Ik ben er dan heur.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:37 schreef Leonos het volgende:
Zo chefs, mijn ban zit er weer op, vanavond racen?!
LeonosNL , maar gewoon fok crew enzo, zal vast wel iemand een playlist hosten!quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:50 schreef DutchOven het volgende:
[..]
oke ik zal er vanavond ook zijn voor het racenwat is je psn?
Dit dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
Vanavond is er trouwens een crew sessie vanaf 8 uur en dan om half 9 start raze een playlist
zal er zeker voor half 9 er zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
Vanavond is er trouwens een crew sessie vanaf 8 uur en dan om half 9 start raze een playlist
AZquote:
Altijd fijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
vanavond weer tijd voor wat :
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
of'
[ afbeelding ]
Dusquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
kensei staat er tussen![]()
die heeft geen gta meer
geen interactie met het spel..niet kunnen voelen wat er speelt..niet daar zijn waar het is om draaitquote:
Beetje zoals de minister president?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
geen interactie met het spel..niet kunnen voelen wat er speelt..niet daar zijn waar het is om draait
Nee, net weer droog!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hoi ik ben kamikazebanaan
ben je nu nat??![]()
even met de douchekop spelenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
waarom douche je nu eigenlijk?zweet je zoveel tijdens dat super harde werken ??
of wil je de blaren nat houden?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:37 schreef Grielen het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe crewleider worden
• Painore (panini)
• Kamikazebanaan (miniruis)
• Grielen (RaZe_1991)
• Pico020
• Hoink581 (barry beuker)
• Kensei (Wiwatron)
• Pascaldenijs
• Pizzapuntje
• Franknfurter
• iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Had me verslapen vanochtend, dus had toen niet gedoucht, vandaar dat ik het net even heb gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
waarom douche je nu eigenlijk?zweet je zoveel tijdens dat super harde werken ??
of wil je de blaren nat houden?
heeft het upc mannetje dat niet even opgehangen dan??quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Gaat niet, heb geen douchegordijn/douchewand en dan word heel de badkamer nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |