Jou niet nee. Of je daarmee direct vrij weinig grappig vindt valt te bezien natuurlijk, aangezien er werkelijk geen hond om jouw infantiele grapjes kan lachen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jullie vinden wel vrij weinig grappig
Ik had het dan ook niet over mezelfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou niet nee. Of je daarmee direct vrij weinig grappig vindt valt te bezien natuurlijk, aangezien er werkelijk geen hond om jouw infantiele grapjes kan lachen.
100 is wat weinigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hoopte op een adresje in Bangladesh ofzo. Maar oké
Voor de duidelijkheid; ik telde de mensen die je uitlachen niet mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over mezelf
Daarbij zal het je nog verbazen hoeveel mensen er om mij lachen
Je was duidelijk genoeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; ik telde de mensen die je uitlachen niet mee.
Ik ben bang dat je naast je gevoel voor humor ook je geloofwaardigheid een beetje kwijt bent.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je was duidelijk genoeg.
Die telde ik dan ook niet mee
Ik heb gelukkig humorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je naast je gevoel voor humor ook je geloofwaardigheid een beetje kwijt bent.
Er zijn altijd wel gekken die het willen doen maar of jij dan echt het spul krijgt wat je wil voor de juiste prijs is wat anders.quote:
Dat beweerde je net ook al ja. Vandaar mijn zeer terechte opmerking mbt je geloofwaardigheid.quote:
Ik vind dit een rare conclusie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je zou maar zo chagrijnig in het leven staan als jij zeg
Meh ik ga wel bij de Zeeman of de H&M kijken, scheelt weer gezeikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel gekken die het willen doen maar of jij dan echt het spul krijgt wat je wil voor de juiste prijs is wat anders.
Of jij mij geloofwaardig vindt interesseert me op de schaal van kippenei tot struisvogelei nog geen ene dooier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat beweerde je net ook al ja. Vandaar mijn zeer terechte opmerking mbt je geloofwaardigheid.
Kost je waarschijnlijk hetzelfde of minder zonder rompslompquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh ik ga wel bij de Zeeman of de H&M kijken, scheelt weer gezeik
Maar bedankt
Hoe lang heb je hier over zitten brainstormen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of jij mij geloofwaardig vindt interesseert me op de schaal van kippenei tot struisvogelei nog geen ene dooier.
5 seconden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hier over zitten brainstormen?
Wauw, gevat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of jij mij geloofwaardig vindt interesseert me op de schaal van kippenei tot struisvogelei nog geen ene dooier.
Normale mensen komen niet elke dag op FOK!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:45 schreef GGMM het volgende:
Vandaag een nieuwe aflevering van 24
Of Sjaakbauer of Typisch is hier heel bij mee, ik haalde die 2 vroeger altijd door elkaar voordat ik er achter kwam dat Sjaakbauer degene was die als een bitch jankt en Typisch best wel normaal is eigenlijk.
Ok.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normale mensen komen niet elke dag op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |