opmerking ontstond.
Ik vind het een beetje apart een een vent als Michiel Smit met al zijn dubieuze uitspraken (en die zelfs door Leefbaar Rotterdam is uitgekotst door zijn ultrarechtse sympathien) hier de kans wordt geboden zieltjes te winnen. Ik word daar eerlijk gezegd een beetje misselijk van.
Maar in ieder geval heb je mijn posting laten staan, dus dat is dan in ieder geval sympathiek. Mijn dank daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |