Klopt. Maar ilse is gewoonquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar toch mag ze niet aan het lijstje Vicky en Gerrie toegevoegd worden, toch?>
Pics van je zusje ehm flipsquote:
Kutspelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
Mensen kom haxballen
http://www.haxball.com/?r(...)9808d3ebec58d018c1bc
Doe maar pic, ben je van gezeur afquote:
Ik ben sowieso al niet blond. En mijn haar is ook niet zo lang atmquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Doe maar pic, ben je van gezeur af![]()
Als het in de buurt van Ilse komt is dat echt mooi, als het een gevalletje Vicky/Gerrie is dan ben je droom-materiaal![]()
omg.quote:
met een zwak voor flipjes gezichtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je hebt een cluppie op gericht voor mensen me...
Misschienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mag ik erelid worden beste meneer de voorzitter?
Je eigen fanclubquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al niet blond. En mijn haar is ook niet zo lang atm
[..]
omg.
T een fetish voor flipsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je hebt een cluppie op gericht voor mensen me...
quote:
Oke erelid. Was eerder aan het denken aan penningmeester maarja dan niet dan erelidquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Valt me vies tegen.
* MrBanaan1 gaat revolutie beginnen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Overigens, iedereen zal zich wel afvragen waarom elke quote appart. Mobiel kan niet multiquoten
Penningmeester is me te veel verantwoordelijkheid, zeker aangezien deze club zoveel raakvlak heeft dat ik een explosieve groei voorzie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oke erelid. Was eerder aan het denken aan penningmeester maarja dan niet dan erelid
Okedanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Penningmeester is me te veel verantwoordelijkheid, zeker aangezien deze club zoveel raakvlak heeft dat ik een explosieve groei voorzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |