Want?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Er sneuvelen hier FOK-pursunallities bij bosjes
Vorig jaar had San Marino een prachtlied! Werd helaas net elfde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet San Marino eerst betere nummers insturen. Een aantal jaren hadden ze zo'n bandje; dat nummer was best aardig. Toen zijn ze echt tekort gedaan. Maar goed, we hebben het over een land met minder inwoners dan de gemeente Raalte.
omdat ze gifjes postenquote:
Onrecht!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij was steeds anderen aan het waarschuwen.
Dan moet jij wat aan je tv doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:37 schreef HiZ het volgende:
Ilse mag wel wat aan haar make-up doen als ze doorgaat. Op mijn TV zag ze er echt niet uit.
In zwart-wit zie je dat ook niet zo mooi neequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:37 schreef HiZ het volgende:
Ilse mag wel wat aan haar make-up doen als ze doorgaat. Op mijn TV zag ze er echt niet uit.
Genotquote:
je moederquote:
Tifosi ultras, allesquote:
En de rest (kijk alleen naar de blauwe vakjes):quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
sommige idioten leren het nooit.quote:
Je zou haast hopen dat België wint en dat hij het ESF dan mag presenteren.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
JALALALALALAAAAAA MARKO ALMELOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de rest (kijk alleen naar de blauwe vakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de rest (kijk alleen naar de blauwe vakjes):heb je ook gewed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat de moderators van dienst vannacht huilend met RSI in bed liggen.
deze zal ook wel verdwijnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:38 schreef Zaktabak het volgende:
Kan iemand even mijn crewbash post van net even DM'en????
Hij werd gewoon gedelete.
Hoe facking sneu![]()
_____!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |