Dus dan moet je gelijk iedereen over 1 kam scheren?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je even het één en ander gaan teruglezen over de fraudepraktijken van de afgelopen jaren voordat je gaat lopen schelden. Zomaar een idee. Het is hier NWS niet.
Tyron en per ongeluk, geloof je het zelfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
Godver, donder eens op met dat quoten van iemand die per ongeluk een foutje maakt met een url
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus dan moet je gelijk iedereen over 1 kam scheren?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaha wat een lol, kapotte links quoten
Ik geloof in het goede van de mensquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron en per ongeluk, geloof je het zelf.
Ja, ik kan zeer goed met een kwast overwegquote:
Beste Tyron,quote:
tyron deed dat expres natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
Oh, het liedje is al af. Ik dacht er komt nog wat.
Trommels zijn verboden, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef wizarddragon het volgende:
Serieus, echt van die saaie nummers. Waar zijn de eurohouse/trommelnummers?
Doet er niet toe. Ze hebben hun mensen op de goede plekken zitten. Ze spelen vals en daarvoor is vorig jaar flink wat bewijs geleverd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar best een goed nummer en goed gezongen.
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 21:44:10De zangeres draagt een vleeskleurig t-shirt over haar vleestieten. dat moet van het geloof reageer retweet
jij bent echt liefquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
Oh, het liedje is al af. Ik dacht er komt nog wat.
net als bentequote:
quote:
Aanstellerig mens vind ik dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan die eerst maar eens proberen een zinnetje in een film foutloos op te zeggen.
Kan je ook wat anders dan zijn tweets hier neerplempen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 21:44:10De zangeres draagt een vleeskleurig t-shirt over haar vleestieten. dat moet van het geloof reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |