Kan je ze zelf niet africhten? Faal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En toch is het zo. Misschien moeten vrouwen naar verplichte pijpcursus.
Gewoon een wat minder achterlijk exemplaar aanschaffen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dit ja.quote:
Omdat ik op zoek was naar een begrip, maar kon er niet op komen. Die windkrachtschaal volgens mij, die neemt elke stap een factor toe als ik het goed heb. 8 is dus niet gewoon 2x 4, zeg maar. Zoiets dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom negeer je m'n cijfer-reactie post nou dan he?! he?
Onlangs nog meegemaakt, de 1e keer deed ze dat wel, de 2e keer niet meer. De 1e keer dacht ik van laat maar, ik ga nu niet terwijl we bloedgeil zijn uitleggen hoe en wat en heb dus wat anders gedaan. Daarna idd uitgelegd hoe en wat.quote:
Nou eh, nee. In de verste verte niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef toe, die is gewoon lekkerder dan dat watermokkel van jou.
Wat eis ik nu voor credits dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ik op zoek was naar een begrip, maar kon er niet op komen. Die windkrachtschaal volgens mij, die neemt elke stap een factor toe als ik het goed heb. 8 is dus niet gewoon 2x 4, zeg maar. Zoiets dus.
Ehm. Alsnog is het gewoon sowieso een 9,5/10 waard, makker. Niet zo laag inzetten omdat je reality niet kan handelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ik op zoek was naar een begrip, maar kon er niet op komen. Die windkrachtschaal volgens mij, die neemt elke stap een factor toe als ik het goed heb. 8 is dus niet gewoon 2x 4, zeg maar. Zoiets dus.
Tijdens zeggen is juist primaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Onlangs nog meegemaakt, de 1e keer deed ze dat wel, de 2e keer niet meer. De 1e keer dacht ik van laat maar, ik ga nu niet terwijl we bloedgeil zijn uitleggen hoe en wat en heb dus wat anders gedaan. Daarna idd uitgelegd hoe en wat.
Suggereer je nou dat vrouwen, zoals de erfzonde, geboren worden met slechte pijpskills en beter moeten leren?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm. Alsnog is het gewoon sowieso een 9,5/10 waard, makker. Niet zo laag inzetten omdat je reality niet kan handelen.
Nee, ik wilde op dat moment geen blabla doen.quote:
Tijdens seks mag je alleen dmv body language communiceren.quote:
Ja, any problems?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat vrouwen, zoals de erfzonde, geboren worden met slechte pijpskills en beter moeten leren?
Ach je kan toch gewoon met korte woorden al heel wat duidelijk maken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdens seks mag je alleen dmv body language communiceren.![]()
Praten mag pas weer bij de evaluatie.
"Pas op met je tanden"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, ik wilde op dat moment geen blabla doen.
Kijk eens aan, fijn dat ik niet alleen ben met die mening.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdens seks mag je alleen dmv body language communiceren.![]()
Praten mag pas weer bij de evaluatie.
"godverdomme Au"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach je kan toch gewoon met korte woorden al heel wat duidelijk maken?
''Harder, harder!'' ''Iets zachter'' ''Sneller'' ''Iets langzamer'' ''Dieper!''
Oh was een grapje eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk eens aan, fijn dat ik niet alleen ben met die mening.
Dat doen ze bij mij toch al altijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 dadelijk kan ze niet tegen kritiek en gaat ze huilen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha KANKER OP MET DIE BEK TANDEN VAN JE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |