komt omdat ze een penis heeftquote:
klopt.quote:
ik zal jou eens opsporenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef CookieSlikker het volgende:
Moest hier nou opsporing verzocht voor wijken?
Hadden we mooi 6 mokro"s kunnen opsporen...
We hadden net Yes-Rquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef CookieSlikker het volgende:
Door dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef Zaktabak het volgende:
Lelijk wijf, lelijke kleding, lelijke kutmuziek.
Tja, Carice stond net ook al op het podium, dus als ze de acteurs jatten, kunnen de kostuums ook wel toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij hebben deze de kostuums van GoT geroofd.
Ja, tjaptjoep is terugquote:
Ik denk het ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef D. het volgende:
Ik denk dat we nu met zekerheid kunnen zeggen dat we door zijn
In mijn beleving is het precies andersom eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Begin er langzamerhand vertrouwen in te krijgen dat we toch doorgaan. Wat een bagger allemaal. De eerste paar nummers waren nog wel aardig, maar daarna ging het bergafwaarts .
Elfletterig vindt nu dat je te negatief bent.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef Zaktabak het volgende:
Lelijk wijf, lelijke kleding, lelijke kutmuziek.
Wordt ieder jaar door iedereen gezegd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:54 schreef Sk00p het volgende:
Serieus Nederland maakt gewoon kans dit jaar.. Slecht nummer dit
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef CookieSlikker het volgende:
Jullie zijn laat. Ik riep dit 2 topics terug alquote:
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 21:54:46Een land dat helpt tegen hoofdpijn? ParacetaMoldavië #ESF14 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |