Giel Beelen 8 dagen nonstop op 3FMquote:Giel Beelen gaat het wereldrecord nonstop live radiomaken verbreken. Dat maakte de 3FM-jock dinsdagochtend bekend.
Het wereldrecord staat op naam van een Belg die 190 uur radio maakte. Beelen doet een poging dit te verbreken. Aanstaande maandag bestaat zijn programma tien jaar en dus is Beelen acht dagen lang nonstop op 3FM te horen. Hij mag af en toe uitrusten door tijd op te sparen maar hij zal niet meer dan 1 uur gemiddeld per dag slapen
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/358801/Getuigen-voor-Giel-gezochtquote:Getuigen voor Giel gezocht
6 mei 2014 -
Giels Radiorecord kan alleen voltrokken worden als er altijd getuigen aanwezig zijn in de studio. Wil jij dat zijn? Meld je aan.
Na het bekendmaken van zijn aanstaande poging om het wereldrecord radiomaken te gaan verbreken, ging voor Giel de malle molen van het organiseren volop aan het draaien. Er zijn namelijk strenge regels opgesteld waar Giel zich aan moet houden om het record te kunnen bemachtigen.
Om een notering in het Guinness Book of Records te krijgen, moet er te allen tijden een getuige bij zijn als de ogen en oren van Guinness. En dat kan jij zijn.
Word jij oorgetuige van Giel?
Aan jou de eer* om de ogen en oren van Guinness te zijn en er goed op te letten dat Giel geen enkele regel aan zijn laars lapt. Je zit als getuige in het speciale getuigenbankje in de studio en maakt zo kans om door Giel in de uitzending gehaald te worden. Als je na afloop maar schriftelijk verklaart dat hij zich aan de regels gehouden heeft.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij mag uur slapen per dag volgens mij kan dat wel een weekje toch??
Omdat "8 dagen radio maken waarin er per dag één uur geslapen mag worden" niet echt lekker bekt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:30 schreef Paxcon het volgende:
Waarom noemen ze het 'acht dagen lang non-stop' terwijl hij gewoon elke dag mag pitten.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat "8 dagen radio maken waarin er per dag één uur geslapen mag worden" niet echt lekker bekt.
Dit..quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Weekje geen 3fm luisteren dan maar.
Giel
Belastingcenten.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoor vrijwel nooit iemand die positief is over Giel.
Gek eigenlijk dat hij dan nog zo'n prominente plek heeft bij 3FM.
wolfrolf wilt weer wat zeggen, ik heb even je berichten gevolgd en je bent totaal inhoudsloos.quote:
Harde strugglesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:51 schreef GuRu_80 het volgende:
Het valt mij op hoe geil hij is op al die aandacht.
Wow knap hoor dat je 8 dagen op een rij (met genoeg slaap momentjes) achter een paar knopjes zit muziek te draaien, ik zeg: standbeeld voor deze man! @yucon187: Ik doe mee met deze poging, laten we hem op 10 meter zetten!
Laten we even alle hard werkende mensen vergeten, of de mensen die kilometers elke dag lopend water gaan halen is sommige landen. Mensen die bloeddiamanten uit mijnen halen, of gewone mijnwerkers, stratenmakers, bouwvakkers, havenarbeiders etc.
Nee negeer deze deze mensen en eer onze Giel, die zich gaat opofferen om de wereld beter te maken met zijn recordpoging. Gelukkig staan de kranten hier vol mee en komt het vaak op het nieuws, dat verdient hij zeer zeker! Zelf doet het record hem niets, hij doet het recht uit zijn hart om alle mensen die het moeilijk hebben een hart onder de riem te steken.
Hij kan immers diabetes of een hart aanval krijgen, nou dan offer je veel op. Ook wil ik graag een standbeeld voor alle gamers en dikke mensen in de wereld, ook zij nemen hetzelfde risico als onze Giel! En dan maar zeggen dat er geen helden meer bestaan in de wereld, ik kan nog even doorgaan met sarcastisch zijn maar ik krijg bijna zelf een hartaanval (standbeeld voor mij) van woede en onbegrip dat dit zo groot is in de media, en de mensen het echt knap vinden.... schaam je rot en open je ogen eens en kijk eens rond in de wereld wat pas echt knap is. Ik zie liever een record poging om Giel te negeren, maar dan voor 8 jaar!
Lief dagboekquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:51 schreef GuRu_80 het volgende:
Wow knap hoor dat je 8 dagen op een rij (met genoeg slaap momentjes) achter een paar knopjes zit muziek te draaien, ik zeg: standbeeld voor deze man! @yucon187: Ik doe mee met deze poging, laten we hem op 10 meter zetten!
Laten we even alle hard werkende mensen vergeten, of de mensen die kilometers elke dag lopend water gaan halen is sommige landen. Mensen die bloeddiamanten uit mijnen halen, of gewone mijnwerkers, stratenmakers, bouwvakkers, havenarbeiders etc.
Nee negeer deze deze mensen en eer onze Giel, die zich gaat opofferen om de wereld beter te maken met zijn recordpoging. Gelukkig staan de kranten hier vol mee en komt het vaak op het nieuws, dat verdient hij zeer zeker! Zelf doet het record hem niets, hij doet het recht uit zijn hart om alle mensen die het moeilijk hebben een hart onder de riem te steken.
Hij kan immers diabetes of een hart aanval krijgen, nou dan offer je veel op. Ook wil ik graag een standbeeld voor alle gamers en dikke mensen in de wereld, ook zij nemen hetzelfde risico als onze Giel! En dan maar zeggen dat er geen helden meer bestaan in de wereld, ik kan nog even doorgaan met sarcastisch zijn maar ik krijg bijna zelf een hartaanval (standbeeld voor mij) van woede en onbegrip dat dit zo groot is in de media, en de mensen het echt knap vinden.... schaam je rot en open je ogen eens en kijk eens rond in de wereld wat pas echt knap is. Ik zie liever een record poging om Giel te negeren, maar dan voor 8 jaar!
Wat doe jij er aan om de wereld een betere plaats te maken dan? Een post op Fok! knallen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:51 schreef GuRu_80 het volgende:
Bekende columnist van Nrc, minder bekend schrijver.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
En wie is die marcel????
hij is in elk geval zuur.
Hij doet nu gewoon zijn ochtendprogramma hoor, baklap.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:51 schreef Ringo het volgende:
Is de Grote Giel Ik Doe Het Voor De Mensheid Jullie Toch Ook Show nog niet voorbij?
O, is dat het?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij doet nu gewoon zijn ochtendprogramma hoor, baklap.
Haten om het haten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
O, is dat het?
Ik hoopte op een aanval van acute hersendoodheid na 200 uur de keel uithangen, maar nee..
Fijn. Ik heb er gelukkig geen minuut naar hoeven luisteren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:01 schreef wolfrolf het volgende:
Giel heeft het waanzinnig goed gedaan. En erg leuk gedaan.
Haters zullen hatenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Fijn. Ik heb er gelukkig geen minuut naar hoeven luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |