abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:20:27 #226
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9742032
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:18 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het een beetje apart een een vent als Michiel Smit
Ik zie het. Schandalig!
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:27:51 #227
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9742148
Heer en dame, er is hier lang en intensief overleg over geweest. Nogmaals, we hebben besloten dit toe te staan, teneinde een discussie op gang te brengen. De man mag zijn standpunten en zijn partij introduceren. Hij bedrijft politiek, dus geen probleem daar. We zullen uiteraard de boel goed in de gaten houden, misschien wel iets meer dan normaal. Zieltjes winnen zal er zeker niet bij zijn. En zodra hij over de schreef gaat zullen er maatregelen volgen. Maar een directe discussie met zo iemand kan nooit kwaad.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:36:27 #228
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9742262
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:27 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Heer en dame, er is hier lang en intensief overleg over geweest. Nogmaals, we hebben besloten dit toe te staan, teneinde een discussie op gang te brengen. De man mag zijn standpunten en zijn partij introduceren. Hij bedrijft politiek, dus geen probleem daar. We zullen uiteraard de boel goed in de gaten houden, misschien wel iets meer dan normaal. Zieltjes winnen zal er zeker niet bij zijn. En zodra hij over de schreef gaat zullen er maatregelen volgen. Maar een directe discussie met zo iemand kan nooit kwaad.
Ik ben het met je eens dat een directe discussie geen kwaad kan. Maar volgens mij is Michiel Smit niet hierheen gekomen om met ons in discussie te gaan, maar vooral om topics te openen en trolls te plaatsen. Verder vind ik het positief als jullie deze extreemrechtse politicus goed in de gaten gaan houden.
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:38:13 #229
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9742293
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:36 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat een directe discussie geen kwaad kan. Maar volgens mij is Michiel Smit niet hierheen gekomen om met ons in discussie te gaan, maar vooral om topics te openen en trolls te plaatsen. Verder vind ik het positief als jullie deze extreemrechtse politicus goed in de gaten gaan houden.

Hem is per mail medegedeeld dat hij hier mag discussieren. Ook is hem verteld dat propaganda, alleen maar lappen tekst neergooien enz. niet geaccepteerd zal worden.

En reken maar dat ik hem in de gaten zou houden. Hij stuurde een zeer onbeschoft mailtje toen ik zijn topic sloot....

zaterdag 12 april 2003 @ 22:40:12 #230
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9742330
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Hem is per mail medegedeeld dat hij hier mag discussieren. Ook is hem verteld dat propaganda, alleen maar lappen tekst neergooien enz. niet geaccepteerd zal worden.

En reken maar dat ik hem in de gaten zou houden. Hij stuurde een zeer onbeschoft mailtje toen ik zijn topic sloot....

Verbaast me niets, hij staat nou niet bekend om zijn subtiele geest zullen we maar zeggen. Keep up the good work, Wile (en Kozzmic natuurlijk ook)
pi_9742370
Even een reactie van mij erover. Ik was (en ben) erg voor het openhouden van het topic, ook om users de kans te geven de discussie aan te gaan met Michiel Smit. Aan de andere kant hoop ik ook dat Michiel Smit echt een beetje de discussie aan wil gaan, en niet een topic opende enkel om zijn partij en website te promoten. Op dat laatste zal zeker worden gelet.
pi_9743037
Ik vind het erg dubieus dat jullie dat topic laten staan. Het gaat om een figuur op de rand van de wet. Waarom is het interessant voor Fokkers om met een notoire racist in discussie te kunnen?
pi_9743582
Ik vind het echt heel vreemd als ik erover nadenk dat jullie dit open laten. Kozzmic vindt het vast weer zuigen maar het zit me echt dwars. Maar staat Fok hier centraal achter??? Een extreem-rechtse partij aan het woord laten? Verbaast ,e/
  zaterdag 12 april 2003 @ 23:56:13 #234
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9743593
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:55 schreef SCH het volgende:
Ik vind het echt heel vreemd als ik erover nadenk dat jullie dit open laten. Kozzmic vindt het vast weer zuigen maar het zit me echt dwars. Maar staat Fok hier centraal achter??? Een extreem-rechtse partij aan het woord laten? Verbaast ,e/
Er worden genoeg extreemrechtse mensen aan het woord gelaten.
pi_9743623
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:56 schreef Farzin het volgende:

[..]

Er worden genoeg extreemrechtse mensen aan het woord gelaten.

Ja maar dat is wat anders dan een organisatie hun site laten promoten. De link staat er dan wel niet maar het is pure reclame natuurlijk.
  zondag 13 april 2003 @ 00:04:16 #236
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9743721
Laten we eerst maar kijken hoe het gaat. Voorlopig heeft M. Smit geen hartelijk ontvangst gekregen (om het maar mild uit te drukken) en is zijn site weggehaald. Als hij alsnog uit de bocht vliegt, ga ik er eerst van uit dat Kozzmic en Wile ingrijpen. Zoniet, dan kunnen we altijd de spandoeken nog klaarleggen.

Ik ben er geen voorstander van dat er idioten zoals hij op Fok! zijn, maar helaas maken ze wel deel uit van deze democratische maatschappij en kunnen ze gewoon aan het woord komen. Zelfs al onderschrijven zij de democratische principes zelf niet.

pi_9743766
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:55 schreef SCH het volgende:
Ik vind het persoonlijk een beetje triest dat jij meteen roept We gaan dit topic dan maar weer vakkundig om zeep helpen. Tekenend.

Persoonlijk vind ik dat Fok! open moet staan voor iedereen, zolang diegene zich op Fok! aan de policy houdt. Of het iemand is die bekend staat als bestuurslid van de AEL, Nieuw Rechts, SP of wat voor partij maakt me niet uit, ik juich het juist toe als personen die misschien enigzins omstreden zijn hier de discussie aan willen gaan.

Verder hebben we het afgelopen jaar meerdere topics over hem gehad op Fok!, waarvan één gaat over het feit of hij nu wel of niet extreem is. Het is altijd natuurlijk makkelijker om iemand te veroordelen zonder dat hij daarbij aanwezig is, maar ik ben wel benieuwd hoe hij zich staande houdt in discussies.

Verder is het niet de bedoeling dat hij enkel reclame loopt te maken voor zijn partij, hij zal zich wel met discussies moeten bemoeien. Daar wordt uiteraard op gelet.

pi_9743822
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:06 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk een beetje triest dat jij meteen roept We gaan dit topic dan maar weer vakkundig om zeep helpen. Tekenend.

Persoonlijk vind ik dat Fok! open moet staan voor iedereen, zolang diegene zich op Fok! aan de policy houdt. Of het iemand is die bekend staat als bestuurslid van de AEL, Nieuw Rechts, SP of wat voor partij maakt me niet uit, ik juich het juist toe als personen die misschien enigzins omstreden zijn hier de discussie aan willen gaan.

Verder hebben we het afgelopen jaar meerdere topics over hem gehad op Fok!, waarvan één gaat over het feit of hij nu wel of niet extreem is. Het is altijd natuurlijk makkelijker om iemand te veroordelen zonder dat hij daarbij aanwezig is, maar ik ben wel benieuwd hoe hij zich staande houdt in discussies.

Verder is het niet de bedoeling dat hij enkel reclame loopt te maken voor zijn partij, hij zal zich wel met discussies moeten bemoeien. Daar wordt uiteraard op gelet.

Hij is een bewezen extreem-rechts politicus. Snap niet waarom je daaraan twijfelt en waarom je hem de ruimte biedt. Jij vindt het blijkbaar vooral spannend hier politici te hebben. Nou ga je gang, als dat je doel is met dit forum. Valt me vies en zwaar van je tegen. Is dit het nieuwe Nederland waarin racisme gewoon legaal is verklaard. Ik had die site van hem allang in de peiling en het is echt walgelijk.

Ik vind het nogal triest dat jij denkt dat dit soort dingen zin hebben. Je ziet waartoe het heeft geleid in Nederland. Fok conformeert zich daar nu aan. Echt jammer. Extreem-rechts zou hier geen ruimte moeten krijgen.

pi_9743836
Ik heb overigens de link naar de site van zijn partij toegevoegd aan het sticky topic Wegwijs in de Nederlandse politiek, en heb hem per mail verzocht niet te pas en te onpas deze link te gaan spammen. Net als andere users mag hij daar eventueel zijn sig voor gebruiken.
pi_9743884
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:10 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb overigens de link naar de site van zijn partij toegevoegd aan het sticky topic Wegwijs in de Nederlandse politiek, en heb hem per mail verzocht niet te pas en te onpas deze link te gaan spammen. Net als andere users mag hij daar eventueel zijn sig voor gebruiken.
Zijn actie heeft dus wel degelijk effect gehad
pi_9743949
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Zijn actie heeft dus wel degelijk effect gehad

Informeren is altijd beter dan doodzwijgen. Nieuw Rechts is hier al een aantal keren in discussies aan de orde gekomen, net als extremen als bijvoorbeeld de NNP, de AEL, de Conservatieven.nl en de NCPN. Inclusief links naar de sites van deze partijen. Ik ben wel benieuwd naar in hoeverre Michiel Smit zichzelf als rechts dan wel extreem-rechts beschouwd, en waar hij de verschillen ziet met partijen als VVD, LPF, NNP, etc. Vooralsnog heb ik er overigens niet zo heel veel vertrouwen in dat hij daadwerkelijk de discussie aan wil gaan, maar we zullen zien. Ik ben er echt fel tegenstander van om iemand bij voorbaat al monddood te maken op Fok!.
pi_9744040
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben er echt fel tegenstander van om iemand bij voorbaat al monddood te maken op Fok!.
Jij hoort dan ook niet bij de groep die door mensen als Smit het land wordt uitgetreiterd. Makkelijk praten is dat.
  zondag 13 april 2003 @ 13:59:33 #243
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9749516
Hello,

Ik zie tot mijn grote vreugde dat het topic waarin Nieuw Rechts als tegenpool van de SP wordt genoemd, op slot is gegooid. De vergelijking leek inderdaad nergers op. Gelukkig is FoK! ook tot deze conclusie gekomen, al is het wel een beetje laat (na bijna 1 dag) tot hen doorgedrongen. Toch bedankt

Wij zijn tegen het terrorisme, wij steunen Bush ! ! !
  zondag 13 april 2003 @ 14:01:10 #244
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9749552
quote:
Op zondag 13 april 2003 13:59 schreef Steinkogler het volgende:
Hello,

Ik zie tot mijn grote vreugde dat het topic waarin Nieuw Rechts als tegenpool van de SP wordt genoemd, op slot is gegooid. De vergelijking leek inderdaad nergers op. Gelukkig is FoK! ook tot deze conclusie gekomen, al is het wel een beetje laat (na bijna 1 dag) tot hen doorgedrongen. Toch bedankt

Dan zal ik je even uit de droom helpen. Het topic is dichtgegooid omdat het nergens meer over ging. Jouw interpretatie van dit slotje is dus onjuist. Ik sta nog steeds volkomen achter de dingen die ik in dat topic gezegd heb.
  zondag 13 april 2003 @ 14:06:20 #245
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9749682
quote:
Op zondag 13 april 2003 14:01 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Dan zal ik je even uit de droom helpen. Het topic is dichtgegooid omdat het nergens meer over ging. Jouw interpretatie van dit slotje is dus onjuist. Ik sta nog steeds volkomen achter de dingen die ik in dat topic gezegd heb.

Die titel moet je wijzigen. De SP wordt hierin onjuist weggezet. Over de inhoud van het topic maak ik me niet druk overigens, slechts de titel stoort me.
  zondag 13 april 2003 @ 14:07:18 #246
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9749706
quote:
Op zondag 13 april 2003 14:06 schreef Steinkogler het volgende:

[..]

Die titel moet je wijzigen. De SP wordt hierin onjuist weggezet. Over de inhoud van het topic maak ik me niet druk overigens, slechts de titel stoort me.

De discussie over de titel is gesloten. Lees het topic waarom.
  zondag 13 april 2003 @ 14:11:07 #247
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9749780
quote:
Op zondag 13 april 2003 14:07 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

De discussie over de titel is gesloten. Lees het topic waarom.

Vat dan svp even in 1 of 2 regels samen waarom de titel juist is en er geen discussie meer over mag plaatsvinden. Wellicht kan ik me dan bij dat standpunt neerleggen, vooralsnog begrijp ik er niks van.
  zondag 13 april 2003 @ 14:13:33 #248
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9749824
quote:
Op zondag 13 april 2003 14:11 schreef Steinkogler het volgende:

[..]

Vat dan svp even in 1 of 2 regels samen waarom de titel juist is en er geen discussie meer over mag plaatsvinden. Wellicht kan ik me dan bij dat standpunt neerleggen, vooralsnog begrijp ik er niks van.

De titel is een weerslag van de openingspost.

De discussie is gestopt omdat in het topic zelf meerdere malen is uitgelegd wat het standpunt van de mods mbt de titel was.

Niet doordrammen dus. Dat is niet slim.

zondag 13 april 2003 @ 14:22:29 #249
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9750003
quote:
Op zondag 13 april 2003 14:13 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

De titel is een weerslag van de openingspost.

De discussie is gestopt omdat in het topic zelf meerdere malen is uitgelegd wat het standpunt van de mods mbt de titel was.

Niet doordrammen dus. Dat is niet slim.

Dan zal ik het topic nog eens nalezen omdat jij te beroerd bent om fatsoenlijk te antwoorden. Want een topictitel goedkeuren omdat het een weerslag zou zijn van de openingspost is natuurlijk geen reden. In dat geval kan ik nog wel wat leuke titels bedenken.

Niet leuk trouwens, dat dreigement in je laatste 2 zinnen.

zondag 13 april 2003 @ 14:51:32 #250
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9750479
Ik heb het eens nagelezen. Gelly en jij verdedigen de topictitel met argumenten als "De titel laat de strategie van Michiel Smit's partij zien" en "Het is de mening van M. Smit, niet de onze"

Het is goed om te weten dat uitspraken en denkbeelden van politici hier als topictitel gebruikt mogen worden. En of ze nou beledigend zijn voor een andere partij boeit niet zo.

Sterk pleidooi jongens. Chapeau.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')