Ik heb teveel slechte ervaringen hier inmiddels om nog te geloven dat die wbv er voor de mensen zijn. Als ze kunnen besparen tegenwoordig dan zullen ze dat doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die meneer na het toezeggen van mijn balkonruitjes wel een stuk toegeeflijker was.. Hij hoefde ineens de rest niet meer te zien
Ik heb m dan ook recht op de man af gevraagd of hij bijna 600 huur voor zo'n kleine woning zou betalen wanneer de helft er niet uitzag/kapot was. Daar kon ie natuurlijk niet anders dan nee op antwoorden
. Op zeker.. Je wilt ook niet weten hoe ze de woning van mn zus gaan verneuken omdat ze 40cm verwarmingsbuis willen besparen per woningquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb teveel slechte ervaringen hier inmiddels om nog te geloven dat die wbv er voor de mensen zijn. Als ze kunnen besparen tegenwoordig dan zullen ze dat doen
quote:
Geniet er maar van.. Die 50 euro had je anders toch aan onzin uitgegeven en je pasjes zijn meer waardquote:
Daar werken dus ook van die imbecielen zo te lezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
. Op zeker.. Je wilt ook niet weten hoe ze de woning van mn zus gaan verneuken omdat ze 40cm verwarmingsbuis willen besparen per woning
Nja, betere imbecielen dan hier.. Hier word al jaren beloofd dat ze het asbest gaan verwijderen maar er gebeurd niksquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar werken dus ook van die imbecielen zo te lezen.
Verkeerde besparing
Scheelt, hier heb ik geen contact meer met ze behalve als ze geld willen of er weer wat te laat is van hun kant en dus voorkomt.
Benieuwd of m'n eindafrekening dit jaar op tijd is.
fijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, betere imbecielen dan hier.. Hier word al jaren beloofd dat ze het asbest gaan verwijderen maar er gebeurd niks
Lekker laten zitten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, betere imbecielen dan hier.. Hier word al jaren beloofd dat ze het asbest gaan verwijderen maar er gebeurd niks
Oooh geef me ff een linkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn blauwe forget your boyfriend.En rode suede blink pumps.
en nog twee paar, maar die moet ik er nog op zetten. Ik vind ze zo mooi, maar eigenlijk hebben we veel te weinig ruimte hier.En ze stonden in een open kast mooi te zijn.
ja, zolang je er niet aankomt is er niks aan de hand.. Maar het was wel een stuk meer werk met het kattennet.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch iedere keer een dikke huurverhoging... Nu weer iets van 25 euro in de maand.quote:
Elk jaar zelfde percentage dus exponentieel omhoog...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch iedere keer een dikke huurverhoging... Nu weer iets van 25 euro in de maand.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch iedere keer een dikke huurverhoging... Nu weer iets van 25 euro in de maand.
ja, alleen vind ik deze woning alles behalve 600 euro waard. De isolatie is ruk, in deze flat wonen vooral mensen onder begeleiding of criminelen en ik heb erg weinig ruimte. Mijn onderburen, van de begane grond, hebben zelf een flinke lap tuin en die betalen 200 minder in de maand.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elk jaar zelfde percentage dus exponentieel omhoog...
Klopt je puntentelling voor die woning dan wel met wat je betaald?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, alleen vind ik deze woning alles behalve 600 euro waard. De isolatie is ruk, in deze flat wonen vooral mensen onder begeleiding of criminelen en ik heb erg weinig ruimte. Mijn onderburen, van de begane grond, hebben zelf een flinke lap tuin en die betalen 200 minder in de maand.
600 euro, dafuq ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, alleen vind ik deze woning alles behalve 600 euro waard. De isolatie is ruk, in deze flat wonen vooral mensen onder begeleiding of criminelen en ik heb erg weinig ruimte. Mijn onderburen, van de begane grond, hebben zelf een flinke lap tuin en die betalen 200 minder in de maand.
zojuist even snel geteld, dus er kan een foutje inzitten omdat ik de oppervlaktes gegokt hebben.. Maar ja, ze mogen het dus blijkbaar..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt je puntentelling voor die woning dan wel met wat je betaald?
125 daarvan is dan wel voor de verwarming, maar ik zou niet weten hoe ik dat op zou moeten stoken en dat bedrag kan niet naar beneden worden afgesteldquote:
Dat is echt fucking lame ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
125 daarvan is dan wel voor de verwarming, maar ik zou niet weten hoe ik dat op zou moeten stoken en dat bedrag kan niet naar beneden worden afgesteld
mogen ze dat gewoon doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |