ik eet geen vis, maar zalm uut de oven met wat blaadjes uhmm hoeheethet en een tikje knoflook zou heerlijk moeten zijn. Kan wel vragen hoe precies te bereiden voor je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Of Mur, is zo'n plak gerookte zalm warm ook lekker?
Kom spaghetti eten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
2 dingen heb je gelijk in, tis sweettalk, en eten is ook een goed idee, ga eens wat maken voor mij vrouwmensch.
prioriteiten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Wel grappig dit, er gebeurd van alles in dit topic en Veereli en Murdera kleppen gewoon erdoorheen over eten alsof er verder niemand in dit topic is...
prioriteiten stellen. als ik niet net gegeten had deed ik ook meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Wel grappig dit, er gebeurd van alles in dit topic en Veereli en Murdera kleppen gewoon erdoorheen over eten alsof er verder niemand in dit topic is...
Sowieso chorizo, nr1 goorste wurst am der welt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef VeerEli het volgende:
Hmmmmm of ipv spekjes door de pasta chorizo![]()
![]()
guiltyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij is BlauweTijger in DM met alle vrouwen (en een aantal heren) uit dit topic gewoon keihard aan het cyberen.
En maar doen alsof ze hem niet willen.
Chorizo sowieso.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef VeerEli het volgende:
![]()
spekjes > chorizoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Een paar ja. Maar ik vergeef hun gedrag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij is BlauweTijger in DM met alle vrouwen (en een aantal heren) uit dit topic gewoon keihard aan het cyberen.
Wanneer gaan wij cyberen :$quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
Die plakken zalm in een tortilla rollen met pesto/whatever en wat peterselie, oprollen en in plakjes snijden, kk lekker bij d'un borrrulllquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik eet geen vis, maar zalm uut de oven met wat blaadjes uhmm hoeheethet en een tikje knoflook zou heerlijk moeten zijn. Kan wel vragen hoe precies te bereiden voor je?
Ik dacht btw meer aan een mootplakjes zullen teveel slinken
net gegeten, nu fuvking veel zin in tortilla. Bedanktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die plakken zalm in een tortilla rollen met pesto/whatever en wat peterselie, oprollen en in plakjes snijden, kk lekker bij d'un borrrulll
SPEKJES BITCHquote:
" IK HEB NOG WEL EEN BURRITO VOOR JE HEAHEHAEHA "quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
net gegeten, nu fuvking veel zin in tortilla. Bedankt
Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
net gegeten, nu fuvking veel zin in tortilla. Bedankt
quote:
Tja, spekjes zijn zo standaard, wil een x wat anders dus daarom chorizo. En idd chorizo is gewoonquote:
Nee schat de zalm gaat niet door de pasta.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso chorizo, nr1 goorste wurst am der welt.
Zou er geen zalm bij gooien, spekjes zorgen voor de bite, zou ik eerder zalm + spekjes doen.
waarom doe je geen stokbroodjes met zalm en asperge als voorafje? Mossch beetje mozzarella erbij?quote:
Zou liever zo'n grote chorizoworst opeten dan veel spekjes.quote:
Echt, ze hebben moeite met lezen eh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee schat de zalm gaat niet door de pasta.
Waarom op stokbroodje? Is beetje zonde tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom doe je geen stokbroodjes met zalm en asperge als voorafje? Mossch beetje mozzarella erbij?
ja maar jij wilt gwn altijd grote worsten in je bekquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou liever zo'n grote chorizoworst opeten dan veel spekjes.
je neus is standaardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Tja, spekjes zijn zo standaard, wil een x wat anders dus daarom chorizo. En idd chorizo is gewoon
Kan wel, met witte wijnsaus of roomsaus, en dan tagliatelle.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee schat de zalm gaat niet door de pasta.
Hahahaha echt ja kkiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, ze hebben moeite met lezen eh.
Moet jij zeggen met je Jampotglazen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, ze hebben moeite met lezen eh.
Was die maar standaardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja maar jij wilt gwn altijd grote worsten in je bek
[..]
je neus is standaard
Weet ik, maar deze keer nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan wel, met witte wijnsaus of roomsaus, en dan tagliatelle.
Alleen spaghetti? Zal ik de bolognese meenemen?quote:
poezelig neusjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was die maar standaard![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Weet ik, maar deze keer niet
Daarom zou het ook nooit wat kunnen worden tussen ons.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja maar jij wilt gwn altijd grote worsten in je bek
Aardappeltjes met tijm en rosemarijn uit de oven, kippenpoodjes uit braadzak (shit is fucking gruwelijkquote:
fattyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou liever zo'n grote chorizoworst opeten dan veel spekjes.
Cold hearted bitch.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom zou het ook nooit wat kunnen worden tussen ons.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kippenpoodjes serieus?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aardappeltjes met tijm en rosemarijn uit de oven, kippenpoodjes uit braadzak (shit is fucking gruwelijk) en simpele tuinbonen
van die kleine toastjes zien er altijd zo leuk uitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom op stokbroodje? Is beetje zonde tochJa ik twijfel dus of ik gewone kaas, Parmezaanse of mozzarella over de asperges ga laten smelten in de oven
Doe mij ook wat kippenpoodjenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aardappeltjes met tijm en rosemarijn uit de oven, kippenpoodjes uit braadzak (shit is fucking gruwelijk) en simpele tuinbonen
Ben jij er zo een die alleen water uit flesjes drinkt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat jij flesjes spa doet hervullen. Dat gaat dus niks worden.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan toch rookworst kopen bij de appie jezusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
lieg nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kkquote:
Poodjesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, wist niet dat jij zo hard2get was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
GARNALENKOEKJES, MAAK VOOR ME NU EN IK PIJP JE
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Modus het volgende:
Godsamme Veer, het is een fukking maaltijd. Die je aan een vent gaat voeren nota bene. Die zit halverwege de amuse al zo van 'ja hartstikke leuk en culinair uitermate verantwoord allemaal maar wanneer gaan we douwen?'Haha. JellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja wat nou?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die alleen water uit flesjes drinkt?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Modus het volgende:
Godsamme Veer, het is een fukking maaltijd. Die je aan een vent gaat voeren nota bene. Die zit halverwege de amuse al zo van 'ja hartstikke leuk en culinair uitermate verantwoord allemaal maar wanneer gaan we douwen?'HahahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt? Zijn die kruiden dan niet fucking overheersend?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Poodjes
Je moet aardappelen volgende keer erbij doen in die zak.
Je maar je slikt niet dus je pijpskills zullen ook maar so so zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Structuur van de aardappel blijft hetzelfde, iets zompiger maar 10x meer smaak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt? Zijn die kruiden dan niet fucking overheersend?
Nee, ken er nog zo een. Elke keer bij de supermarkt flesjes met 'bronwater' meenemen omdat kraanwater te min is.quote:
Believe me; ik pijp very, very nice.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je maar je slikt niet dus je pijpskills zullen ook maar so so zijn
Zoek je een hoertje of een gay, dan zit je hier in dit topic goed. (nee niet ikke).quote:
"nice"quote:
Nee. En aardappels worden juist lekker krokant en zacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt? Zijn die kruiden dan niet fucking overheersend?
vind beetje knapperig altijd zo nicequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Structuur van de aardappel blijft hetzelfde, iets zompiger maar 10x meer smaak.
ben je gek, ik eet ze lekker zelf opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, een vriend van ons had laatst voor ons gekookt en had van die roosevelt aardappelen in de oven gemikt met 3 pakken roomboterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Structuur van de aardappel blijft hetzelfde, iets zompiger maar 10x meer smaak.
Ik steun de Nederlandsche economie door meer geld uit te geven aan water.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ken er nog zo een. Elke keer bij de supermarkt flesjes met 'bronwater' meenemen omdat kraanwater te min is.
kkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. En aardappels worden juist lekker krokant en zacht.
1. Klop in de keukenmachine of met een mixer met gardes in 4 min. de mascarpone met de slagroom, poedersuiker en hazelnootpasta tot een dikke crème.quote:
Oké, maar je wilt niet neuken dus?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik steun de Nederlandsche economie door meer geld uit te geven aan water.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
maar damnnnnn wat was die shit romig en sappig en zacht... Damn.
Getverderrie nu denk ik aan m'n tante die een half pakje roomboter bij dr aardappels doet ipv jus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Boh, een vriend van ons had laatst voor ons gekookt en had van die roosevelt aardappelen in de oven gemikt met 3 pakken roomboterNet zoveel calorieen binnengekregen als normaliter in 3 weken, maar damnnnnn wat was die shit romig en sappig en zacht... Damn.
Nee, ik probeer nog bescheiden te blijven. Maar ik zuig je pik like a goddessquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"nice"
das t equivalent van
"prima"
Valt me nog mee dat je geen i pipe schreef...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
damnnnnn wat was die shit romig en sappig en zacht... Damn.
smerig aanbod jeetjequote:
Wowquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
1. Klop in de keukenmachine of met een mixer met gardes in 4 min. de mascarpone met de slagroom, poedersuiker en hazelnootpasta tot een dikke crème.
2. Bereid met de koffiecapsules en Nespresso-machine 2 espresso's. Meng de likeur erdoor. Doop de helft van de koekjes in de koffie en leg ze op de bodem van de 4 coupes of wijnglazen. Schep er de helft van de crème op.
3. Doop de rest van de koekjes in de koffie en leg ze op de crème. Schep er de rest van de hazelnootcrème op en bestrooi met de chocolade.
Ik denk dat de meeste heren in dit topic daar graag zelf over willen oordelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik probeer nog bescheiden te blijven. Maar ik zuig je pik like a goddess
Ik ben niet dom (inb4 hauhauwhuahahaahahahahahauhwuahuwhuwhwuhquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is niet aan jou om te zeggen, kan goed zijn dat je BF liegt, " Atleast im getting sum "
quote:
okquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je geen i pipe schreef...
quote:
quote:
blufquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
en merk heus wel aan mijn bf wat mijn pijpkunsten met hem doen![]()
dm je nummer naar mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |