Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat zijn de vastgestelde toeslagen? Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50% Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50% Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
9/12/2013 Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me op zich wel voorstellen dat iemand daar liever nee tegen zegt
Maar hij heeft nu totaal geen werk, wel school, dus nihil qua inkomen. Als je dan toch wordt aangeboden om één dag in de ochtend te werken, dan neem je dat toch aan? Extra zakcentje.
Maar hij heeft nu totaal geen werk, wel school, dus nihil qua inkomen. Als je dan toch wordt aangeboden om één dag in de ochtend te werken, dan neem je dat toch aan? Extra zakcentje.
Misschien is het mijn mentaliteit.
Mja, wat heb je dan aan de rest van je dag? dan ben je moe, of je moet de avond ervoor heel vroeg gaan slapen waardoor je ritme weer van slag raakt.
Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef einschtein het volgende: Maar hij heeft nu totaal geen werk, wel school, dus nihil qua inkomen. Als je dan toch wordt aangeboden om één dag in de ochtend te werken, dan neem je dat toch aan? Extra zakcentje.
Als die nu (de tijd zonder werk) makkelijk kan rondkomen, waarom zou je het doen?
Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef Broccolitaartje het volgende: Einschtein, wat begint er bij jullie om 4 uur dan? Bij ons beginnen de eersten om 6 en dat is 1 bakker, 1 kwaliteit en 1 TL...
Het zou zo lullig zijn als de vrachtwagen voor een dichte deur staat
Ik zou ook ja gezegd hebben hoor. Maar ieder zijn ding. Helemaal als het maar 1 ochtendje is.
Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef Broccolitaartje het volgende: Einschtein, wat begint er bij jullie om 4 uur dan? Bij ons beginnen de eersten om 6 en dat is 1 bakker, 1 kwaliteit en 1 TL...
Er beginnen bij ons om 4:00 minimaal 3 man. Dan staat de vrachtwagen er. Vullers beginnen pas om 6:00.
Gisteren kwam er ook een klant naar mij toe, had hij drie bakjes olijven van de verkoopafdeling met een 35% korting sticker erop vroeg hij of hij nog eens 33% korting erop kreeg ivm de jackpotactie.
Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef bjanaan het volgende: Gisteren kwam er ook een klant naar mij toe, had hij drie bakjes olijven van de verkoopafdeling met een 35% korting sticker erop vroeg hij of hij nog eens 33% korting erop kreeg ivm de jackpotactie.
Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef bjanaan het volgende: Gisteren kwam er ook een klant naar mij toe, had hij drie bakjes olijven van de verkoopafdeling met een 35% korting sticker erop vroeg hij of hij nog eens 33% korting erop kreeg ivm de jackpotactie.
Vandaag in ieder geval gesprek gehad met reïntegrariebureau. Plan is nu om extra werk te vinden bij een kantoor oid. Hoorde ook van haar dat er vacatures waren bij de Lidl voor caissières, maar nee bedankt. En zij zei ook dat de Lidl het personeel slecht schijnt te behandelen? Iemand hier weleens wat over gehoord?
Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef Donald250 het volgende: Vandaag in ieder geval gesprek gehad met reïntegrariebureau. Plan is nu om extra werk te vinden bij een kantoor oid. Hoorde ook van haar dat er vacatures waren bij de Lidl voor caissières, maar nee bedankt. En zij zei ook dat de Lidl het personeel slecht schijnt te behandelen? Iemand hier weleens wat over gehoord?
Wat voor kantoorwerk? Dat lijkt mij ongelooflijk saai
Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef Donald250 het volgende: Hoorde ook van haar dat er vacatures waren bij de Lidl voor caissières, maar nee bedankt. En zij zei ook dat de Lidl het personeel slecht schijnt te behandelen? Iemand hier weleens wat over gehoord?
Je moet iig niet bij de ALDI gaan werken. LIDL hier valt mij heel erg mee, zowel qua winkelbeeld als qua vriendelijkheid van de medewerkers(ook wanneer ik een display met koekjes niet kon vinden ).
Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef Donald250 het volgende: Vandaag in ieder geval gesprek gehad met reïntegrariebureau. Plan is nu om extra werk te vinden bij een kantoor oid. Hoorde ook van haar dat er vacatures waren bij de Lidl voor caissières, maar nee bedankt. En zij zei ook dat de Lidl het personeel slecht schijnt te behandelen? Iemand hier weleens wat over gehoord?
Ik ken één iemand die bij de Lidl werkt maar zij heeft het daar ontzettend naar haar zin hoor!
Ik ken één iemand die bij de Lidl werkt maar zij heeft het daar ontzettend naar haar zin hoor!
Dat kan prima hoor, maar deze jobcoach / recruiter had in het verleden kandidaten bij Lidl (en nu Schuimpjes het zegt) idd ook Aldi werken en die werden slecht behandeld of kregen te weinig betaald. Maar dat kan natuurlijk ook afhankelijk zijn van het filiaal.
Laatst nog vaste klant, in een scootmobiel en waarvan ik weet dat ze het niet te ruim heeft. Hebben ze haar al d'er zegelboekjes afgejat. Maar even wat stickers geplakt.
Laatst nog vaste klant, in een scootmobiel en waarvan ik weet dat ze het niet te ruim heeft. Hebben ze haar al d'er zegelboekjes afgejat. Maar even wat stickers geplakt.
?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2014 21:23:44 ]
Op dinsdag 6 mei 2014 21:21 schreef exelletor het volgende: Soms wil ik nog best wat stickers toegeven, zolang ze niet elke avond bij mij aankloppen.
Ik heb een zo'n kerel die elke avond de kruimels uit de kruimel-la komt halen en dan komt zeuren dat hij die volumevoordeelbroden afgeprijst moet hebben omdat hij anders niks voor de eendjes heeft. Op een gegeven moment heb ik hem even vertelt dat hij niet degene is die besluit wanneer er brood afgeprijsd moet worden.
Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef Broccolitaartje het volgende: Op een gegeven moment heb ik hem even vertelt dat hij niet degene is die besluit wanneer er brood afgeprijsd moet worden.
.
Dit of klanten die vinden dat wij zus en zo maar MOETEN doen. Volgens mij bepalen wij wat wij moeten doen en niet u.
Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef Broccolitaartje het volgende: Ik heb een zo'n kerel die elke avond de kruimels uit de kruimel-la komt halen en dan komt zeuren dat hij die volumevoordeelbroden afgeprijst moet hebben omdat hij anders niks voor de eendjes heeft. Op een gegeven moment heb ik hem even vertelt dat hij niet degene is die besluit wanneer er brood afgeprijsd moet worden.
Ik heb een zo'n kerel die elke avond de kruimels uit de kruimel-la komt halen en dan komt zeuren dat hij die volumevoordeelbroden afgeprijst moet hebben omdat hij anders niks voor de eendjes heeft. Op een gegeven moment heb ik hem even vertelt dat hij niet degene is die besluit wanneer er brood afgeprijsd moet worden.
Nou, dan vreten die beesten toch niets. Who cares.
Haalt die dan de kruimels voor de eendjes of voor zichzelf? Als t voor de eendjes is is er toch eigenlijk niks mis mee? (tenzij hij je heel erg in de weg zit..)
Als het voor zichzelf is is het best wel zielig dat dat nodig is
Op dinsdag 6 mei 2014 21:28 schreef d4v1d het volgende: Haalt die dan de kruimels voor de eendjes of voor zichzelf? Als t voor de eendjes is is er toch eigenlijk niks mis mee? (tenzij hij je heel erg in de weg zit..)
Als het voor zichzelf is is het best wel zielig dat dat nodig is
Nee de vuilniszak vol kruimels is voor de vogels, het volumevoordeelbrood voor de eendjes. En voor andere dieren die hij tegenkomt... Echt een heel aparte man die altijd op de meest ongelegen momenten opeens met zn hoofd voor je afdeling staat en wacht totdat je hem zn kruimels geeft. En in de tussentijd zijn hele levensverhaal aan je vertelt. Ik weet bijvoorbeeld dat hij laatst op de markt zoveel heeft afgedongen (afgedingt? :p) totdat z'n jas nog 5 euro kostte ipv 50, "ik heb er tegelijk maar nog een meegenomen".
Nee de vuilniszak vol kruimels is voor de vogels, het volumevoordeelbrood voor de eendjes. En voor andere dieren die hij tegenkomt... Echt een heel aparte man die altijd op de meest ongelegen momenten opeens met zn hoofd voor je afdeling staat en wacht totdat je hem zn kruimels geeft. En in de tussentijd zijn hele levensverhaal aan je vertelt. Ik weet bijvoorbeeld dat hij laatst op de markt zoveel heeft afgedongen (afgedingt? :p) totdat z'n jas nog 5 euro kostte ipv 50, "ik heb er tegelijk maar nog een meegenomen".
Dit. Maar als elke keer dezelfde vrouw komt, waarvan je van tevoren al weet welke vraag er gaat komen. En ze ondertussen wel dure producten in haar mandje heeft (maaltijdsalade, wijn) dan gaan wij echt geen stickers cadeau doen.
Op dinsdag 6 mei 2014 21:42 schreef Broccolitaartje het volgende: Die man loopt ook altijd uitgebreid aan me te vertellen hoe fijn het is om vegetarisch te zijn en niet al die lieve diertjes op te hoeven eten.
Wel grappig dat hij op de deliafdeling opeens niet meer vegetarisch is en alle proeverijen in zn mond verdwijnen...
Op dinsdag 6 mei 2014 21:42 schreef Broccolitaartje het volgende: Die man loopt ook altijd uitgebreid aan me te vertellen hoe fijn het is om vegetarisch te zijn en niet al die lieve diertjes op te hoeven eten.
Wel grappig dat hij op de deliafdeling opeens niet meer vegetarisch is en alle proeverijen in zn mond verdwijnen...
volumebrood nog na 17:00 hebben? uitzonderlijk zeg.
Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef RobbieBoy het volgende: Mag je hier alleen reageren als je een medewerker bent, en niet als klant met vragen over lopende acties?
Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef RobbieBoy het volgende: Mag je hier alleen reageren als je een medewerker bent, en niet als klant met vragen over lopende acties?
Op dinsdag 6 mei 2014 23:02 schreef RobbieBoy het volgende: Ik moet zeggen dat de ah een van mijn favoriete winkels is. Personeel die altijd goede service levert. Af en toe een mooie actie
Maar heb je een vraag of wou je een compliment kwijt?
Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef NanaMidi het volgende: Ik werk zelf bij de Lidl en ik heb het hartstikke naar mijn zin! Krijg ruim 5 euro per uur (ben 18) en heb leuke collega's! Echt niks mis mee
Ik krijg 82 cent meer en ben n jaar jonger. Grgr
SPOILER
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2014 23:24:51 ]
Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Franknfurter het volgende: Tot 10 tellen kunnen ze sowieso niet want zodra ze merken dat ze geen korting hebben flippen ze 'm al direct.
Op dinsdag 6 mei 2014 23:02 schreef RobbieBoy het volgende: Ik moet zeggen dat de ah een van mijn favoriete winkels is. Personeel die altijd goede service levert. Af en toe een mooie actie
Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Franknfurter het volgende: Tot 10 tellen kunnen ze sowieso niet want zodra ze merken dat ze geen korting hebben flippen ze 'm al direct.
Precies wat je zegt. Stond gisteren zelf in de rij, was er zo'n man die 5 producten had en dacht dat die automatisch korting had bij 3 willekeurige producten of meer. Zag hem naar de servicebalie gaan, zal wel alles teruggebracht hebben denk ik.
Ik heb wel wat mensen aan de kassa gehad die 1 of 2 actie producten kochten. Ik attendeerde hen er op dat de korting pas vanaf 3 producten geldt, kreeg eigenlijk elke keer de reactie: oh boeien, laat maar, maakt niet uit. M.a.w.: volgens mij verkopen we nu best veel actieproducten voor de volle prijs.
Op woensdag 7 mei 2014 09:08 schreef SausDip het volgende: Ik heb wel wat mensen aan de kassa gehad die 1 of 2 actie producten kochten. Ik attendeerde hen er op dat de korting pas vanaf 3 producten geldt, kreeg eigenlijk elke keer de reactie: oh boeien, laat maar, maakt niet uit. M.a.w.: volgens mij verkopen we nu best veel actieproducten voor de volle prijs.
Maar jij bent wel die attente jongeman die ze op de actie heeft gewezen....klantenpanelkaartje erbij en je naambordje oppoetsen
Op woensdag 7 mei 2014 09:08 schreef SausDip het volgende: Ik heb wel wat mensen aan de kassa gehad die 1 of 2 actie producten kochten. Ik attendeerde hen er op dat de korting pas vanaf 3 producten geldt, kreeg eigenlijk elke keer de reactie: oh boeien, laat maar, maakt niet uit. M.a.w.: volgens mij verkopen we nu best veel actieproducten voor de volle prijs.
Ja, jij zegt het tenminste. Je hebt ook caissières (of vakkenvullers) die zelf geeneens weten hoe de actie werkt.
Ook dat je n klant staat te helpen over n actie en er dan iemand die 3 uur per week werkt naast je staat te vullen en ook wil helpen maar er weer niks van snapt en het alleen maar moeilijker maakt en het niet veel duidelijker maakt voor de klant.. ookal zal de collega het vast goed bedoelen..
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2014 13:10:29 ]