quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien mag ik geen DM's openbaren, maar Karina zegt dat ze het optreden van Tjaptjoep niet erg vond.
Ik denk dat niemand diep in zijn/haar hart het optreden van Tjaptjoep erg vindtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien mag ik geen DM's openbaren, maar Karina zegt dat ze het optreden van Tjaptjoep niet erg vond.
Kijk, zo heel klein en onschuldig vind ik het wel kunnen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Op het juiste moment. Niet steeds de gifjes er tussendoor. Na de uitslag had best gekund.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand diep in zijn/haar hart het optreden van Tjaptjoep erg vindt
Bijna alles gemistquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand diep in zijn/haar hart het optreden van Tjaptjoep erg vindt
We kunnen zaterdag dat gifje allemaal als UI nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, zo heel klein en onschuldig vind ik het wel kunnen eigenlijk.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
beste mod ooit![]()
Doet ook nooit moeilijk als we een peertenlul posten.
Studiotje is gebannedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tsja studiotje heeft een ban dus die kan niet haten en banaan is gedegradeerd dus maakt niks
Daar wil ik best aan meewerken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef hexje het volgende:
[..]
We kunnen zaterdag dat gifje allemaal als UI nemen.
Was soms zo snel weg, en zat veel hierquote:
De vorige keer was ik de initiator van het gifjes posten van tjaptjoepquote:
Of de tjaptjoepgifs.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef hexje het volgende:
[..]
We kunnen zaterdag dat gifje allemaal als UI nemen.
Ja dat zei ik toch?quote:
Open brazzers dalijk welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |