Ik ben de PI vergetenquote:
Is niet altijd fijn met vingerwerk..quote:
Fax z'n obsessie geloof ikquote:
Hoewel er dan wel weer tetten gepost worden dan dacht ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar goed..
Dat dusquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is niet altijd fijn met vingerwerk..
Nee, eigenlijk was het: "Nieuw? Voorstellen en je tetten posten."quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fax z'n obsessie geloof ik
[..]
Hoewel er dan wel weer tetten gepost worden dan dacht ik.
Elke newbie hier deed dat toch
Niet altijd?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is niet altijd fijn met vingerwerk..
Huppel zag ze alquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk was het: "Nieuw? Voorstellen en je tetten posten."
Of in die volgordequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk was het: "Nieuw? Voorstellen en je tetten posten."
Truequote:
Jaaaa serieus!quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef sjerren het volgende:
[..]
Jaaaa serieus!
Anders kun je heus de volgende dag niet fatsoenlijk een BHV cursus volgen zonder de neiging te hebben om je broek uit te trekken en zeggen HELLUP!
Jups!quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:39 schreef sjerren het volgende:
[..]
Jups!
Heb hem daarna netjes verzocht niet te doen alsof ie in een pond gehakt liep te roeren.
Hoef natuurlijk niet te melden dat het vrij snel daarna bekeken was. Iets met ego geloof ik...
Ik heb er eens een gehad volgens mij zat hij nog in rijles modusquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:39 schreef sjerren het volgende:
[..]
Jups!
Heb hem daarna netjes verzocht niet te doen alsof ie in een pond gehakt liep te roeren.
Hoef natuurlijk niet te melden dat het vrij snel daarna bekeken was. Iets met ego geloof ik...
Ook zo erg!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb er eens een gehad volgens mij zat hij nog in rijles modus... Schakelen schakelen schakelen
!
Arme kerel?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:39 schreef sjerren het volgende:
[..]
Jups!
Ja echt hoor, dan hoeft het van mij ook gewoon niet meerquote:
Hij had geen vaseline nodig bedoel je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:41 schreef sjerren het volgende:
[..]
Arme kerel?
Hij kon die hele week erna prima vertoeven in een broek anders hoor! Zonder hulpmiddelen!
Oh.My.God!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb er eens een gehad volgens mij zat hij nog in rijles modus... Schakelen schakelen schakelen
!
Nope, en geen inlegkruisjes voor de zachtheid!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had geen vaseline nodig bedoel je?
Vrouwen kunnen er anders ook wat van qua pijpen of rukken hoorquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat sommigen zo'n fragiel ego hebben is best zielig..
Dan nog is het niet zieligquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat sommigen zo'n fragiel ego hebben is best zielig..
Whahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen er anders ook wat van qua pijpen of rukken hoor
De een die denkt dat ze zo snel mogelijk met droge naar binnen gevouwen lippen in het zelfde ritme dat ding moet polijsten, de ander die ontiegelijk traag heen en weer gaat met een velletje en ernaar kijkt alsof ze elk moment een vulkaan uitbarsting verwacht en dekking moet zoeken...
Ik zag het letterlijk voor mequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Whaha! Oh oh oh
! Ik zie het gewoon voor me
!
Soms is het wel erg jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De een die denkt dat ze zo snel mogelijk met droge naar binnen gevouwen lippen in het zelfde ritme dat ding moet polijsten, de ander die ontiegelijk traag heen en weer gaat met een velletje en ernaar kijkt alsof ze elk moment een vulkaan uitbarsting verwacht en dekking moet zoeken...
Wat omschrijf je dat heerlijk geilquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kusje eropquote:
Ik probeerde het zo ongeil mogelijk te beschrijven, want zo ervoer ik het ookquote:
Met de lippen naar binnen?quote:
Know your sarcasm babequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik probeerde het zo ongeil mogelijk te beschrijven, want zo ervoer ik het ook
Met de lipjens getuit.quote:
Als je je lippen niet naar binnen vouwt en kijkt alsof je op zoek bent naar een veiligheidsbril dan kan het wel het een en ander verzachten jaquote:
Johquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je je lippen niet naar binnen vouwt en kijkt alsof je op zoek bent naar een veiligheidsbril dan kan het wel het een en ander verzachten ja
Je hebt liever tanden in je pik?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je je lippen niet naar binnen vouwt en kijkt alsof je op zoek bent naar een veiligheidsbril dan kan het wel het een en ander verzachten ja
Zo zachtjes even bijtenkan geen kwaad tochquote:
Nee, ik wil warme vochtige lippen voelen die met liefde, enthousiasme, honger en behendigheid er langsheen glijen en elke zenuw prikkelen die ze tegenkomen onderweg.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik wil warme vochtige lippen voelen die met liefde, enthousiasme, honger en behendigheid er langsheen glijen en elke zenuw prikkelen die ze tegenkomen onderweg.
Ditquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo zachtjes even bijtenkan geen kwaad toch
Truequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo zachtjes even bijtenkan geen kwaad toch
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Plz, je mond is hier ook groot genoeg.
Dat de vrouw de tranen over haar wangen heeft lopen enzquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik wil warme vochtige lippen voelen die met liefde, enthousiasme, honger en behendigheid er langsheen glijen en elke zenuw prikkelen die ze tegenkomen onderweg.
Da's op het laatst, als ik d'r wat stimuleer door haar hoofd vast te pakkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat de vrouw de tranen over haar wangen heeft lopen enz
En ze over je pik heen kotst zo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's op het laatst, als ik d'r wat stimuleer door haar hoofd vast te pakken
Zodat het slijm uit dr neus komt?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of dat!quote:
quote:
Nadat je in dr oor hebt gesistquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oh bah... Nu moet ik denken aan zo'n filmpje dat ik laatst heb gezienquote:
weten wanneer je net op tijd op moet houden met stimuleren en ze enkel naar lucht hapt :yquote:
Heus geen fijne ervaringquote:
Ik krijg die krengen altijd via de app, zooooooo nasty!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh bah... Nu moet ik denken aan zo'n filmpje dat ik laatst heb gezien..
Ik las gepistquote:
IK OOK!quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh bah... Nu moet ik denken aan zo'n filmpje dat ik laatst heb gezien..
Waar het hart van vol isquote:
Van die wijven die dan gaan DT-en en de kwijl flodders er langs hangenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:55 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ik krijg die krengen altijd via de app, zooooooo nasty!
Verraad me niet joh! Boobies in de lucht gooister!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is![]()
Sjerren sterft nu van het lachen
En dan nog even spugen erop omdat die lul nog niet nat genoeg isquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Van die wijven die dan gaan DT-en en de kwijl flodders er langs hangen!
Kutwijfquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:56 schreef sjerren het volgende:
[..]
Verraad me niet joh! Boobies in de lucht gooister!
Ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is![]()
Sjerren sterft nu van het lachen
Jup! Of van die plas en poep dingies, dat ze dat slikken. NASTY!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Altijd weer die Hups..quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:55 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ik krijg die krengen altijd via de app, zooooooo nasty!
Als je ziet wat sommige naar binnen werken is het een wonder dat alles nog werkt daarna jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Neen, neen, ze valt me al genoeg lastig op FBquote:
En dan ook echt slow motion *spprrrrftttlttt*quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog even spugen erop omdat die lul nog niet nat genoeg is
BAM!! Uitdrogingquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:58 schreef Raene het volgende:
[..]
En dan ook echt slow motion *spprrrrftttlttt*!
quote:
quote:
Lipjes getuit en SISsen in het oor he?quote:
Hij kan niet bij mijn oor, is te hoog voor hemquote:Op woensdag 7 mei 2014 01:01 schreef sjerren het volgende:
[..]
Lipjes getuit en SISsen in het oor he?
Ik ben toch zeker geen lekke band?quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:01 schreef sjerren het volgende:
[..]
Lipjes getuit en SISsen in het oor he?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan niet bij mijn oor, is te hoog voor hem
Misschien eens pissen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je niet een krukje in huisquote:Op woensdag 7 mei 2014 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das geen kwartje, das minstens een 20 euro biljetquote:
Niet nodig, heb een lange zoonquote:
En die moet sissen in je oor? VUNS!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |