quote:Daar is over gesproken. Voor zover wij kunnen zien staat op die site, in het openbare gedeelte, geen dingen die illegaal zijn. Zolang er niet actief gespamt wordt, is besloten er niet teveel achter te zoeken
Op zondag 6 april 2003 13:22 schreef SCH het volgende:
Een zekere NordCore heeft in zijn sig een verwijzing naar een extreem-rechtse site staan. Volgens mij is dat niet conform de huisregels van Fok.
quote:Wat bedoel je met niet teveel achter te zoeken? Ik kwam in 3 minuutjes lezen al meteen zeer racistische teksten en opmerkingen tegen. Racisme is nog steeds illegaal hoor. Daar mag je dus naar verwijzen op Fok. Ik zal wel weer een drammer zijn maar ik vind het erg kwalijk.
Op zondag 6 april 2003 13:27 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Daar is over gesproken. Voor zover wij kunnen zien staat op die site, in het openbare gedeelte, geen dingen die illegaal zijn. Zolang er niet actief gespamt wordt, is besloten er niet teveel achter te zoeken
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:38 schreef SCH het volgende:[..]
Wat bedoel je met niet teveel achter te zoeken? Ik kwam in 3 minuutjes lezen al meteen zeer racistische teksten en opmerkingen tegen. Racisme is nog steeds illegaal hoor. Daar mag je dus naar verwijzen op Fok. Ik zal wel weer een drammer zijn maar ik vind het erg kwalijk.
quote:We zullen er nog eens naar kijken en met de FA's overleggen.
Op zaterdag 5 april 2003 16:36 schreef robh het volgende:[..]
Op de site van Nordcore staan in de publieke fora geen strafbare zaken voor zover ik kan zien. Over het niveau valt te discussieren, maar het lijkt me allemaal de ophef niet waard.
quote:Ja het is maar wat je norm is. Ik heb er net serieus rondgeneusd en je schrikt je helemaal het leplazarus, dus ik snap niet wat Robh bedoelt, misschien dat hij het wat ruim definieert. Van 'Nederland blank' tot uiterst-antisemitische uitspraken en oproepen, daar wil Fok toch niet mee geassocieerd worden lijkt me.
Op zondag 6 april 2003 15:11 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
We zullen er nog eens naar kijken en met de FA's overleggen.
quote:Maak je niet zo druk man. Ga een stukje fietsen, het is mooi weer buiten.
Op zondag 6 april 2003 15:17 schreef SCH het volgende:[..]
Ja het is maar wat je norm is. Ik heb er net serieus rondgeneusd en je schrikt je helemaal het leplazarus, dus ik snap niet wat Robh bedoelt, misschien dat hij het wat ruim definieert. Van 'Nederland blank' tot uiterst-antisemitische uitspraken en oproepen, daar wil Fok toch niet mee geassocieerd worden lijkt me.
quote:Nee maak je vooral nergens druk om
Op zondag 6 april 2003 15:21 schreef Steinkogler het volgende:[..]
Maak je niet zo druk man. Ga een stukje fietsen, het is mooi weer buiten.
quote:Wat vind je van Geflipte Hitler-look-a-like-NVU-debiel ??
Op zondag 6 april 2003 16:35 schreef freako het volgende:
Is het misschien mogelijk de titel van dit topic: Geflipte Hitler-look-a-like-NVU-debiel aan te passen.
Ik moet om de een of andere reden steeds denken aan de (Vlaamse) Volksunie (ook al bestaat die dan niet meer), waar zo'n Wijkamp niks mee uit te staan heeft. De Nederlandse Volksunie gebruikt zelf over het algemeen ook de afkorting NVU volgens mij. Maak er desnoods "Geflipte NVU-debiel van".
quote:Schitterend! Meer dan waar ik op had durven hopen.
Op zondag 6 april 2003 16:38 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Wat vind je van Geflipte Hitler-look-a-like-NVU-debiel ??
quote:Waarom zou je?
Op zondag 6 april 2003 15:25 schreef SCH het volgende:[..]
Nee maak je vooral nergens druk om
quote:Het is inmiddels weggehaald.
Op zondag 6 april 2003 15:25 schreef SCH het volgende:[..]
Nee maak je vooral nergens druk om
Als mods hebben we overigens niet de mogelijkheid om sigs of onderschriften weg te halen. We kunnen uiteraard wel de zaak aankaarten, echter aangezien users zich meestal niet in één forum bevinden maar posten over heel Fok! is het misschien beter dit rechtstreeks bij de FA's te melden (via FB of forum@fok.nl).
quote:Topic gaat zo weer open.
Op dinsdag 8 april 2003 17:31 schreef Maerycke het volgende:
Is er al overlegd over dit topic Stort je hart uit over de persoon Fortuyn?
quote:Bedankt
Op dinsdag 8 april 2003 17:46 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Topic gaat zo weer open.
quote:Wie, wat, waar, waarom & waarvoor??????
Op woensdag 9 april 2003 12:17 schreef JAM het volgende:
Rrrrrrrrrrrrrrrode Rakkers !
quote:RRRRRRRROOOOOOOOODE RAKKERS ! GEVAERLIJCK VOLCK !
Op woensdag 9 april 2003 12:20 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Wie, wat, waar, waarom & waarvoor??????
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:25 schreef JAM het volgende:[..]
RRRRRRRROOOOOOOOODE RAKKERS ! GEVAERLIJCK VOLCK !
quote:
quote:Dat zei me oma altijd.
quote:Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik PvdA ging stemmen, zei mijn pa: "Ben je ook zo'n rooie?"
Op woensdag 9 april 2003 14:22 schreef SCH het volgende:[..]
Mijn Pa ook
Maar helemaal offtopic hier volgens mij, misschien iets voor een nieuw topic over de invloed van je ouders/grootouders op je stemgedrag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |