SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Nice, wat kost ie nogquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Trade Account, eerste jumbo pack, nice, gelijk stoppen nu
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit is een compleet normale reactie natuurlijk.
Oh zit Tim weer te trollenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze daar echt in trappen of wel?
Trap hem neer joh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.
Jezelf in een slachtoffer rol plaatsen maar zelf altijd iedereen belachelijk maken.misselijk ventje
50kquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Maver24 het volgende:
nog 50k over op me tradeaccount, wat doen, nog 4 jumbo packs of een 50k pack
50k packquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Maver24 het volgende:
nog 50k over op me tradeaccount, wat doen, nog 4 jumbo packs of een 50k pack
hihiquote:
prachtpostquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
ja joh, 50k effe nog opmaken, 4 jumbo's is wel leuker want 4x kans, die 50k packs heb ik al op me main account geopend, 4 stuks, 2 xbox one en 2 xbox360 en alle 4 waren ze ruk
Je gaat zelf ook door.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.
Jezelf in een slachtoffer rol plaatsen maar zelf altijd iedereen belachelijk maken.misselijk ventje
Nee, helemaal niet genoeg. Ik wil het laatste woord hebben.quote:
had je maar een 50k pack moeten openenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:08 schreef Maver24 het volgende:
nog 4 jumbo's geopend met helemaal niks, helaas
Ja maar die waren zo ruk voor mij op me main account dat ik daar niet meer aan wilde beginnen. Heb Baines gelijk even overgezetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
had je maar een 50k pack moeten openen
Dat gaat niet lukken nee, gewoon Falcao en James en daariets omheen bouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier een oplossing voor ? Gr gr groetjes
dikke kus
ik lees het thuis welxx
http://www.futhead.com/14/squads/11215816/quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier een oplossing voor ? Gr gr groetjes
dikke kus
ik lees het thuis welxx
Quinteroquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/11215816/
Pepe en Coentrao kan niet
Ik vond hem maar kut, zeker voor zo'n belangrijke positiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er maar van leertDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Denk eens logisch naquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:40 schreef Revontulet het volgende:
Als een speler in het TOTS zit die week, stijgt of daalt zijn normale kaart dan? Of is dit net als heel de rest van de markt totaal willekeurig?
Oh ik heb hem niet geprobeerd maar hij leek me best oke. Wel 2* WF dat is wel rukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond hem maar kut, zeker voor zo'n belangrijke positie
Ik heb al 4x antwoord gegeven op zo'n vraag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:40 schreef Revontulet het volgende:
Als een speler in het TOTS zit die week, stijgt of daalt zijn normale kaart dan? Of is dit net als heel de rest van de markt totaal willekeurig?
Ja, dat is dus de verklaringquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja met Santi kon ik zo ongelooflijk hard knallen had gedacht dat hij toch wel een hogere shotpower zou hebben. Heeft Santi longshot trait?
UP Hazard op de releasedag van TOTS gekocht voor 240K, dag later verkocht voor 298K. Hopen op een bundesliga TOTS, dan gaat zijn prijs hopelijk weer terug naar die 240K. Of lager.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb al 4x antwoord gegeven op zo'n vraag.
Aguero daalde van 150k tot 100k. Toen hij in TOTS zat ging hij stijgen, nu is hij weer 150k. Hetzelfde geldt voor Toure. Voor de rest heb ik geen prijzen gevolgd.
Dat zou niks uitmaken. Als een speler die trait heeft dan betekent het dat de CPU vaker probeert om van afstand te schieten.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou niks uitmaken. Als een speler die trait heeft dan betekent het dat de CPU vaker probeert om van afstand te schieten.
Dat klopt wel volgensmij. Of is een speler die clubvast is qua trait ook goedkoper oidquote:
Mijn ervaring is dat spelers met Longshot trait gewoon beter kunnen schieten van afstand. Net zoals spitsen met tries to beat the offside trap ook vaker op het randje lopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat klopt wel volgensmij. Of is een speler die clubvast is qua trait ook goedkoper oid?
Dat je die offside trap trait merkt is logisch omdat de CPU loopacties voor je maakt. Of je die longshot trait merkt betwijfel ik wel. Spelers met die trait hebben doorgaans gewoon goede stats daarvoor, zelfde met die curve. Er zijn er maar een paar waar je iets aan hebt in online matches, de rest gaan vooral over CPU gedrag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat spelers met Longshot trait gewoon beter kunnen schieten van afstand. Net zoals spitsen met tries to beat the offside trap ook vaker op het randje lopen.
Ik voel toch wel groot verschil maar misschien zit het tussen de oren we zullen het nooit zeker weten vrees ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat je die offside trap trait merkt is logisch omdat de CPU loopacties voor je maakt. Of je die longshot trait merkt betwijfel ik wel. Spelers met die trait hebben doorgaans gewoon goede stats daarvoor, zelfde met die curve. Er zijn er maar een paar waar je iets aan hebt in online matches, de rest gaan vooral over CPU gedrag.
Argues with referee is ook een erg nuttige trait
En pure kwaliteit. Ook niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:55 schreef Zhano het volgende:
Godver, al die vrije brabos hebben het tempo er goed in qua posten
Het is toch geen toeval dat we beiden die ervaring met Santi hebben? En het wordt niet logisch verklaard door zijn stats...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik voel toch wel groot verschil maar misschien zit het tussen de oren we zullen het nooit zeker weten vrees ik.
Ik weet het ook niet, maar voor Hernanes gaat voor mij hetzelfde op als ik daar mee longshot dan lijkt die bal zo gigantisch snel te gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is toch geen toeval dat we beiden die ervaring met Santi hebben? En het wordt niet logisch verklaard door zijn stats...
Maar die heeft ook gewoon 88 longshots.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar voor Hernanes gaat voor mij hetzelfde op als ik daar mee longshot dan lijkt die bal zo gigantisch snel te gaan
Ja dat is ook weer zo. Ik denk dat die traits toch allemaal wel mee spelen maar ik zou niet weten hoe je dat kan testenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar die heeft ook gewoon 88 longshots.
Even wennen ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:04 schreef Rijst het volgende:
Nieuwe studio zo te zien bij RTL nieuws, Lijkt wel Pownews
Sturridge onder de 300K. Interessantquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
TOTS BPL prijzen wel weer heel anders verlopen dan we vooraf hadden gedacht..as usual
Zelfs die kut vent van een EA baas krijgt twee TOTS spelers in een packtwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 18:04:3163k coins left. Went for a 50k pack. Sorry http://t.co/uIhEXokU6f reageer retweet
quote:
Ik hoop dat hij zijn armen breekt, zodat hij niet meer kan tweetenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:15 schreef Reemi het volgende:
Zelfs die kut vent van een EA baas krijgt twee TOTS spelers in een packtwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 18:04:3163k coins left. Went for a 50k pack. Sorry http://t.co/uIhEXokU6f reageer retweet
Op de PS 6.000 coinsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
niet op de xbox, sturridge is 340k op de xbox
Kompany TOTS voor 242K BIN. Zoveel lager kan het niet meer zou je zeggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
niet op de xbox, sturridge is 340k op de xbox
Mwauh valt wel mee tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:39 schreef ThadCastle het volgende:
Die Luc Misson is wel een geniale advocaat dan
Nee maar hij herhaalt gewoon het trucje waarmee die blijkbaar ook het bosman arrest heeft ''gewonnen'' .quote:
Suits dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey bedankt he nu wil ik weer Duits kijken
Alsnog niet de waarde van Lallana.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie zei hier dat ik een maand moet SMLENO'en om de waarde van Lallana te verdienen? [ afbeelding ]
Dit is al meer dan 23k winst op 1 speler.
Vanaf nu ga ik geen gold packs meer kopen.. waarschijnlijk totdat ze met 35k of 100k packs komen
En dat voor iemand die nooit met een baas heeft te makenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef ThadCastle het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=Maver24&about=baas¬intopic=0
hehe
Hoe kan dat nou, als je zelf nooit een baas hebt gehad?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef ThadCastle het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=Maver24&about=baas¬intopic=0
hehe
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dat voor iemand die nooit met een baas heeft te maken
hahaha ik wilde echt net hetzelfde postenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, als je zelf nooit een baas hebt gehad?
Ik was 37 secondes eerder met dit gevatte grapje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, als je zelf nooit een baas hebt gehad?
En Toefjes post ook soort van hetzelfdequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahaha ik wilde echt exact hetzelfde posten
Best confronterend dat het dus langer dan 37 seconden duurt voor ik dat dus te zien kreegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was 37 secondes eerder met dit gevatte grapje.
Ik was 26 secondes eerder met deze conclusiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Toefjes post ook soort van hetzelfde
Ik typ maar eenhandig, want Sen heeft hongerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was 26 secondes eerder met deze conclusie
fixedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best confronterend dat het dus langer dan 37 seconden duurt voor ik dat grapje bedacht had
Wat is er nou belangrijker?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik typ maar eenhandig, want Sen heeft honger
PotS geeft borstvoeding hihaho.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik typ maar eenhandig, want Sen heeft honger
Hoort eigenlijk bij dit weekend..maar ze hadden een cupfinal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen TIF vanwege een midweekse wedstrijd
Zou wat zijn als ik die hier kon horenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sen. Heb je hem al horen klagen dan?
Nou, soms zou ik zweren dat het hem lukt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik die hier kon horen
gr grquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, soms zou ik zweren dat het hem lukt.
Hehe leuk he kinderenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, soms zou ik zweren dat het hem lukt.
Lijkt me ook meer dan genoegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kinderen weet ik niet, maar 1 kind is in ieder geval prachtig
IF Benteke? SIF Adje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
BPL spits voor in een 4-3-3 (4) formatie?
Totdat ze bijdehand beginnen te worden ja..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kinderen weet ik niet, maar 1 kind is in ieder geval prachtig
SIF ADJEquote:
Tot ze gaan fokken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Totdat ze bijdehand beginnen te worden ja..
Zolang hij niet zo bijdehand als jij wordt, vind ik het prima. En anders moeten we er op tijd bij zijn om dat te corrigerenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Totdat ze bijdehand beginnen te worden ja..
Net als in elke andere formatie: Joveticquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
BPL spits voor in een 4-3-3 (4) formatie?
beter dan bijdevoet, anders moet je bukkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zolang hij niet zo bijdehand als jij wordt, vind ik het prima. En anders moeten we er op tijd bij zijn om dat te corrigeren
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
beter dan bijdevoet, anders moet je bukken
Waarom reageer je er op dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed dat je niet te vaak post hier. Poging tot humor?
ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:46 schreef Rijst het volgende:
Ik hoop morgen op een Serie A TOTS ipv Bundesliga.
Kerel op dat plaatje is wel een fok legendequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed dat je niet te vaak post hier. Poging tot humor?
Nani kan veel beter knallen en heeft long shot traitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wilde eigenlijk MCgeady en TOTS Coleman rechts maar dan maar Nani en TOTS Coleman
Ga hem nog 1 keer een kans gevenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nani kan veel beter knallen en heeft long shot trait
cechquote:
Rommel en rijkdom? Noemen ze het zo in NL? Dafuqquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
Rommel en Rijkdom is nu ook weer anders op SBS6, niet meer met de bekende gezichten met Barry en Jarrod en onze vriend met Yuuuuuuuuuuuuuuuup. Beetje jammer.
Ze zijn nu ook met Texas bezig, dat is een heel andere serie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
Rommel en Rijkdom is nu ook weer anders op SBS6, niet meer met de bekende gezichten met Barry en Jarrod en onze vriend met Yuuuuuuuuuuuuuuuup. Beetje jammer.
Of rijkdomquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rommel en rijkdom? Noemen ze het zo in NL? Dafuq
Ja inderdaad maar het heet volgens SBS6 nog steeds Rommel en Rijkdom. Welke serie is dit dan die ze nu uitzenden ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook met Texas bezig, dat is een heel andere serie.
Die yuuup gast is uit de serie gezet omdat hij bekend had gemaakt aan de pers dat het allemaal fake is en dat de programmamakers die units gewoon zelf vullenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar het heet volgens SBS6 nog steeds Rommel en Rijkdom. Welke serie is dit dan die ze nu uitzenden ?
Vind het met de bekende gezichten veel leuker maar die komen zeker niet meer
Ja serieus, meen je dat nou , hahaha. Wanneer is dat gebeurd dan. Bij welk seizoen waren ze dan bij SBS6 of bestaat die serie niet meer ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die yuuup gast is uit de serie gezet omdat hij bekend had gemaakt aan de pers dat het allemaal fake is en dat de programmamakers die units gewoon zelf vullen
Storage wars, en dit is dus Storage wars texas. Volgens mij zijn er 5 seizoenen dus zo'n 100 afleveringen, zal SBS dus wel ongeveer doorheen zijn nu en vandaar de Texas versie nu. Die 2 dikke en die Victor zijn nog wel grappig. De New York versie is leukerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar het heet volgens SBS6 nog steeds Rommel en Rijkdom. Welke serie is dit dan die ze nu uitzenden ?
Vind het met de bekende gezichten veel leuker maar die komen zeker niet meer
http://www.businessweek.c(...)ster-of-storage-warsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja serieus, meen je dat nou , hahaha. Wanneer is dat gebeurd dan. Bij welk seizoen waren ze dan bij SBS6 of bestaat die serie niet meer ?
Zat iets anders tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die yuuup gast is uit de serie gezet omdat hij bekend had gemaakt aan de pers dat het allemaal fake is en dat de programmamakers die units gewoon zelf vullen
Ja klopt, lees ik nu idd. Daarna maakte hij het pas bekend en heeft hij ze aangeklaagd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zat iets anders tochHij was eerst ontslagen bij zijn bedrijf, vervolgens begon hij zijn eigen bedrijf maar liep dat niet zo goed en werd ie niet meer elke keer uitgenodigd. Toen heeft ie dat verteld
Was sowieso te voorspelbaar dat het nep was, dat weet toch iedereen al als ie het kijkt
Wss komt die hierna, en daarna Canada...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Storage wars, en dit is dus Storage wars texas. Volgens mij zijn er 5 seizoenen dus zo'n 100 afleveringen, zal SBS dus wel ongeveer doorheen zijn nu en vandaar de Texas versie nu. Die 2 dikke en die Victor zijn nog wel grappig. De New York versie is leuker
Canada is echt heel saaiquote:
Hoe heet die show dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Barry Weiss, van de normale storage wars, heeft nu zijn eigen show maar die is ook om te janken zo slecht
Ik vind alles behalve de eerste 3 seizoenen ofzo van het origineel kut...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Canada is echt heel saaiDie van New York is ook alleen leuk om die Rattenkop en die jonge gast
Barry'd treasure, gaat ie naar mensen toe met speciale verzamelingen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe heet die show dan?
Ik zie wel op wikipedia staan dat er dit jaar gewoon nog wel een seizoen is gemaakt, zitten daar dan nog wel de bekende acteurs in ?
Ja maar op SBS zenden ze het 'Nederlands' uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef DutchSL het volgende:
Dat programma heeft gewoon Storage Wars op Veronica? Geen rare Nederlanders vertaling.. Of komt het daar niet meer?
Wel dat met die joodse vader en zoon/dochter met hun Pawn shop.
Waar heb je al die seizoen dan gezien. Ik zat even wat op te zoeken en ik kwam uit bij History Channel ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Barry'd treasure, gaat ie naar mensen toe met speciale verzamelingen.
Er is nu een nieuwe seizoen met Jarrod en Brandi, 2 dikke gasten, Die dikke neger(Ivy) en Nog zon dikke gast met een blonde dunne vriendin. Niet echt leuk meer, geen barry en die Jarrod gaat failliet is nu de verzonnen storyline
Op History channel keek ik het weleens, en heb dat Barry'd treasure gedownload om te kijken maar ben niet verder gekomen dan 1,5 aflevering tijdens het fifaen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar heb je al die seizoen dan gezien. Ik zat even wat op te zoeken en ik kwam uit bij History Channel ?
Ik vind al die programma's waar louche mannetjes dingetjes kopen en met winst verkopen erg op elkaar lijken. Kunnen ze net zo goed een programma over ons maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:36 schreef DutchSL het volgende:
Het is allemaal saai, behalve als ze ruzie gaan maken
Im not ridin the pig!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar op SBS zenden ze het 'Nederlands' uit.
Ja dat is saai, hardcore Pawn. Pawn stars is dan beter te doen
Dat zou episch zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind al die programma's waar louche mannetjes dingetjes kopen en met winst verkopen erg op elkaar lijken. Kunnen ze net zo goed een programma over ons maken.
Of een stukje van Trapz die zit te Skypen en te Fok!'en tijdens meetings.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou episch zijn![]()
Dan wacht iedereen op de stukjes van een boze DS achter zijn computer
Ja, en dan aan het einde van een tradingdag tot de conclusie komen dat je voor ongeveer 38 cent verdiend hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou episch zijn![]()
Dan wacht iedereen op de stukjes van een boze DS achter zijn computer
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of een stukje van Trapz die zit te Skypen en te Fok!'en tijdens meetings.
Is die ook al dood? Van Shipping wars is er ook al een kassie wijlequote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:45 schreef Maver24 het volgende:
Wist niet dat die Balelo overleden was van Storage Wars. Dan heb ik wel hele oude afleveringen zitten kijken op SBS6
Als ze dit topic over 80 jaar terug lezen zijn we ook allemaal al doodquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is die ook al dood? Van Shipping wars is er ook al een kassie wijle
http://www.spitsnieuws.nl(...)ars-pleegt-zelfmoordquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is die ook al dood? Van Shipping wars is er ook al een kassie wijle
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ars-pleegt-zelfmoord
Bericht van meer dan een jaar geleden. Ik wist het ook niet
Heisenberg zal er meer van weten..quote:De dood van de flamboyante opkoper komt twee dagen nadat hij werd gearresteerd vanwege het vermeende bezit van methamphetamine, zo melden diverse bronnen. Volgens insiders was Balelo behoorlijk van slag na zijn arrestatie.
Supermanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ars-pleegt-zelfmoord
Bericht van meer dan een jaar geleden. Ik wist het ook niet
was het wel, romp telt ook meequote:
I know. In dit geval ging het dus om de romp.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Alle ledematen waarmee je de bal kan spelen tellen mee
Dus ook de romp ja
Nee, geef maar aan mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een goede deal is.
Zo goedkoopquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een goede deal is.
Wat zal de reden zijn van die omslag? had in het begin ook een xbone en daar waren de spelers een stuk goedkoperquote:
Wow. Sterk staaltje superioriteit met die blauwe en zwarte kaartjes, en Robben. En toch zo lekker gewoon gebleven, getuige een nonshiny goldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als Hazard weer terug is op zn oude niveau dan koop ik die terug. Dan nog hopen op een TOTS Boateng, en dan is het elftal klaar. En ben ik blut
Bedankt voor de complimentenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Sterk staaltje superioriteit met die blauwe en zwarte kaartjes, en Robben. En toch zo lekker gewoon gebleven, getuige een nonshiny gold
Maar serieus: Fer is dus gesneuveld, en er komt geen TOTS Cech?
Dan ga ik die onthouden voor als ik een potje coins over houdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt voor de complimentenInderdaad, vooralsnog is dit de conclusie. Al zie ik TOTS Gerrard vooralsnog meer als investering dan als een speler waaraan ik me ga hechten.
Voordeel is met dit team dat zowel voor een links-als rechtspoot de dode spelmomenten levensgevaarlijk zijn met Gerrard en Baines. Baines heeft al 3 assists na zijn eerste wedstrijd achter z'n naam staanAanradertje zeker
Ja hallo, daar zijn andere topics voor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:36 schreef Zhano het volgende:
Kunnen we wel zeggen dat EA aids is, maar bij PAYDAY 2 kreeg ik zonet ook mooi een disconnect op een paar minuten van het einde van een uur durende heistWeg cash, weg exp
Dit is meer gelinkt aan FUT dan jouw collega-verhalenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja hallo, daar zijn andere topics voor.
Draai je corners in of juist weg van de goal?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt voor de complimentenInderdaad, vooralsnog is dit de conclusie. Al zie ik TOTS Gerrard vooralsnog meer als investering dan als een speler waaraan ik me ga hechten.
Voordeel is met dit team dat zowel voor een links-als rechtspoot de dode spelmomenten levensgevaarlijk zijn met Gerrard en Baines. Baines heeft al 3 assists na zijn eerste wedstrijd achter z'n naam staanAanradertje zeker
Ik draai ze meestal in. Behalve als ik doorheb dat de tegenstander de keeper bij elke corner uit laat stormen. Maar ik vind mezelf absoluut niet succesvol met cornersquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Draai je corners in of juist weg van de goal?
Zou echt nergens op slaan, maarja..wel een mooie hommage voor bij zijn afscheidquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:41 schreef Maver24 het volgende:
Waarschijnlijk Di Natale als IF morgen, dat zou echt geweldig zijn
Uhm jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit is meer gelinkt aan FUT dan jouw collega-verhalen
Fellaini was vorig jaar de enige speler die een goede TOTS had in de BPL. Wat dat betreft is dit TOTS wel meer de moeite waardquote:
TOTS Michu was ook best lekker (wel als CDM)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fellaini was vorig jaar de enige speler die een goede TOTS had in de BPL. Wat dat betreft is dit TOTS wel meer de moeite waardMisschien dat EA dan toch lerend vermogen heeft.
Wel een baasje, zijn naamgenoot.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/4025/james-wilson/
Ik moest lachen bij de comment van jamiebeats
Geen idee, nog niks gezien.quote:
Heeft ManU een extra wissel omdat Giggs de trainer is of zie ik ergens overheen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Giggs al voor me, zijn pak en stropdas af om zijn Man Utd tenue aan te trekken langs de zijlijn.
Oh, het is dus gebeurd en hij heeft zich zelf erin gezet in de 70e minuut.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Giggs al voor me, zijn pak en stropdas af om zijn Man Utd tenue aan te trekken langs de zijlijn.
gebeurd gr grquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh, het is dus gebeurt en hij heeft zich zelf erin gezet in de 70e minuut.
Ik wilde net zeggen, zag het ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh, het is dus gebeurt en hij heeft zich zelf erin gezet in de 70e minuut.
En net was hij nog 40k duurder op de Xboxquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:34 schreef Maver24 het volgende:
tots gerrard toch voor een mooi prijs opgepikt voor 225k
Thanks man, maak die fout vaker.quote:
Dit is dan ook zijn afscheidswedstrijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh, het is dus gebeurd en hij heeft zich zelf erin gezet in de 70e minuut.
Toefjes die een webcam link post. Dat kan niets anders dan porno zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Toefjes het volgende:
http://webcam.guru.ua/city/Mariupol/301/
Samenscholing op een kruispunt in de Oekraïne (gejat uit het Oekraïne topic). Ik denk dat er nog wel iets gaat gebeuren.
Waardeloze post zonder link/puush.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens Futhead wordt het morgen een zeer Hollands TOTW
Bruma en Nigel?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens Futhead wordt het morgen een zeer Hollands TOTW
quote:
ESF kijken is wel heel gay..ondanks lekkere wijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kijkt hier niemand het ESF?
Waren wel een paar lekkere wijven
Tjah het staat gewoon op, mijn vriendin kijkt en ik zit een bietje te laptoppen. Is toch niets op verderquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ESF kijken is wel heel gay..ondanks lekkere wijven.
Ga vullen danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah het staat gewoon op, mijn vriendin kijkt en ik zit een bietje te laptoppen. Is toch niets op verder
Already done, ff bijkomen jonge ben niet meer de jongstequote:
Presentator lijkt op Javier Bardemquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah het staat gewoon op, mijn vriendin kijkt en ik zit een bietje te laptoppen. Is toch niets op verder
Worstenbroodje en peuk erbij ja tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Already done, ff bijkomen jonge ben niet meer de jongste
Wie op wie ?quote:
komt door het verschil in tijd, bij hun is het dan nog zondagquote:
Ukraine en Portugalquote:
Javier Bardem is een erg bekende acteur. Maar nu zit ik het door jou te kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie op wie ?
De humor van Jan smit en die homo zou hier wel passen overigens
Ja hihaho, normaal begint een eindtoernooi toch op vrijdag? En het is daar gewoon donderdag als het wk begintquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
komt door het verschil in tijd, bij hun is het dan nog zondag
Azerbaijan mocht er ook wel zijn. Ukraine lekker jaquote:
Ik heb deze post 3x gelezen en denk nog steeds dat DS2 dit gepost heeftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Javier Bardem is een erg bekende acteur. Maar nu zit ik het door jou te kijken.
Tim zapt binnen 3 minute naar een andere zender @ 1.01
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Azerbaijan mocht er ook wel zijn. Ukraine lekker ja
bohhh
[b]België wat minder lekker..zo dan..[/b]
Tim heeft volgens een paar andere users problemen met zijn identiteit. Gister was hij een soort Maver-Trapz. Vanmiddag Trapz-Ozz en nu een DS2.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb deze post 3x gelezen en denk nog steeds dat DS2 dit gepost heeft
Waarom alles met mij?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tim heeft volgens een paar andere users problemen met zijn identiteit. Gister was hij een soort Maver-Trapz. Vanmiddag Trapz-Ozz en nu een DS2.
kutventquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tim heeft volgens een paar andere users problemen met zijn identiteit. Gister was hij een soort Maver-Trapz. Vanmiddag Trapz-Ozz en nu een DS2.
Omdat als jij je armen breekt en niet meer kan posten er toch iemand is die je taken overneemt.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Omdat als jij je armen breekt en niet meer kan posten er toch iemand is die je taken overneemt.
gr gr
Vooral vanwege de jurkquote:
Oke, en nu wil ik Hazard terug gvd.quote:
Niet serieus, maar ik kijk het wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:44 schreef FCsuarez het volgende:
zitten jullie nu serieus het songfestival te kijken
kom net thuis wilde niet posten in de trein.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet serieus, maar ik kijk het wel.
Wat voor cools doe jij nu dan
Echt dramatisch gewoon. Deze wedstrijd past echt helemaal in zijn seizoen.quote:
Hebbie weer drugs opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:44 schreef DuTank het volgende:
JONGENS HET IS GOED GEKOMEN JAMES BOND HEEFT WEER EEN MISDAAD KUNNEN VOORKOMEN, MENEER GOLDFINGER WILDE DE GOUDKOERS KK HARD VERHOGEN DOOR EEN ATOOMBOM IN FORT KNOX AF TE LATEN GAAN, WAARDOOR ALLES DAAR RADIOACTIEF ZOU ZIJN VOOR DE KOMENDE 58 JAAR EN DE KLOK STOPTE PRECIES OP 007 ECHT KEI GOED HE AHAHAHAHAHAH
NU GAAT HIJ DIE KK LELIJKE DIKKE DUITSER DOOD MAKEN DOOR HEM UIT HET VLIEGTUIG TE LATEN SCHIETEN OMDAT DE DRUK IN DE KABINE WEG IS
GRGR
Guilty.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk dat Gerben nog wel een keer naar Oekraine gaat voor den deze.
Godver wat een lekker wijf
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |