quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Niet zo zenuwachtig Dyon, leg die telefoon eens weg en ga lekker dicht tegen 'je meisje' aanzitten.quote:
Ga ik ook doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet zo zenuwachtig Dyon, leg die telefoon eens weg en ga lekker dicht tegen 'je meisje' aanzitten.
En ook nog geen punten uit kan delen, maar ik irriteer me er ook aan, ben voor een nieuwe regel zoals puntenaftrek als mensen dit soort dingen te vaak doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:48 schreef picodealion het volgende:
Derde keer dat Dopekoe het topic stillegt.
Die hadden toch 2 jaar terug ook al gewonnen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Herstel ik ben voor Azerbajan, en jij Dyon?
Geen ideequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die hadden toch 2 jaar terug ook al gewonnen?
Ik vond d'r in sommige shots er echt oud uit zien...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
doe je het lekker niet.
Ik vind Ilse de Lange wel echt
Ik vind haar irritant en fake overkomen. En waylon vind ik ook niks met zijn stomme hoed. Het nummer is ook niet mijn smaak. Maar wel leuk dat ze in de finale zittenquote:Op woensdag 7 mei 2014 05:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond d'r in sommige shots er echt oud uit zien...
Lekker positiefquote:Op woensdag 7 mei 2014 06:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant en fake overkomen. En waylon vind ik ook niks met zijn stomme hoed. Het nummer is ook niet mijn smaak. Maar wel leuk dat ze in de finale zitten
Wat is er mis met hoeden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 06:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant en fake overkomen. En waylon vind ik ook niks met zijn stomme hoed. Het nummer is ook niet mijn smaak. Maar wel leuk dat ze in de finale zitten
Ja, inderdaad... 1800 euro boete omdat ik een paar cijfertjes niet ingevuld hebquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:09 schreef Asap het volgende:
[..]
Zo jij hebt een positieve ervaring met ze gehad
1800! Ouch!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... 1800 euro boete omdat ik een paar cijfertjes niet ingevuld heb
Door een taxichauffeur te zijn. En een zeikerd van een agent te hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:13 schreef Asap het volgende:
[..]
1800! Ouch!Hoe krijg je dat voor elkaar met cijfers?
Irritant, kan je er nog iets tegen doen? Bezwaar aantekenen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Door een taxichauffeur te zijn. En een zeikerd van een agent te hebben
joh, dat is niet oud, gekkie!quote:Op woensdag 7 mei 2014 05:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond d'r in sommige shots er echt oud uit zien...
Een paar cijfertjes leiden tot 1800¤ boete? welke cijfers? je complete inkomstenbelasting?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... 1800 euro boete omdat ik een paar cijfertjes niet ingevuld heb
Fake ja? Als ik haar iets niet vind is het wel fake. Irritant kan ik me wel voorstellen, ze is nogal giegelig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 06:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In de kolommen waar de pijltjes boven staan moeten de tijden van vertrek en aankomst staan op de locatie. In de vakken met de sterretjes moeten plaatsnamen staan die nooit anders kan zijn de laatste locatie waar je geweest bent.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een paar cijfertjes leiden tot 1800¤ boete? welke cijfers? je complete inkomstenbelasting?
ik vond het ook een leuke filmquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:43 schreef hornage het volgende:
Dragonfodder heeft toch wel The Best Exotic Marigold Hotel gezien? Echt een heel goede film. Viel me alles mee eigenlijk
Nee, maar als jij hem aanraadt gaat het wel gebeuren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:43 schreef hornage het volgende:
Dragonfodder heeft toch wel The Best Exotic Marigold Hotel gezien? Echt een heel goede film. Viel me alles mee eigenlijk
Bek dicht over me vader...quote:
Wow, en daar staat 1800 euro boete op?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In de kolommen waar de pijltjes boven staan moeten de tijden van vertrek en aankomst staan op de locatie. In de vakken met de sterretjes moeten plaatsnamen staan die nooit anders kan zijn de laatste locatie waar je geweest bent.
Dat is blijkbaar 1800 euro waard. Even voor de duidelijkheid. Een zwartrijder die aangehouden word, krijgt de eerste keer een boete van 1000 euro...
[ afbeelding ]
Alles is altijd 'super' en 'leuheuk', en dan steeds dat overdreven gelach inderdaad.. Bij the voice vond ik haar altijd heel onoprecht overkomen. Maarja, het is maar tv natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Fake ja? Als ik haar iets niet vind is het wel fake. Irritant kan ik me wel voorstellen, ze is nogal giegelig.
Ik had em graag een knal verkocht... meneer Baardman... maar nee, alleen voor het papiertje. Dat weet ik nog niet, wie er gaat betalen. Ik ga nu uit van ik..quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, en daar staat 1800 euro boete op?![]()
Wat een gekkigheid. Of heb je die agent op zijn bek geslagen ofzo en is het daarom zo duur?
Komt de boete voor je eigen rekening of voor je werkgever?
Dat is echt krankzinnig. Wat klote zeg, zoveel geld. Ga je geen bezwaar indienen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had em graag een knal verkocht... meneer Baardman... maar nee, alleen voor het papiertje. Dat weet ik nog niet, wie er gaat betalen. Ik ga nu uit van ik..
Pics?quote:
Haha, leuk!quote:
Lijkt wel een kamer na een home makeover, inclusief stilistisch verantwoord bakje druiven.quote:
Hipster alertquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lijkt wel een kamer na een home makeover, inclusief stilistisch verantwoord bakje druiven.
Ik wilde er eerst voor gaan liggen in m'n nakie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja je hebt er bijna 2 uur over gedaan om die perfecte hipster compositie te maken.
Post jij eens een foto van jouw zolderkamer danquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja je hebt er bijna 2 uur over gedaan om die perfecte hipster compositie te maken.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst voor gaan liggen in m'n nakie.
inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van jouw zolderkamer dan
Toen ik hier ooit eens een foto postte werd mijn kamertje ook al afgekraakt door jullie
Mijn vader gaat bezwaar indienen. Ik had het waarschijnlijk niet gedaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is echt krankzinnig. Wat klote zeg, zoveel geld. Ga je geen bezwaar indienen?
Mooie posterquote:
mijn inderdaad sloeg op: ik wil Sands' zolder zien.quote:
Oh, gelukkigquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mijn inderdaad sloeg op: ik wil Sands' zolder zien.
ja, ik had het niet over die zwijnenstal die jij thuis noemtquote:
Gezellig rommelig noemen ze dat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ja, ik had het niet over die zwijnenstal die jij thuis noemt
Even een dik boek zoeken, een wit tafeltje en wat druivenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mijn inderdaad sloeg op: ik wil Sands' zolder zien.
Haha, denk je echt dat ik die daar had neergelegd voor de foto?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Even een dik boek zoeken, een wit tafeltje en wat druiven
Stiekem wel jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, denk je echt dat ik die daar had neergelegd voor de foto?
Frozenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef hornage het volgende:
Ik heb afgelopen weekend trouwens voor de tweede keer Frozen gekeken, maar damn, wat is dat toch een leuke, goede film!
Nee. Ik geef wel toe dat ik ze er wat netter heb gelegd, ik vond het immers zo onbenullig om een foto te maken van een still uit Amelie die iedereen kent... daar hoort wat opsmuk bij.quote:
Niet zo bijzonder eigenlijk. Dan is een film als Frozen veel beter.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:10 schreef Robby87 het volgende:
On a side note: wat vonden jullie van Festen? Wederom een teleurstelling aan mijn kant, had er echt veel meer van verwacht gezien de hoge noteringen die de film krijgt.
Eerste scandinavische film die ik gekeken heb. Vond em niet super, maar ook niet verschrikkelijk. Ik had dan ook geen verwachtingen bij die filmquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:10 schreef Robby87 het volgende:
On a side note: wat vonden jullie van Festen? Wederom een teleurstelling aan mijn kant, had er echt veel meer van verwacht gezien de hoge noteringen die de film krijgt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder eigenlijk. Dan is een film als Frozen veel beter.
5 ml.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
En hoeveel dagen hebben jullie "verpest"
http://nos.nl/op3/artikel(...)serieverslaving.html
ik zit al op 87 dagen, en dat alleen nog maar met series die me ook meteen te binnen schieten, en x-files zit er niet bijquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
En hoeveel dagen hebben jullie "verpest"
http://nos.nl/op3/artikel(...)serieverslaving.html
Zo, jij hebt een groot pikkie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik zit al op 87 dagen, en dat alleen nog maar met series die me ook meteen te binnen schieten, en x-files zit er niet bij
Als ik een groot pikkie had was ik wel iets anders gaan doen dan series kijken.quote:
Oh, misschien heb je in dat geval nog een tip voor me?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ik een groot pikkie had was ik wel iets anders gaan doen dan series kijken.
laat je zwevende ribben verwijderen en pijp jezelf de extase inquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, misschien heb je in dat geval nog een tip voor me?
Daarvoor hoef ik m'n ribben niet te verwijderenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
laat je zwevende ribben verwijderen en pijp jezelf de extase in
hoe krijg jij dan nog iets gedaan op een dag?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik m'n ribben niet te verwijderen [ afbeelding ]
Ik ben heel goed in multitasken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hoe krijg jij dan nog iets gedaan op een dag?
Ik ben dan wel benieuwd hoe jij aan videoconferencing doetquote:
Tellen jullie ook alleen series mee waarvan je elke aflevering hebt gezien?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik zit al op 87 dagen, en dat alleen nog maar met series die me ook meteen te binnen schieten, en x-files zit er niet bij
ja, dat is misschien nog wel het erge. Want ik heb veel series enkele seizoenen gevolgd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Tellen jullie ook alleen series mee waarvan je elke aflevering hebt gezien?
Ik wist er van een aantal nog wel hoeveel seizoenen, dus die heb ik ook meegenomen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Tellen jullie ook alleen series mee waarvan je elke aflevering hebt gezien?
Dus eigenlijk ben je een beetje een nerd zoals wij. Alleen dan 10x lekkerderrrquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kom aan 25 dagen. Ik wil niet eens weten hoeveel dagen van mijn leven ik aan Fok! en andere fora heb besteed
gast ik ben lekkerder dan nojs wat is dezequote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een beetje een nerd zoals wij. Alleen dan 10x lekkerderrr
Meer dan 2 dagen van mijn leven kwijt aan Captain Planetquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ja, dat is misschien nog wel het erge. Want ik heb veel series enkele seizoenen gevolgd.
oe ja, die was ook erg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Meer dan 2 dagen van mijn leven kwijt aan Captain Planet![]()
bevestigendquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
gast ik ben lekkerder dan nojs wat is deze
Jij bent echt een snoepje idd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vroeger?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vroeger elke animatieserie wel heb gekeken die op tv kwam, hoe slecht die ook was
[ afbeelding ]
Ok, ok, jij en Hornage zijn een uitzondering dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mag ik iets bekennen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vroeger elke animatieserie wel heb gekeken die op tv kwam, hoe slecht die ook was
[ afbeelding ]
Jij bent niet de enigequote:Op donderdag 8 mei 2014 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ik iets bekennen?![]()
Ik ken dit liedje uit mijn hoofd
Trouwens, gezongen door Vera Mann
Dit is niet de eerste keer dat ik dit lees.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, ok, jij en Hornage zijn een uitzondering dan.
Ik ken dit helemaal niet. Ik ken alleen de films en de musical over Sissi.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ik iets bekennen?![]()
Ik ken dit liedje uit mijn hoofd
Trouwens, gezongen door Vera Mann
Ben je te oud voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ken dit helemaal niet. Ik ken alleen de films en de musical over Sissi.
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ik dit lees.
Is Hornage nou waar jullie als man op zouden vallen als jullie op mannen zouden vallen?
Ik wil Horny niet dissen, maar nee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is Hornage nou waar jullie als man op zouden vallen als jullie op mannen zouden vallen?
Leuke gast, maar nee. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet zo goed voorstellen wat ik aantrekkelijk zou vinden in een man als ik die kant op neigde.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
ik denk dat je zijn hart breekt. Ik zag hem wel kijken naar je.quote:
Ik vind mannen over het algemeen onaantrekkelijk. Naar mijn bescheiden mening zijn er veel meer knappe vrouwen dan mannen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Simple. Think of a man, but take away reasoning and accountability.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
Maar vrouwen snappen is weer een ander obstakel
Classic.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Simple. Think of a man, but take away reasoning and accountability.
Alleen Channing Tatum mag mij doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Er zijn genoeg aantrekkelijke mannen, alleen valt Horny er in mijn ogen niet onder
Mij mag geen enkele man doen. Aantrekkelijk of nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Classic.
[..]
Alleen Channing Tatum mag mij doen![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mij mag geen enkele man doen. Aantrekkelijk of niet
Zegt een vrouw...quote:
Dit is meer mijn smaak:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef wyccie het volgende:
En ergens... denk ik dat je het ook nog meent ookquote:
Hij heeft niet voor niks al een paar keer de FMT Hunk award gewonnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad verdoriequote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niks al een paar keer de FMT Hunk award gewonnen
Op die meets zitten ze hem altijd kwijlend aan te staren.
Channing Tatumquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Classic.
[..]
Alleen Channing Tatum mag mij doen![]()
Zou ook niet mijn eerste keus zijn.quote:
+1, maar hij was in 21 jump street wel grappig.quote:
quote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:50 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Je werd wakker met iemand bovenop je?
Heb nauwelijks geslapen, afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:50 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Je werd wakker met iemand bovenop je?
Fijne momenten zijn dat! De hele nacht diepe gesprekken hebben. Erachter komen dat je maar niet uitgepraat raakt enzo! Ow, sweet memoriesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb nauwelijks geslapen, afgelopen nacht.
Heerlijk gepraat enzo.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:21 schreef drakin het volgende:
Hele nachten doorpraten wordt dan ook de basis van een goede relatie mee gelegd.
Oei! Wankele basis detectedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb dat nog nooit gedaan. Denk dat waaghals, of wie dan ook, helemaal gek van me zou worden
Ik kon dan ook het sarcasme smilietje niet vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb dat nog nooit gedaan. Denk dat waaghals, of wie dan ook, helemaal gek van me zou worden
Ik was nog met het series kijken bezigquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was nog met het series kijken bezig
Wij doen af en toe films met soft erotische scenes erin. Zijn goede turn-onsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was nog met het series kijken bezig
Het is juist leuk om die scenes na te spelenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Wij doen af en toe films met soft erotische scenes erin. Zijn goede turn-ons
3.5 maand en nee...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:51 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Het kan tegelijk, maar hoelang dat andere inmiddels al?
En heeft ze al nog een keer bij je geslapen?
ehh...wat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Wij doen af en toe films met soft erotische scenes erin. Zijn goede turn-ons
Wordt daar nou niet echt warm van, niet de juiste film voor ons denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:56 schreef hornage het volgende:
Zo heb ik voor vanavond Sliver op het programma staan
Same herequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Van die film werd ik zo geil als klein jongetje.
Leuk, gefeliciteerd. Gaan jullie iets doen om het te vieren?quote:
Uhu. Dieper en dieper.quote:
Ehm naar mijn moeder... zondagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd. Gaan jullie iets doen om het te vieren?
quote:
De hele nacht praten en langzaamaan elkaars lichaam leren kennen... Fantastisch is hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:21 schreef drakin het volgende:
Hele nachten doorpraten wordt dan ook de basis van een goede relatie mee gelegd.
ja, ik ben gewoon benieuwd hoe je vlam heet. Ik denk bij jou aan een Bernard, ofzo. Of Bennie.quote:
Benno L.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ja, ik ben gewoon benieuwd hoe je vlam heet. Ik denk bij jou aan een Bernard, ofzo. Of Bennie.
dat zal het zijn, wat ik in mijn hoofd had.quote:
Klinkt wel heel braaf.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De hele nacht praten en langzaamaan elkaars lichaam leren kennen... Fantastisch is het
uurtje geleden nog wel. nu is het weer rustig. zo gaat het hier al de hele dag.quote:
Hier nog niet.quote:
Whehe, hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ja, ik ben gewoon benieuwd hoe je vlam heet. Ik denk bij jou aan een Bernard, ofzo. Of Bennie.
Maar ik! Maakte een grapjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whehe, hoe kom je daar nou bij?
Ik denk aan een lange, typische Hollandse meid genaamd Linda. Of Sanne.
Hoe kun je dat nou zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whehe, hoe kom je daar nou bij?
Ik denk aan een lange, typische Hollandse meid genaamd Linda. Of Sanne.
Gebruik je fantasie. Of nee, doe maar niet...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef Robby87 het volgende:
Elkaars lichaam ontdekken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Sas, gefeliciteerd met jullie jubileum!quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sas, gefeliciteerd met jullie jubileum!
haten op de god verhoevenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:19 schreef Robby87 het volgende:
Een man naar mijn hart![]()
(hoewel ik Borgman kut vond)
Ik ben wel benieuwd nuquote:
De originele RoboCopquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd nu, heb straks nog de commentary geluisterd van de originele... echt een feest met Verhoeven en zijn steenkolen Engels
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als klein menneke was ik doodsbang voor die film, met name voor die grote logge ed 209...
Neuh, niet echt. Je hoort wel es wat hequote:
Ja meestal door te bellen vermoed ik zo!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Je hoort wel es wat he
Die ligt thuis in bed ga ik vanuit... wat moet die hier op mijn werk doen...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja meestal door te bellen vermoed ik zo!
Maar waar is je vriendin man! 3,5 maand Dionnetje, dat kan tooooch niet?
Je kunt laten zien hoe goed je kunt pompen, man!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die ligt thuis in bed ga ik vanuit... wat moet die hier op mijn werk doen...
Daar zit ze oik op te wachten denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kunt laten zien hoe goed je kunt pompen, man!
Of een man. Betaalt wel lekker.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar hebben ze van die 0900 nummers voor. Dan zit er zo'n oerlelijke vrouw aan de telefoon en die doet dan of ze vrouw van je dromen is
Ervaring mee?quote:
Voor mij niet, ben net pas wakker... ging dan ook pas om 8uur slapen...quote:
Oeps ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:48 schreef DragonFodder het volgende:
Frankenstein is de wetenschapper die het monster gecreëerd heeft.
Heb je de andere 2 films dan ook?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeps ja.![]()
Ik heb Lady Vengeance voor maar 2,50 gekocht.
Geen, gewoon een nieuwe downloadenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:30 schreef Sands het volgende:
Welke film zal ik herkijken? 4 planken, 50+ films per plank
4e plank, 35e film.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:30 schreef Sands het volgende:
Welke film zal ik herkijken? 4 planken, 50+ films per plank
Beide al gezien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je de andere 2 films dan ook?Je moet wel de trilogie compleet hebben natuurlijk
mijn god, doe maar niet die van mij. Sterker nog, gebruik die dvd maar als slijpschijf.quote:
Megamindquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beide al gezien.
Sands, eerste plank, film 32.
Is een blu-ray, de boxset was maar 12 euro en los waren ze 10 euroquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mijn god, doe maar niet die van mij. Sterker nog, gebruik die dvd maar als slijpschijf.
The Fox and the Houndquote:
Ik win! The fox and the hound it is. Lekker janken op zaterdagavondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Megamind
[..]
Is een blu-ray, de boxset was maar 12 euro en los waren ze 10 euro
[..]
The Fox and the Hound
Het gaat tussen Singin' in the Rain, heel vrolijk op de zaterdagavond of een emotionele breakdown te krijgen door The Fox and the Houndquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik win! The fox and the hound it is. Lekker janken op zaterdagavond
Geen ESF? Vind ik echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Het gaat tussen Singin' in the Rain, heel vrolijk op de zaterdagavond of een emotionele breakdown te krijgen door The Fox and the Hound
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen ESF? Vind ik echt iets voor jou.
Omdat je zo van musicals houdtquote:
Dat wil niet zeggen dat ik ga kijken naar een paar idioten op een podium die vaak ook nog slecht zingen, ik zou ook nooit een musical in een theater gaan kijken.quote:
Het is juist zonde van je tijd om films die je al gezien opnieuw te kijken...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Is toch zonde om ze niet opnieuw te kijken
Idioten... Dit is echt wel leuk!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik ga kijken naar een paar idioten op een podium die vaak ook nog slecht zingen, ik zou ook nooit een musical in een theater gaan kijken.
Gekkie ben jij somsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is juist zonde van je tijd om films die je al gezien opnieuw te kijken...
Hoezo? Er zijn zoveel films. Als je dan films her gaat kijken gaat dat van je tijd af om nieuwe films te kijken... Niks gekkie aan...quote:
Genoeg films die het waard zijn om vaker te kijken, zoals Ratatouillequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn zoveel films. Als je dan films her gaat kijken gaat dat van je tijd af om nieuwe films te kijken... Niks gekkie aan...
Ik heb vandaag Se7en weer gezien, in optima forma. Was toch al een tijdje geleden dat ik die zag, maar damn... wat een goede film blijft dat toch.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is juist zonde van je tijd om films die je al gezien opnieuw te kijken...
Ik hou je niet tegen, jij (en ieder ander persoon) moet doen wat hij/zij wil. Ik vind het zonde om films vaker te kijken...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Se7en weer gezien, in optima forma. Was toch al een tijdje geleden dat ik die zag, maar damn... wat een goede film blijft dat toch.
Nu toch vakantie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen, jij (en ieder ander persoon) moet doen wat hij/zij wil. Ik vind het zonde om films vaker te kijken...
Bij sommige films heb ik dat ook, waarvan je het vliesje niet kapot wilt maken dat de film zo bijzonder maakte bij een eerste kijkbeurt... bijv. een film zoals One Flew over the Cuckoo's Nest... of films met een heel uitgedokterd plot zoals The Usual Suspects.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen, jij (en ieder ander persoon) moet doen wat hij/zij wil. Ik vind het zonde om films vaker te kijken...
En Ender's Gamequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Genoeg films die het waard zijn om vaker te kijken, zoals Ratatouille
The Hunchback of Notre Damequote:
26...jezusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Ender's Game
Gisteren voor de 26e keer gezien
Dit is gewoon ziek...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Ender's Game
Gisteren voor de 26e keer gezien
niet meer, jullie storen me tijdens The Fox in The Hound, ik zit nog in het vrolijke deelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:39 schreef Robby87 het volgende:
Tot hoe laat kunnen we stemmen Sands, voordat je gaat kijken?
Is daar iets bijzonders aan?quote:
Goede afleiding wel.quote:
Kijk je ook voor de liedjes? Of gaat het je alleen om de vrouwen en wat ze aan hebben?quote:
Natuurlijk, ik ben toch geen homo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Of gaat het je alleen om de vrouwen en wat ze aan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |