5 is echt het beste seizoen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Seizoen 1 t/m 4 af. Alleen seizoen 5 nog dus. Heel wat afleveringen gezien in een paar dagen tijd.
nee hij doet voorlopig normaalquote:
Nee joh die was geweldig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Die aflevering met die vlieg was trouwens heeeeeeel erg kut
Nee was erg vervelend.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch geweldig om een hele aflevering te maken over een vlieg die je moet vangen![]()
![]()
Die was geweldig, wat lul jij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Die aflevering met die vlieg was trouwens heeeeeeel erg kut
Een hele aflevering kijken naar hoe twee mensen een vlieg vangen is niet echt iets wat ik tof vind.quote:
Heb ik sowieso met BB dat ik me vrij vaak verveeldequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een hele aflevering kijken naar hoe twee mensen een vlieg vangen is niet echt iets wat ik tof vind.
Ik heb echt nauwelijks dat ik me verveel als ik series kijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ik sowieso met BB dat ik me vrij vaak verveelde
Echt alles wordt weggemod, niet normaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat voor gifjes posten jullie in ESF live?
Omdat alles weggemod wordt
VBL'ers hebben een slechte naam.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt alles wordt weggemod, niet normaal.
JUICHEN.gif edquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ook gewoon plaatjes en shitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt alles wordt weggemod, niet normaal.
ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
uh, nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ja mijn post wordt weggemodNSBersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whahaha godverdomme. Zo geniaal dat![]()
welke?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://togethertube.com/(...)3f-8a7b-865b030546d7
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
User die heletijd pr0n gifs post in het Eurovision topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |