Thanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet pijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet kwaad.
Alleen een beetje teleurgesteld.
Ze komen pas de volgende halve finale uit de envelope.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd of Nederland net als vorig jaar weer - bewust - als laatste uit de envelop komt. Vorig jaar werd dat echt bewust gedaan.
geen idee is wel een typisch ESF landquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Onnoman het volgende:
waarom doet japan eigenlijk niet mee mensen?
Omdat Japan niet meedingt naar het bezit van de Krim.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Onnoman het volgende:
Jarenlang welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
maar 6 van de 16 gaan niet door, het zal toch niet dat wij daar bij zitten?
die nemen dat ESF niet zo nauwquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Onnoman het volgende:
Hoezo ? Omdat het 100 jaar niet was gebeurd ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd of Nederland net als vorig jaar weer - bewust - als laatste uit de envelop komt. Vorig jaar werd dat echt bewust gedaan.
Ligt buiten Europaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Onnoman het volgende:
Nee, dit keer zullen ze vast een ander land bewust 10de maken. San Marino wellicht?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Jat je nu ook al de grappen van Ràmon?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Evertjan het volgende:
We gaan even de stemmen tellen.. ondertussen kunt u kijken naar: So you think you are from knoop in je zakdoek.
niet volgens mijn atlasquote:
quote:
Ik voelde me niet lekker dus ik ben thuis gebleven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ging jij je zoontje Typisch niet iets van de wijde wereld laten zien?
Ja. Is later erkend: ze noemden Nederland bewust als laatste.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoezo ? Omdat het 100 jaar niet was gebeurd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |